מפרסם: לוטן תדמיות
תאריך: 30/03/2020 13:20
נושא: אקטואליה, חקלאות
הודעה לעיתונות

"לוטן תדמיות" קיבלה לידיה לנהל את תקציבי יחסי ציבור הבאים: "ענף הזית" ו"קליניקס פרימיום בע"מ"

"לוטן תדמיות" קיבלה לידיה לנהל את תקציבי יחסי ציבור הבאים:
"ענף הזית" ו"קליניקס פרימיום בע"מ"

חברת "קליניקס פרימיום" היא חברת ניקיון, חיטוי וטיהור שטחים, העוסקת במתן שירותים למפעלים, מוסדות, משרדים, מבני מגורים ואף לבתים ומבנים פרטיים. בימים אלה החליטה החברה להגדיל את מערך השירותים שלה ולהרחיב את מערך חיטוי החללים. החיטוי, המתבצע בשטחים פתוחים וסגורים, מצליח לפרק 99.9% מכל סוגי החיידקים, הטפילים, הווירוסים והנגיפים, כולל נגיף הקורונה - SARS-CoV-19.

מועצת הצמחים מאגדת בתוכה את ענף הירקות, ענף הירקות, ענף ההדרים, ענף הזית.
המועצה הוקמה בשנת 2004 והינה מועצה סטטוטורית המורכבת מנציגי המגדלים, הממשלה והציבור. ענף הזית אמון על שמירת איכות שמן הזית בישראל. בענף מקיימים בקרה קבועה על בתי הבד. כל מיכל או בקבוק שמן זית החתום בחותמת ענף הזית מעיד על בקרה ואיכות השמן. כמו כן נלחמים בזיופים הן בשמנים ישראליים והן בשמנים תוצרת חוץ.

חברת "לוטן תדמיות" הוקמה בשנת 1995 וחוגגת השנה, 25 שנות פעילות. לוטן הוקמה ע"י יעל לוטן שמשמשת היום יו"ר ומנוהלת ע"י נגה ספקטור פדר, בתה של יעל. לוטן מטפלת במגוון רחב של לקוחות מתחומים שונים, החל ממוסדות תרבות וחינוך מובילים בארץ, עסקים, משפטים, נדל"ן, אדריכלות ועיצוב, רפואה וקוסמטיקה וכלה בחברות ופרויקטים גדולים בתחומים מגוונים. החזון של יעל לוטן מייסדת החברה הוא למצב את תחום יחסי הציבור מחדש, ככזה המביא מעשים טובים לידיעת הרבים ומכיל בתוכו את בניית האסטרטגיה התדמיתית של הלקוחות, המושתת על ערכים של תקשורת בין אישית, אתיקה ואמת.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- לוטן תדמיות.