מפרסם: טל סופר ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור
תאריך: 02/06/2020 12:58
עדכון: 02/06/2020 13:00
נושא: משפחה
לוגו מרכז הסיוע לנפגעות, גליל גולן
לוגו מרכז הסיוע לנפגעות, גליל גולן
לוגו ServiceWise
לוגו ServiceWise
הודעה לעיתונות

ServiceWise תרמה הקמת מערכת Salesforce לניהול פניות למרכז סיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית, גליל גולן

'''טלי פרץ כהן, מנהלת מרכז סיוע לנפגעות תקיפה מינית ואונס, גליל גולן: "הקמת המערכת למעקב אחר פניות קו החרום תביא לשדרוג משמעותי ותשפר את היכולת המקצועית באופן ניכר. יכולת המעקב אחר שיחות שמתקבלות תאפשר טיפול הוליסטי ארוך טווח. בנוסף, התיעוד יאפשר מתן משוב מדויק למתנדבות על הסיוע שהוגש לפונות ולפונים ותאפשר תיעוד לצורך איסוף נתונים סטטיסטיים"

בימים אלו סיימה ServiceWise הקמת מערכת במרכז לסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית בצפון הארץ, למעקב אחר שיחות עם נפגעות ונפגעים וניהול פניות מהקהילה, הרצאות וכד'. את הפרויקט תרמה ServiceWise כחלק מהפעילות החברתית של החברה, ומהווה דוגמה נוספת לפתרון לארגונים ללא כוונת רווח מבוסס סיילספורס. זהו לקוח מתוך שורה של מרכזי סיוע נוספים שהם לקוחות פעילים של חברת ServiceWise.
הפרויקט החל באפריל 2020 והשלב השני שלו יסתיים ביוני 2020. המערכת הוטמעה באתר הלקוח בישראל.

מרכז הסיוע לנפגעות תקיפה מינית ואונס, קריית-שמונה והגליל הוקם בשנת 1994, ופעל במסגרת פורום נשים קריית-שמונה. בשנת 1999 נפרד מרכז הסיוע מפורום נשים ונרשם כעמותה עצמאית. מטרת העמותה היא להעניק סיוע לנפגעות אלימות מינית ולהיאבק בתופעת האלימות המינית באמצעות העלאת מודעות ושינוי עמדות.

יעדי המרכז הינם: להציע סיוע נפשי, תמיכה, ייעוץ וליווי לנפגעות אלימות מינית ולקרובים אליהן, במשך 24 שעות ביממה; לקיים פעילות הסברתית והעלאת המודעות בקרב הציבור לגבי בעיה חברתית זו, ולספק מידע; לפעול בשיתוף פעולה עם הגופים המטפלים הבאים במגע עם הנפגעת במטרה להיטיב את הבנתם לגבי הבעייתיות והייחוד של הנושא.

טלי פרץ כהן, מנהלת מרכז סיוע לנפגעות תקיפה מינית ואונס, גליל גולן אומרת: "הקמת המערכת למעקב אחר פניות קו החרום תביא לשדרוג משמעותי ותשפר את היכולת המקצועית באופן ניכר. יכולת המעקב אחר שיחות שמתקבלות תאפשר טיפול הוליסטי ארוך טווח. בנוסף, התיעוד יאפשר מתן משוב מדויק למתנדבות על הסיוע שהוגש לפונות ולפונים ותאפשר תיעוד לצורך איסוף נתונים סטטיסטיים, אנו מבקשות להודות לחברת serviceWise ולהביע הערכתנו ,תרומה זו היא מבין המשמעותיות שקיבלנו לאחרונה".

עינת צור-שיין, מנכ"לית משותפת בחברת ServiceWise אומרת: "במהלך משבר הקורונה, הרגשנו צורך לסייע לאוכלוסייה הכללית בהתנדבות בעלת ערך חברתי ולפיכך בחרנו לתרום מתחום המומחיות שלנו לאחד ממרכזי הסיוע אשר נמצאים כל העת בחזית מאבק חשוב מאין כמוהו. מרכזי הסיוע אינם מקבלים תשומת לב ציבורית ראויה ולא כל שכן לא מתוקצבים בצורה מספקת. מתוקף הכרותינו עם מרכזי הסיוע הנוספים יכולנו לפתח מערכת מותאמת בזמן קצר יחסית ולאפשר למרכז בצפון למנף את יכולותיו ואת מוטת השליטה של הפעילות שלו".

**טלי פרץ כהן היתה מבין מדליקי המשואות בשנת 2014

אודות ServiceWise'''

חברת ServiceWise יישומים עסקיים, קיימת מאז 2008, מתמחה במתן ייעוץ ושירותים מקצועיים בתחום ה- CRM ובפיתוח פתרונות עסקיים מבוססי פלטפורמת Force.com, שותפת פלטינום של Salesforce, ו- Pardot בישראל.

בין לקוחותיה של ServiceWise חברות מתחומים מגוונים במשק, לרבות חברות תעשייתיות, חברות היי-טק, כמו גם ארגונים ללא כוונת רווח.

המערכת של Salesforce.com, שהוקמה ב-1999 ונסחרת בבורסת NYSE, הינה מערכת מבוססת web במודל Software-as-a-Service, ומיושמת ע"י מומחי החברה בהתאמה לאופי פעילותו של הלקוח. מערכת זו משמשת את שדרת הניהול, המכירות, השיווק ונציגי השירות ומספקת להם מגוון גדול של כלים המאפשר לבצע את כל התהליכים העסקיים בתחום זה. ל-Salesforce.com מעל 125,000 לקוחות ברחבי העולם.

אתר הבית של ServiceWise: www.service-wise.com
אתר הבית של Salesforce: http://www.salesforce.com

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- טל סופר ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור.