הודעה לעיתונות

Berkshire Hathaway Specialty Insurance ממנה את אלסנדרו צ'רסה שעובד מדובאי לצוות של מנהל חיתום הרכוש הגלובלי

Berkshire Hathaway Specialty Insurance ממנה את אלסנדרו צ'רסה שעובד מדובאי לצוות של מנהל חיתום הרכוש הגלובלי

בוסטון ודובאי, 27 באפריל 2020, (BUSINESS WIRE):

Berkshire Hathaway Specialty Insurance (BHSI) הודיעה היום שהיא הרחיבה את הצוות של מנהל חיתום הרכוש הגלובלי על ידי הכללתו של אלסנדרו צ'רסה, שיתמקד ברכוש כללי, אנרגיה ובנייה. אלסנדרו גם ישמור על תפקידו כמנהל עסקים בכיר (SEO) של אזור המזרח התיכון של BHSI.

"תיק הרכוש שלנו גדל בכל העולם, וזה העיתוי המושלם להרחיב את צוות ההנהלה של הרכוש הגלובלי שלנו, בראשות דין לפייר, ולהרחיב את התרומות רבות הערך של אלסנדרו ל-BHSI בכל העולם", אמר דייוויד פילדס, מנהל חיתום ראשי גלובלי, BHSI. "המהלך מצביע על החוזק והעומק של הצוות של BHSI, לא רק ברכוש אלא בכל התחומים העסקיים שלנו -- ועל הזדמנויות הקידום המצוינות שזמינים לחברי הצוות של BHSI ברחבי העולם".

אלסנדרו הצטרף ל-BHSI כ-SEO של המזרח התיכון ב-2018. הוא מהנדס כימיה ברקע שלו ויש לו יותר מעשרים שנות ניסיון בסיכוני אנרגיה וטכניים. כשיקבל את תחומי האחריות הנוספים שלו הוא ימשיך לעבוד מדובאי.

אפשר להשיג את אלסנדרו בכתובת [email protected].

Berkshire Hathaway Specialty Insurance Company (רשומה כתאגיד בנברסקה, ארה"ב) מספקת ביטוחי רכוש מסחרי, תאונות, אחריות מקצועית של אנשי רפואה, ביטוח מנהלים וביטוחים מקצועיים, ביטוחי ערובה, נסיעות, תוכניות, תאונות ובריאות, ביטוח לשיעור נזקים רפואיים וביטוח לבעלי בתים. התנאים בפועל והסופיים של הכיסוי בכל סוגי הביטוחים עשויים להשתנות. באזור אסיה המזרח התיכון היא חותמת על הנייר של Berkshire Hathaway Specialty Insurance Company, שמחזיקה בדירוגי איתנות פיננסית של A++ מ-AM Best ו-+AA מ-Standard & Poor’s. המטה של Berkshire Hathaway Specialty Insurance נמצא בבוסטון ויש לה משרדים באטלנטה, אשוויל, בוסטון, שיקאגו, יוסטון, אינדיאנפוליס, אירביין, לוס אנג'לס, ניו יורק, סן פרנסיסקו, סן רמון, סיאטל, סטיבנס פוינט, אדלייד, אוקלנד, בריסביין, קלן, דובאי, דבלין, הונג קונג, קואלה לומפור, לונדון, מקאו, מלבורן, מינכן, פריס, פרת, סינגפור, סידני וטורונטו.

אנשי קשר
מדיה:
JoAnn Lee
+1 617 936 2937

מקור: Berkshire Hathaway Specialty Insurance

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.