מפרסם: נוי תקשורת
תאריך: 07/04/2020 19:59
נושא: חוץ, חינוך
הודעה לעיתונות

בית הספר לאריגים ועיצוב של אוניברסיטת הריוט-וואט דובאי מציג פרויקטי עיצוב אופנה של שנת הסיום באמצעות למידה מרחוק

בית הספר לאריגים ועיצוב של אוניברסיטת הריוט-וואט דובאי מציג פרויקטי עיצוב אופנה של שנת הסיום באמצעות למידה מרחוק

הסטודנטים לעיצוב אופנה של אוניברסיטת הריוט-וואט דובאי יוצרים בגדים מהבית כדי להציג את פרויקט שנת הסיום באופן וירטואלי

דובאי, איחוד האמירויות, 7 באפריל 2020, (GLOBE NEWSWIRE):

סטודנטים מבית הספר לאריגים ועיצוב של אוניברסיטת הריוט-וואט דובאי יציגו את תיקי האופנה הסופיים שלהם כחלק מתוכניות הלמידה מרחוק של האוניברסיטה בתקופה זאת. זה מתאפשר באמצעות שימוש בכלים דיגיטליים שונים, שיתוף של פרקטיקות לימוד דיגיטלי מקמפוסים אחרים של הריוט-וואט בעולם וכשאנשי הסגל מספקים תמיכה מרחוק.

ונסה נורתוואי, מנהלת בית הספר לאריגים ועיצוב באוניברסיטת הריוט-וואט דובאי אומרת: "סביבה שלמה של תמיכה וטכנולוגיות זמינה כדי לאפשר לסטודנטים שלנו לשגשג מבחינה יצירתית. כאנשי סגל, אנחנו מבטחים שאנו משקיעים ומעצימים את מובילי העיצוב העתידיים של איחוד האמירויות ומציידים אותם בידע והמיומנויות שנחוצים כדי להצליח. לפי מועצת העיצוב והאופנה של דובאי, יש ציפייה לגידול של פחות 20% על בסיס שנתי במספר המעצבים ברמות הזוטרות בשנתיים עד שלוש הבאות בתעשיית העיצוב. אנחנו ממשיכים לכן לעודד את הסטודנטים שלנו להיות יצירתיים ומלאי תשוקה בלימודים שלהם כדי להתחיל בקריירות בתעשיית העיצוב הצומחת במדינה".

בית הספר לאריגים ועיצוב של הריוט-וואט נוטל על עצמו ומספק השכלה ומחקר ייחודיים באופנה, עיצוב וקשרים בתעשייה. בית הספר חיפש דרכים יצירתיות חדשות עבור הסטודנטים להציג את עבודת העיצוב המעשית שלהם. בדרך כלל הם מציגים את העבודה שלהם בתצוגת תואר שנתית, אבל השנה תהליך המסירה של היצירתיות עבר שינוי. חברי הסגל מספקים שיעורים מקוונים כדי לתמוך בפרויקטים שמתבצעים וכמה מהדרכים שזה הושג הן באמצעות הרצאות וירטואליות, סרטים וסמינרים בזמן אמת. סטודנטים לאופנה ימשיכו לפתח את התיקים שלהם באופן דיגיטלי באמצעות טכנולוגיית תב"ם מתקדמת שמספקת האוניברסיטה, שעוזרת ליצירה, שינוי, ניתוח ומיטוב של עיצוב תלת מימדי במחשבים. הם ישתמשו גם בתוכנה יצירתית נוספת כמו אדובי פוטושופ וימסרו וידאו חי של בגדי האופנה שלהם וייצוגים דיגיטליים של החזון היצירתי שלהם. בנוסף, היות שהסטודנטים לא יכולים לגשת לסדנת העיצוב הפנימית שבקמפוס כדי ליצור בגדים, הם יעבירו במקום זאת את היצירתיות שלהם מהבית. זה יושג באמצעות פורמטים של תצוגה ודיבור מקוונים במהלך תהליכי התכנון והיצירתיות שלהם. הפלטפורמות המקוונות האלה ישפרו מאוד את המיומנויות הטכנולוגיות שלהם, וגם יציגו פלטפורמות טכנולוגיות חדשות שפותחו.

חשוב לאוניברסיטת הריוט-וואט דובאי להבטיח שהלמידה של הסטודנטים תימשך ללא הפרעה בתקופה זאת. האוניברסיטה נוקטת בכמה אמצעים כדי להבטיח את התקשורת המשופרת היעילה הזאת. זה באמצעות שימוש בכלים דיגיטליים שונים, שיתוף של פרקטיקות לימוד דיגיטלי מקמפוסים אחרים ותמיכה בפונקציות שונות של האוניברסיטה כגון קריירות ושלומות דרך דואל וועידות וידאו.

למידע נוסף על בית הספר לאריגים ועיצוב, ועל תיק הקורסים שזמינים, בקרו בבקשה בקישור הבא: https://www.tex.hw.ac.uk/dubai/

אודות אוניברסיטת הריוט-וואט דובאי

בהיותה האוניברסיטה הבריטית הראשונה שהקימה קמפוס בדובאי ב-2005, ועם הסמכה של חמישה כוכבים מהרשות לידע והתפתחות האדם, אוניברסיטת הריוט-וואט דובאי ביססה את עצמה כחלוצה בשוק ההשכלה הגבוהה באיחוד האמירויות. בזכות המוניטין של האוניברסיטה בהוראה ברמה העליונה ומחקר מעשי פורץ דרך בשילוב הקשרים החזקים שלה לעסקים ולתעשייה, היא מושכת אוכלוסייה משגשגת של סטודנטים לתואר ראשון ומוסמכים.

אוניברסיטת הריוט-וואט דובאי מציעה מגוון גדול של תוכניות ותחומים בקורסים למוסמכים ולתואר ראשון. לבוגרים של הריוט-וואט יש פוטנציאל העסקה גבוה והם מבוקשים על ידי הארגונים הטובים ביותר בכל העולם, כשיותר מ-90% בתפקידים ברמת מוסמכים או לימודי המשך בתוך שישה חודשים מסיום הלימודים.

לפרטים נוספים:

Reem Dabat
Heriot-Watt Dubai
+97145610323
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.