רועי עדן, סמנכ"ל שיווק והצלחת לקוחות ב- Intentia
רועי עדן, סמנכ"ל שיווק והצלחת לקוחות ב- Intentia
Intentia
Intentia
הודעה לעיתונות

חברת Intentia מרחיבה את מסלולי השירות בתחום ה- ERP

ההרחבה מספקת מענה גמיש לדרישות ארגוני תעשייה בסדרי גודל שונים

חברת Intentia, המייצגת בישראל את פתרון ה- ERP המוביל לתעשייה, Infor M3, מכריזה על הרחבת מסלולי השירות לארגוני תעשייה. ההרחבה הינה חלק מתכנית אסטרטגית ממוקדת לקוח, המיושמת על רקע עליה במספר הלקוחות של החברה מסדרי גודל שונים והרצון לספק מענה גמיש לדרישות לקוחות בעלי היקפי פעילות שונים.

מסלולי השירות (MGS – M3 Global Service) מחולקים לשלושה סוגים – MGS Basic, MGS Professional ו- MGS Premium, ומציעים מודל תמחור, המותאם לצרכים ולהיקפי השירות הנדרשים על ידי הלקוח בפועל.

במסגרתם, מספקת Intentia מענה מקצועי של מומחי החברה, עם התמחות ורטיקלית המותאמת לענף של הלקוח, בין היתר לענפי ייצור, הפצה, קמעונאות, לוגיסטיקה, פארמה, אופנה, כימיה, היי טק, מזון ומשקאות ועוד. לקוחות החברה יוכלו לבחור את היקף התמיכה הטלפונית, אחריות על פיתוחים, הדרכת משתמשים, מיפוי תהליכים, אחריות למוצרים מבית Intentia ועוד.

"Intentia ממשיכה לקדם את האסטרטגיה ממוקדת לקוח שלה, עם תכניות ייעודיות לשירות ארגוני תעשייה שנמצאים בליבת המשק" אמר רועי עדן, סמנכ"ל שיווק והצלחת לקוחות ב- Intentia. "במיוחד בימים אלו, גמישות היא גורם מרכזי בשירות ללקוח. ארגוני תעשייה בסדרי גודל שונים מעוניינים לנצל את המשאבים שלהם ביתר יעילות, בעוד הם מתמודדים עם אתגרים ייחודיים בענף. הרחבנו את מסלולי התמיכה שלנו מנת לספק להם את השירות המקצועי והאיכותי ביותר, עם התאמה לדרישות בפועל ביחס ROI הטוב ביותר עבורם".

הרחבת מסלולי השירות מצטרפת לתוכניות ייחודיות נוספות שמשיקה Intentia בימים אלו, הכוללות הכשרת מנמ"רים, הכשרת משתמשי מפתח, הדרכות באתר הלקוח, מיפוי פיננסי, שולחנות עגולים, ימי עיון, השתתפות ב"אינטנט-ידע" האקדמיה ל- M3 בישראל ועוד.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.