הודעה לעיתונות

US Lighting Group מודיעה שמייק וידמסק מצטרף ל-Intellitronix Corporation כמנהל התפעול

איסטלייק, אוהיו, 31 במרץ 2020, (ACCESSWIRE):

US Lighting Group, Inc. (OTCPINK:USLG), יצרנית מובילה של אלקטרוניקה ורובוטיקת הייטק, הודיעה שחברת הבת בבעלות מלאה שלה, Intellitronix Corporation, מינתה את מייק וידמסק למנהל התפעול.

"אנחנו מאוד שמחים שמייק מצטרף לאינטליטרוניקס בנקודה חשובה זאת בצמיחה של החברה שלנו כשאנו נכנסים למיזמים עסקיים חדשים ופיתוח של מוצרי אלקטרוניקת הייטק. למייק של עושר של ידע וניסיון בפעילות הנדסה וייצור אחרי שעבד כמנהל הכללי של ארקוניק, לשעבר אלקואה", אמר פול ספיבק, מנכ"ל US Lighting Group. "מייק יהיה אחראי על כל פעילות הייצור של אינטליטרוניקס כולל מלאי, עובדים ותקציב יחד עם גיבוש אסטרטגיית פעילות כוללת מתוך מטרה להגדיל את הרווחים".

מייק וידמסק השיג הצלחות בקריירה בענפי הייטק, כולל רכב מסחרי, רכב ותעופה. הוא מיומן בתכנון עסקי ואסטרטגיות עסקיות, ניהול תפעול וייצור, ניהול רזה, שיפור רציף, ניהול מפעלים רבים ובטיחות במקום העבודה. למייק יש תואר ראשון בהנדסה (BEng) מאוניברסיטת המדינה בקליבלנד ותואר שני במינהל עסקים (MBA) מקולג' בולדווין-וואלאס.

אינטליטרוניקס היא יצרנית אלקטרוניקה מובילה שמשלבת רעיונות חדשניים, מומחיות וטכנולוגיה כדי ליצור פתרונות בחזית הקידמה. בזכות הטכנולוגיה הכי חדישה שלנו אנחנו בין מתכנני ויצרני האלקטרוניקה הראשונים במעלה. על ידי שימוש אך ורק בטכניקות התצוגה וההנדסה הכי טובות ומתקדמות, אנחנו משיגים את הרמה הגבוהה ביותר של איכות וביצועים במוצרים שלנו, יותר מהחברות האחרות בשוק.

אודות U.S. Lighting Group, Inc. ו-Intellitronix Corporation

US Lighting Group (OTCPINK:USLG) וחברת הבת בבעלות מלאה שלה, Intellitronix Corporation, הן יצרניות מובילות של אלקטרוניקה, שמספקות למגזרי צמיחה כמו רובוטיקת הייטק תוך שימוש בבינה המלאכותית הקניינית שפיתחנו בעצמו בתוך החברות, תאורת לד, מוצרי לד שמתוכננים לפי הזמנה, מכשירי לד מבוקרי מיקרו מעבדים, אלקטרוניקה לפי הזמנה במותגים פרטיים, רכב, RV ואלקטרוניקה ימית. לחברה יש מתקני ייצור ומו"פ בקליבלנד, אוהיו עם רשת הפצת מכירות בינ"ל. www.uslightinggroup.com

מידע צופה פני עתיד

אמירות הכלולות בהודעה לעיתונות זאת, פרט לאמירות של עובדות היסטוריות, הן מידע צופה פני עתיד שנמסר תוך הסתמכות על סעיף 27A של חוק ניירות ערך של 1933 וסעיף E21 של חוק הבורסות לניירות ערך של 1934. מידע צופה פני עתיד בדרך כלל אבל לא תמיד מזוהה על ידי המילים: מאמינה, מצפה, צופה, מתכוונת, מעריכה וביטויים דומים או שמטיבם מתייחסים לאירועים עתידיים. למרות שהחברה מאמינה שהציפיות שמשתקפות במידע צופה פני עתיד כזה הן סבירות, היא לא יכולה לתת ביטחון שאותן ציפיות יתבררו כנכונות. התוצאות בפועל עשויות להיות שונות באופן מהותי מאלה שמשתמעות ממידע אלה.

אנשי קשר:
US Lighting Group
34099 Melinz Pkway, Unit E
Eastlake, OH 44095 USA
T: +1 216.896.7000 ext. 207
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית ACCESSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.