הודעה לעיתונות

רוני גרושקה מצטרף למועצת המנהלים של קפיטוליס

המייסד השותף של מרקיט מביא יותר מעשרים שנות ניסיון במידע פיננסי וטכנולוגיה להזנק הפינטק כחבר במועצת המנהלים ויועץ

ניו יורק, לונדון ותל אביב, 30 באפריל 2020, (BUSINESS WIRE):

קפיטוליס, חברת הפינטק חדשנית שמדמיינת מחדש את האופן שבו שוקי ההון הגלובליים פועלים, הודיעה היום על המינוי של המנהל בענף הטכנולוגיה הפיננסית רוני גרושקה למועצת המנהלים שלה. רוני גם ישמש יועץ ליוזמות אסטרטגיות להנהלה הבכירה.

רוני, ותיק בענף עם ניסיון נרחב בטכנולוגיה ושירותים פיננסיים, מוכר בעיקר בזכות התפקיד שלו כמייסד שותף של קבוצת מרקיט שבה מילא תפקיד משמעותי בבנייה מחדש שלה לאחת מחברות המידע הפיננסי המכובדות ביותר בעולם. ב-13 שנותיו בחברה, הוא היה המנהל הגלובלי של האסטרטגיה של החברה, מנהל כספים ראשי, חבר בהנהלה הבכירה ומזכיר מועצת המנהלים. הוא גם ניהל את ההנפקה של החברה בשוק המניות של נסדא"ק.

גיל מנדלזיס, מנכ"ל ומייסד משותף של קפיטוליס, אמר: "אנחנו שמחים לקבל את רוני למועצת המנהלים שלנו. הניסיון שלו בבניית חברת מידע פיננסי מובילה בעולם יהיה נכס עצום כשקפיטוליס מחפשת שותפויות חדשות עם המוסדות הפיננסיים המובילים בעולם ומביאה פתרונות חדשניים לשוק".

טום גלוסר, יו"ר פעיל ומייסד שותף של קפיטוליס, הוסיף: "קפיטוליס נכנסה עכשיו לשלב של צמיחה עצומה. הניסיון של רוני בהובלת מרקיט וחברות טכנולוגיה אחרות מהצלחה מוקדמת להנפקה תהיה לתועלת רבה למועצת המנהלים ולהנהלה של קפיטוליס כשאנו גדלים להצלחה".

המינוי של גרושקה בא אחרי ההודעה של קפיטוליס במרץ ששכרה סגן נשיא חדש להנדסה ומינתה שני מנהלים לתפקידם חדשים כדי לתמוך טוב יותר בצמיחה המהירה של החברה.

"הפלטפורמה של קפיטוליס באמת ייחודית וביססה את עצמה כמובילה בקטגוריה המתפתחת במהירות הזאת. יש לה פוטנציאל לחולל מהפיכה באופן שבו בנקים, קרנות גידור, מנהלי נכסים ומשתתפים אחרים בשוק מנהלים את המאזן שלהם. בזמנים מאתגרים אלה, השירותים של קפיטוליס נחוצים עכשיו יותר מתמיד", אמר גרושקה.

בנוסף לחברות במועצת המנהלים של קפיטוליס, רוני גם חבר במועצות המנהלים של Cappitech, Sygnia ו-Puls VATBox. הוא גם חבר במועצת הנגידים של בית הספר לכלכלה ומדעי המדינה של לונדון בלונדון. לרוני יש תארים החשבונאות ופיננסים מ-LSE ואוניברסיטת תל אביב.

אודות קפיטוליס

קפיטוליס היא חברת פינטק חדשנית שמדמיינת מחדש את האופן שבו שוקי ההון הגלובליים פועלים. הוקמנו ב-2016 על ידי ותיקים בענף עם היסטוריות ארוכות ומוצלחות של פיתוח, ביצוע וניהול מיזמים משפיעים, ואנחנו מאפשרים למוסדות פיננסיים למטב את השימוש והחשיפה של ההון שלהם. הטכנולוגיה לפי דרישה שלנו מאפשרת לבנקים, קרנות גידור ומנהלי נכסים לזהות ביעילות הזדמנויות למטב ולבצע באופן ישיר עם משתתפים אחרים בשוק. קפיטוליס ממומנת על ידי חברות הון הסיכון הכי חשובות בשוק, ביניהן Sequoia Capital, Index Ventures, Spark Capital, S Capital ו-SVB Capital -- משקיעות בחברות הטכנולוגיה המובילות גוגל, ווטסאפ, לינקדאין, רובינהוד ולמונייד. עם צוות גדל של עובדים עם עשרות שנות ניסיון בטכנולוגיה ושירותים פיננסיים, יש לנו משרדים בניו יורק, לונדון ותל אביב. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר שלנו ולינקדאין.

צפו בגרסת המקור באתר www.businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200430005179/en/

אנשי קשר

Brett Philbin, Nick Burns, Erin McMahon (Global)
Edelman
+1 917 306-3092
[email protected]

Yehuda Swizer (Israel)
Item Media
+972 52 3702844
[email protected]

Jessica Zall
Global Head of Marketing & Communications, Capitolis
+1 212 388 5012
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.