LOGO
LOGO
צילום BUSINESS WIRE
צילום BUSINESS WIRE
צילום BUSINESS WIRE
צילום BUSINESS WIRE
BUSINESS WIRE LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
הודעה לעיתונות

AlertEnterprise משיקה תוכנת בריאות ובטיחות של עובדים ומרחבי עבודה מפני קוביד-19 כדי לחזק את האסטרטגיות של עסקים לפתיחה מ

מודולי התוכנה החדשים מיועדים לעזור לחברות לחזור לעבודה בביטחון ולהגן על העובדים מחשיפה לקוביד-19

פרמונט, קליפורניה, 29 באפריל 2020, (BUSINESS WIRE):

ברחבי העולם ארגונים מתכוננים לחזור ולפעול במצב נורמלי חדש כאשר קוביד-19 הוא איום מתמיד. AlertEnterprise הודיעה היום על ההשקה של מודולי תוכנה לפיקוח ובינת גישה של בטיחות ובריאות של עובדים ומרחבי עבודה כדי לעזור לארגונים לבצע אוטומציה ולאכוף באופן פעיל מדיניות של חזרה של עובדים, ריחוק חברתי במרחב העבודה, תגובה להדבקה ושמירה על רציפות עסקית.

המודול החדש לפיקוח גישה של בטיחות ובריאות של עובדים עוזר לארגונים להחזיר באופן בטוח את העובדים שלהם ומבקרים למתקנים באופן חלק, מבוקר ובטוח על ידי אוטומציה ואכיפה של מדינות ונהלים שקשורים לקוביד-19. מודול בינת הבטיחות והבריאות של מרחב העבודה מספק בינה ואנליטיקה כדי לעזור לאתר עובדים מאומתים ושאולי נחשפו ולהבטיח מקום עבודה בטוח. למידע נוסף על הפתרונות של AlertEnterprise לקוביד-19, בקרו בבקשה באתר https://alertenterprise.com/covid-19/.

"זה המצב הנורמלי החדש, כשארגונים חייבים להעריך מחדש באופן יסודי איך לנהל את הגישה למרחב העבודה ואת הבריאות והשלומות השוטפת של העובדים והלקוחות שלהם בעולם עם קוביד-19", אמר ג'סביר גיל, מייסד ומנכ"ל AlertEnterprise. "אנחנו מחויבים לעזור לארגונים לעמוד ברמות הגבוהות ביותר של תקני בריאות ובטיחות. וכשעסקים ייפתחו מחדש, אנחנו משתמשים בטכנולוגיה כדי לעזור לחברות להגן על העובדים שלהן על ידי הגברת המניעה, זיהוי והפחתה של קוביד-19 במקום העבודה".

שני מודולי התוכנה, שמופעלים על ידי פלטפורמת התכנסות האבטחה של AlertEnterprise, משתלבים עם משאבי אנוש, מערכות מידע ואבטחה פיזית, ומספקים פיקוח על גישה מבוסס תפקידים ותבונות שאפשר לפעול לפיהן כדי לעזור להגן על העובדים בזמן העבודה.

אודות AlertEnterprise

אצל AlertEnterprise זהות ואמון דיגיטליים נמצאים במרכזו של כל דבר שאנו עושים. המשימה שלנו היא להפגיש אנשים, תהליכים, נתונים וטכנולוגיות באופן ייחודי כדי לעזור לארגונים להגן על מה שהכי חשוב. אנחנו קוראים לזה התכנסות האבטחה. ואנחנו מפתחים פתרונות משני מצב של התכנסות האבטחה שמספקים פיקוח על זהויות, ניהול גישה, בינת אבטחה ואימות ציות בסביבות המחשוב, משאבי האנוש, הסייבר והאבטחה הפיזית של הארגון. למידע נוסף על AlertEnterprise, בקרו בבקשה באתר https://alertenterprise.com.

גלריית תמונות/ מולטימדיה זמינה: https://www.businesswire.com/news/home/52211425/en

אנשי קשר
Willem Ryan
Vice President, Marketing and Communications
AlertEnterprise, Inc.
E-mail: [email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.