הודעה לעיתונות

"לוטן תדמיות" קיבלה לידיה לנהל את תקציבי יחסי ציבור הבאים:

23/04/20

"לוטן תדמיות" קיבלה לידיה לנהל את תקציבי יחסי ציבור הבאים:
"ביג שוט", ד"ר מיכאל אבא וחידוש קמפיין עם "Pick a book"

חברת יחסי הציבור "לוטן תדמיות" חתמה לאחרונה על הסכמי ניהול האסטרטגיה התדמיתית והתקשורתית של הלקוחות הנ"ל

חברת "ביג שוט" נוסדה באוגוסט 2016 על ידי גיא ברנד ואלון קריאף, בעלים ושותפים שווים בחברה. לחברה יש גם משקיע אסטרטגי מארצות הברית, יעקב ליפשיץ. ביג שוט יושבת במשרדי המשקיע בבית רובינשטיין בתל אביב.
ד"ר מיכאל אבא הינו בוגר אוניברסיטת תל אביב משנת 2004. מומחה לכירורגיית פה, פנים ולסתות, רופא בכיר במחלקה לכירורגיית הפה והלסתות בבית החולים ברזילי ומנתח במסגרת פרטית.
"Picabook" הינה חברה להפקת אלבומי תמונות בכריכה קשה ובהתאמה אישית (דפוס פרסונלי) מתמונות דיגיטליות.

"אם קיים תחום המשווע ליחסי ציבור, הוא תחום יחסי הציבור בעצמו", אומרת נגה ספקטור פדר, מנכ"לית לוטן תדמיות. "בעידן בו כל אדם הופך את עצמו ליחצ"ן, והתחום עובר זילות ואי אמינות, משרד יח"צ איכותי ומקצועי חייב לספק הרבה מעבר לקשרי מדיה ולהופעה בתקשורת, דרך מעטפת שירותים כוללת המותאמת לעולם הדיגיטל והרשתות החברתיות.".

חברת "לוטן תדמיות" הוקמה בשנת 1995 וחוגגת השנה, 25 שנות פעילות. לוטן הוקמה ע"י יעל לוטן שמשמשת היום יו"ר ומנוהלת ע"י נגה ספקטור פדר, בתה של יעל. לוטן מטפלת במגוון רחב של לקוחות מתחומים שונים, החל ממוסדות תרבות וחינוך מובילים בארץ, עסקים, משפטים, נדל"ן, אדריכלות ועיצוב, רפואה וקוסמטיקה וכלה בחברות ופרויקטים גדולים בתחומים מגוונים. החזון של יעל לוטן מייסדת החברה הוא למצב את תחום יחסי הציבור מחדש, ככזה המביא מעשים טובים לידיעת הרבים ומכיל בתוכו את בניית האסטרטגיה התדמיתית של הלקוחות, המושתת על ערכים של תקשורת בין אישית, אתיקה ואמת.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- לוטן תדמיות.