הרובוטים המחטאים עם הנעה עצמית של UVD Robots הופצו ביותר מ-50 מדינות בכל עולם עד היום, בהצלחה רבה. "לפני שקיבלנו את הרובוט של UVD, שישה רופאים בבית הח
הרובוטים המחטאים עם הנעה עצמית של UVD Robots הופצו ביותר מ-50 מדינות בכל עולם עד היום, בהצלחה רבה. "לפני שקיבלנו את הרובוט של UVD, שישה רופאים בבית הח
BUSINESS WIRE LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
הודעה לעיתונות

Blue Ocean Robotics זוכה להכרה באמצעות פרס המובילות במוצרי רובוטים 2020 על הרובוטים UVD שקוטלים נגיפים

Blue Ocean Robotics זוכה להכרה באמצעות פרס המובילות במוצרי רובוטים 2020 על הרובוטים UVD שקוטלים נגיפים

"פרס הפרקטיקות הטובות ביותר" של Frost & Sullivan מכיר בהשפעה של הרובוטים UVD בחיטוי נגד נגיפים כמו קוביד-19 וגם ברובוטי השירות האחרים של החברה, GoBe Robots ו-PTR Robots

אודנסה, דנמרק, 26 במאי 2020, (BUSINESS WIRE) :

היום Blue Ocean Robotics הודיעה שנבחרה על ידי Frost & Sullivan לפרס הפרקטיקה הטובה ביותר שלה "מובילות אירופית במוצרי רובוטי שירות מקצועיים 2020". החברה זכתה בהכרה בעיקר על סמך העבודה שלה עם חברת הבת UVD Robots, שמשלבת טכנולוגיות של רובוטים אוטונומיים עם קרינת UV כדי לחטא נגד נגיפים כמו קוביד-19.

הפתרון החדשני של UVD Robots מדנמרק, חברת בת של Blue Ocean Robotics, הוכח כמשמיד פתוגנים בתוך 10-15 דקות בחדר של חולה. הרובוטים המחטאים עם הנעה עצמית של החברה הופצו ביותר מ-50 מדינות בכל עולם עד היום.

"ההכרה של Frost & Sullivanעם "פרס הפרקטיקה הטובה ביותר" היא הוקרה ללב, להט ודרייב שאנחנו מקדישים כדי ליצור חדשנות, פיתוח והצלחה מסחרית", אמר מנכ"ל Blue Ocean Robotics קלאוס ריסאגר. "אנחנו מאוד גאים לפתח רובוטים שלא רק עוזרים לפתור את הבעיות של העולם אלא גם נמכרים והם השקעות משתלמות לבעלים שלנו".

פרסי הפרקטיקות הטובות ביותר של Frost & Sullivan ניתנים לחברות שמעודדות צמיחה משמעותית בענף שלהן, זיהו מגמות מתפתחות לפני שהפכו לתקן בשוק ויצרו טכנולוגיות מתקדמות כדי לזרז ולשנות ענפים.

"מוצר הדגל של Blue Ocean Robotics, UVD Robots, מאפשר במיוחד לבתי חולים להפחית העברת מחלות על ידי הריגת 99.99 אחוז מהבקטריות והמיקרו אורגניזמים", אמר רוהיט קרתיקיאן, מנהל ענף ב-Frost & Sullivan. "זה הרובוט הנייד האוטונומי הראשון והיחיד שמחטא מגוון של משטחים באמצעות קרינת UV-C, שנותנת לו תועלתיות רבה יותר מפתרונות מתחרים. באופן ייחודי, אפשר לשלוט ברובוט UVD בקלות באמצעות טבלט".

אודות Blue Ocean Robotics

Blue Ocean Robotics מפתחת, מייצרת ומוכרת רובוטי שירות מקצועיים בשוקי הבריאות, אירוח, בנייה ושווקים גלובליים אחרים. תיק הרובוטים כולל את המותגים האלה: UVD Robots, רובוט נייד לחיטוי, GoBe Robots, רובוט נוכחות מרחוק נייד לתקשורת ו-PTR Robots, רובוט נייד לטיפול ושיקום בטוח של חולים. כל אחד מהרובוטים נמצא בחברת הון סיכון בת של החברה, מה שהופך את Blue Ocean Robotics לבית החרושת הון סיכון הראשון לרובוטים.

להורדת ערכה לעיתונות לחץ כאן.

גלריית תמונות: https://www.businesswire.com/news/home/52225159/en

אנשי קשר
Merima Cikotic
Blue Ocean Robotics
+45 71-99-56-06
[email protected]

מקור: Blue Ocean Robotics

מולטימדיה

תמונה
הרובוטים המחטאים עם הנעה עצמית של UVD Robots הופצו ביותר מ-50 מדינות בכל עולם עד היום, בהצלחה רבה. "לפני שקיבלנו את הרובוט של UVD, שישה רופאים בבית החולים שלנו בסרדיניה נדבקו בנגיף הקורונה", אומר כריסטיאנו הושר, הרופא הראשי ב-Gruppo Poloclinico Abano, שמפעילה כמה בתי חולים פרטיים באיטליה ולאחרונה התחילה להשתמש ברובוטים של UVD. "מאז שהתחלנו להשתמש ברובוטים לפני חודשיים לחיטוי, לא היה לנו אפילו מקרה אחד של קוביד-19 בקרב הרופאים, האחיות או החולים". (תמונה: Business Wire)

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.