הודעה לעיתונות

איטרנה קפיטל ובורדרלס קפיטל משיקות סדנת מיזמים עבור ארגונים שבונים בבלוקצ'יין של אלגורנד

לונדון, בריטניה, 17 באפריל 2020, (ACCESSWIRE):

סדנת המיזמים איטרנה בורדרלס Eterna Borderless הושקה היום כדי לתמוך בפרויקטים שרוצים לבנות יישומים בפלטפורמה אלגורנד. התוכנית הזאת היא יוזמה משולבת שמובילות Eterna Capital, Borderless Capital ו-Algorand והיא משכה תמיכה של יותר מחצי תריסר פרויקטי בלוקצ'יין.

אנדראה בונסטו, שותף באיטרנה קפיטל: "אנחנו מצפים לתמוך בצוותים כישרוניים עם רעיונות חדשניים. אנחנו יוצרים סביבה של שותפים בענף כדי לעזור לחברות שבתיק שלנו להשיג הצלחה תוך האצת האימוץ של טכנולוגיות בלוקצ'יין".

סדנת המיזמים הראשונה עבור מפתחים ויזמים שבונים באלגורנד תספק מערך של כלים ומשאבים ליצירת יישומים מבוזרים. סדנת המיזמים איטרנה בורדרלס גם תתמוך בפרויקטים קיימים כדי לעזור להם לעבור לפלטפורמה אלגורנד ולהרוויח מהסביבה שלה. סדנת המיזמים מזמינה עכשיו בקשות מהזנקים מתאימים. אלה שייבחרו יקבלו הון של עד $100K מחברות הון הסיכון בורדרלס קפיטל ואיטרנה קפיטל. בנוסף לכך, קרן הון הסיכון הראשית של בורדרלס קפיטל יכולה לבצע השקעת המשך של עד 2 מיליון דולר באותן חברות שיהיו לעסקים מובילים בקטגוריה.

"רכיב חשוב של הקהילה של אלגורנד כיום הוא תמיכה רחבה בתנופה המאיצה של ארגוני פיננסים מבוזרים, עסקים וממשלות שמשתמשים בטכנולוגיה מהדור הבא הזאת", אמר סילביו מיקלי, המייסד של אלגורנד. "אני נרגש לראות שני ארגונים מובילי מחשבה שנפגשים ויוצרים תוכנית קפדנית שתתמוך בחדשנות והחלפה ללא חיכוך באלגורנד".

סדנת המיזמים יצרה סביבה של שותפים שכוללת קבוצות עילית של סטודנטים מכמה מהאוניברסיטאות הכי יוקרתיות בעולם כמו אוניברסיטת אוקספורד, אוניברסיטת קיימברידג' והקולג' האימפריאלי בלונדון. חברת השיווק המובילה של בלוקצ'יין ויח"צ MarketAcross וגם F6S, אחת מסביבות ההזנקים הכי גדולות באירופה, חברו אף הן לסדנת המיזמים של איטרנה בורדרלס. בנוסף, שבעה פרויקטי בלוקצ'יין התחייבו להצטרף לסדנת המיזמים מההשקה:

  • MAX Markets: קבוצת סחר בינ"ל שמשיקה בורסת נכסים דיגיטליים משלה.
  • Monerium: פלטפורמה שמאפשרת לעסקים לבנות שירותים פיננסיים דיגיטליים וכסף אלקטרוני מאוסדר בתשתית מבוזרת באמצעות מטבע הפיאט שהם בוחרים.
  • Orion Protocol: פלטפורמת פיננסים מבוזרים שיוצרת אגרגטור נזילות מבוזר באמת ותוסף החלפה מבוזרת עבור עסקים וצרכנים.
  • PlanetWatch: רשת גלובלית של חיישני איכות אוויר ואנשים עם מודעות סביבתית שמשתמשים בפלטפורמה מבוזרת כדי לתמרץ ולמשחק ניטור סביבתי.
  • SingularityNET: רשת הבינה המלאכותית המבוזרת של העולם שבה כל אחד יכול ליצור, לשתף ולהפיק כסף משירותי בינה מלאכותית בקנה מידה גדול.
  • Stasis: פלטפורמת טוקניזציה עם מטבע יציב מגובה אירו המאפשרת למשקיעים לבצע טוקניזציה של נכסים מהעולם האמיתי.
  • Stonize: פלטפורמת איגוח המבקשת למשוך משקיעים על ידי דיגיטציה של ניירות ערל פרטיים ללא טרדות רגולציה.

בן גרצל, מנכ"ל SingularityNET: "ב-SingularityNET אנחנו חוקרים את השימוש באלגורנד כדי להגביר את מהירות העסקאות בין סוכני הבינה המלאכותית שלנו במגוון של יישומים בפינטק, טכנולוגיות בריאות והאינטרנט של הדברים, כולל דירוגי אשראי, ניהול סיכונים, אנליטיקה של תעבורת מכוניות והולכי רגל ואנליטיקה רפואית אישית שמוכוונת לאריכות ימים בריאה ומזעור הסיכון של קוביד-19".

ההקמה של סדנת המיזמים איטרנה בורדרלס תגרום לאימוץ וצמיחה ארוכי טווח של הסביבה של אלגורנד, תוך האצת המסלול של הזנקים שיוצרים פתרונות רבי ערך בתחומים של פיננסים, החלפות, משמורת ועוד. סדנת המיזמים איטרנה בורדרלס תטפח פרויקטים יוצאי דופן שיוצרים את היישומים המבוזרים שיגרמו לגל הבא של אימוץ. סדנת המיזמים איטרנה בורדרלס תתמקד בעיקר באזור האירופי. היוזמה הזאת היא הצעד הראשון ליצירת רשת גלובלית של סדנאות מיזמים שמיועדות לתמוך בכלכלה ללא גבולות של אלגורנד.

אודות Algorand Inc.

Algorand Inc. יצרה את פרוטוקול הבלוקצ'יין בקוד פתוח, ללא הרשאות, עם הוכחת חזקה בלבד הראשון בעולם עבור הדור הבא של מוצרים פיננסיים. הבלוקצ'יין הזה, הפרוטוקול אלגורנד, הוא ההמצאה של הקריפטוגרפאי זוכה פרס טיורינג סילביו מיקלי. Algorand Inc., חברת טכנולוגיות שמוקדשת לסילוק חיכוך בחילופים פיננסיים, מניעה התפתחות פיננסית על ידי כך שהיא מאפשרת את היצירה וההחלפה של ערך, בניית כלים ושירותים פיננסיים חדשים ובתוך כך מספקת תכונות של פרטיות אחראית. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.algorand.com.

אודות בורדרלס קפיטל

בורדרלס קפיטל היא מוסד פיננסי מודרני שמשקיע הון ובונה מוצרים פיננסיים שמאיצים את הגישה, מגדילים את האימוץ ויוצרים ערך בכל העולם באמצעות הכלכלה ללא גבולות של אלגורנד. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.borderlesscapital.io.

אודות איטרנה קפיטל

איטרנה קפיטל היא חברת השקעות לונדונית שמתמקדת בטכנולוגיות בלוקצ'יין. החברה הושקה ב-2018 וביססה את עצמה כשחקנית מובילה במגזר הבלוקצ'יין באירופה. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.eternacapital.com.

אנשי קשר
Itai Elizur, COO
[email protected]

מקור: MarketAcross

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית ACCESSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.