הודעה לעיתונות

Tech Data מתכוונת להשקיע בערך 750 מיליון דולר כדי להאיץ את השינוי הדיגיטלי

Tech Data מתכוונת להשקיע בערך 750 מיליון דולר כדי להאיץ את השינוי הדיגיטלי

אחרי שהושלמה הרכישה של טק דטה על ידי קרנות שמנוהלות על ידי חברות מסונפות של אפולו, ההשקעה תבוצע בחמש השנים הבאות

קלירווטר, פלורידה, 1 ביולי 2020, (BUSINESS WIRE):

אחרי שהושלמה הרכישה שלה על ידי קרנות שמנוהלות על ידי חברות מסונפות של Apollo Global Management, Tech Data (או "החברה") הודיעה היום שהחברה מתכוונת להשקיע בערך 750 מיליון דולר ביוזמות של שינוי דיגיטלי בחמש השנים הבאות. ההשקעה תניע את האסטרטגיה של טק דטה להאיץ את החדשנות באופנים שיספקו חוויות משופרות ויותר גמישות וזריזות לעסקים בסביבה הטכנולוגית.

"הרכישה של טק דטה על ידי הקרנות של אפולו היא אבן דרך חשובה, והתמיכה שלהן בהקצאת המשאבים הרב שנתית שלנו מדגישה את המיקוד המשותף שלנו ביצירת ערך ארוכת טווח", אמר ריץ' יום, מנהל עסקים ראשי, טק דטה. "אנחנו ממשיכים לבצע את האסטרטגיה שלנו להפוך את החברה שלנו לכזאת שמגדירה אמות מידה חדשות של מצוינות תפעולית ותרבותית בענף שלנו. אנחנו מאמינים שאפולו תהיה שותפה רבת ערך שתעזור לנו לאפשר טוב יותר לשותפי הערוצים שלנו להביא לשוק את המוצרים והפתרונות הטכנולוגיים שהעולם צריך כדי להתחבר, להתפתח ולהתקדם".

יוזמות השינוי הדיגיטלי של טק דטה מתמקדות בהספקת אוטומציה, פלטפורמות וניתוחים הכי מתקדמים שיאפשרו לחברה להיות יותר זריזה וגמישה ולהגיב טוב יותר לצרכים המתפתחים במהירות של שותפי הערוצים שלה. התוכנית כוללת בניית פלטפורמה עסקית דיגיטלית היפר מדרגית וזירת מסחר דיגיטלית מבוססת ענן שמיועדות לתמוך בתוכניות הצמיחה השאפתניות של טק דטה ולשרת שוקי טכנולוגיה ומודלי צריכה מתפתחים.

"אפולו רואה בטק דטה פלטפורמה חזקה לצמיחה משמעותית ויותר גיוון, ואנחנו מחויבים לתמוך בהשקעות שמתבססות על החזון הזה", אמר רוברט קלסו-רוס, שותף השקעות פרטיות באפולו. "ההשקעה הזאת בחמש השנים הבאות עוזרת להבטיח שיהיו לחברה המשאבים שנחוצים להתחיל להפעיל תוכנית נועזת של אפשור וחדשנות דיגיטליים שתשנה את האופן שבו היא משרתת את שותפי הערוצים והעובדים".

אודות טק דטה

טק דטה מחברת את העולם באמצעות כוחה של הטכנולוגיה. תיק המוצרים, השירותים והפתרונות מקצה לקצה שלנו, המיומנויות המאוד מתמחות והמומחיות בטכנולוגיות של הדור הבא מאפשרות לשותפי הערוצים להביא לשוק את המוצרים והפתרונות הטכנולוגיים שהעולם צריך כדי להתחבר, להתפתח ולהתקדם. טק דטה מדורגת במקום ה-90 ברשימת Fortune 500® וכלולה ברשימת החברות הכי נערצות בעולם של פורצ'ון 11 שנים רצופות. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.techdata.com או תעקבו אחרינו: Twitter, LinkedIn, Facebook, Instagram.

מידע צופה פני עתיד

הודעה לעיתונות זאת כוללת מידע צופה פני עתיד במשמעות של חוקי ניירות הערך הפדרליים שחלים. מידע צופה פני עתיד כולל, אך לא רק, אמירות לגבי הביצועים של טק דטה. מידע צופה פני עתיד כולל סיכונים ואי ודאויות, כולל אך לא רק גורמים כלכליים, תחרותיים וטכנולוגיים שמחוץ לשליטה של אפולו או טק דטה שעשויים לגרום לכך שהתוצאות בפועל יהיו שונות באופן מהותי מהמידע צופה פני עתיד. אין לבטוח בביטחון יתר במידע צופה פני עתיד כניבוי לתוצאות בפועל. אפולו וטק דטה מתנערות במפורש מכל התחייבות או מחויבות לפרסם בציבור עדכונים או שינויים כלשהם בציפיות או אירועים, תנאים או נסיבות שעליהם כל אמירות כאלה מבוססות.

צפו בגרסת המקור באתר www.Businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200630005697/en/

אנשי קשר

Bobby Eagle
Director, External Communications, Tech Data
+1 (727) 538.5864
[email protected]

מקור: Tech Data

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.