מפרסם: סדן הפקת אמנות
תאריך: 30/06/2020 08:58
נושא: אמנות
איציק ביניונסקי
איציק ביניונסקי
איציק ביניונסקי
איציק ביניונסקי
איציק ביניונסקי
איציק ביניונסקי
הודעה לעיתונות

אמנות בזמן קורונה-הצלם האמנותי איציק ביניונסקי מצלם את תל אביב ממעוף הציפור!

איציק ביניונסקי-הקסם שבעדשה
וולט דיסני אמר בזמנו :"אתה יכול לחלום ולעצב את המקום היפה ביותר בעולם, אך נדרשים אנשים כדי להפוך את החלום למציאות".
וכך היא משנתו של הצלם=אמן איציק ביניונסקי, תושב תל אביב ,שלו סטודיו לצילום ברמת גן ,שהופך את מסעותיו בארץ ובחו"ל דרך עדשתו, ממציאות לחלום.
איציק מתמצא יפה בטכניקות הצילום השונות, וכדרך אמן אמיתי, הוא בוחן את הנושא העומד בפניו ומבחין היטב בקומפוזיציה המתאימה לאופי יצירתו. ובכך הוא מציג עבודות מקוריות ומעניינות.
הוא צלם אוטודידקט, מאז ומעולם אהב להתבונן בעולם דרך העדשה. בתחילת דרכו חיפש את הדימויים המופשטים שבטבע, אולם עם השנים הלך והתמקצע בצילום טבע והוא שואף להתחבר לטבע, לאגמים ולצמחיה הישראלית ולהראות אותה מזווית קצת אחרת. חוויות אלו חושפות את ביניונסקי למפגשים ייחודיים ומפתיעים.

משנת הצילום של ביניונסקי מציגה את הניצחיות הטבועה בטבע ותגובתו של האדם אליה. היא מתמקדת ביופי שניתן למצוא בתהליכי התכלות של נופים ואתרים.
האדם ניצב ניכחה מול פלאו של הטבע. הדבר מזכיר את אמנות הזרם הרומנטי במאה ה-19, שם הודגשה קטנותו של האדם ביחס לגדולת האל והבריאה. אלא שבניגוד לדמות האדם המודע לפגיעותו בזרם הרומנטי, הרי הטבע שמצלם איציק ביניונסקי, מתנהל בעוז רוח תוך התעלמות מפגיעותו.
הפריימים של ביניונסקי חזקים, עותקי נשימה, אך בד בבד מהורהרים, מאירים, ומאד ייחודיים. איציק הוא אמן הנאמן לעצמו ובטוח בדרכו העצמאית והייחודית.
כצלם טבע, הוא שוהה, חווה את הסביבה בה הוא נמצא וגם מצלם... : "המצלמה משמשת לי תמריץ להיות במקום בו מתרחשים ופועלים כל החושים. השאיפה המרכזית שלי היא להשתלב בטבע, להתבונן באיתני הטבע, להתחבר למונומנטים, ובכך לנסות וליצור סוג של תקשורת, להרגיש כשווה בין שווים ולנצור את הרגע האינטימי".

כדברי הסופר האמריקאי ג.ד. סלינג'ר: "העניין היחיד של האמן הוא ליצור איזה סוג של שלמות במונחים שלו – ולא של אף אחד". (פראני וזואי). בצילומיו של ביניונסקי יש שלמות. אסתטיקה, חידוש - שלמותו של הטבע.
אנא בקרו באתר האמן:
https://www.izikbi.com/

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- סדן הפקת אמנות.