הודעה לעיתונות

חירות~שיוויון~אחווה! הארבעה עשר ביולי - יום הביביסטיליה! עולים לירושלים להפגין בבלפור מול מעון הזוג המלכותי

הארבעה עשר ביולי - יום הביביסטיליה!
עולים לירושלים להפגין בבלפור מול מעון הזוג המלכותי והנסיך יאיר
אין מקום אחר!
רק בבלפור!
היום - 14/7 יום ג' בשעה 19:00
מתייצבים בבלפור לרגל יום הביביסטיליה!
כמו שהגיעו אז, בצרפת. 14/7/1789
חירות, שיוויון, אחווה!!

ההפגנה מחוץ לבית רה״מ תיערך הערב ב -19:30. מחמישי אחה״צ התארגנות למחאה לילית.

מהאלימות המשטרתית בת״א במוצ״ש ועד הפינוי האלים במאהל בלפור - כבר ברור שנתניהו מפחד מהמחאה, ויעשה הכל כדי לשבור אותה. עכשיו המחאה עולה שלב.

כבר שבועות שפעילים ישנים מחוץ לבית רה״מ. הערב (שלישי) תערך הפגנת ענק בבלפור, ובחמישי עצרת נוספת - א חייבים לעמוד לצד המפגינים ולחזק את המחאה! כדי שאף אחד לא יפספס את המסר שלנו נגד דיקטטורת הקורונה, נציף את ירושלים בשלטים ונגיע לשטח לחלק באנרים ומסכות למפגינים.

בחודשים האחרונים הקהילה שלנו פועלת ללא הרף למען הדמוקרטיה ונגד דיקטטורת הקורונה. מעל 30,000 זזות וזזים כבר הצטרפו לקריאה הדחופה לעצור את הדיקטטורה, שלחנו אלפי הודעות סמס לח״כים, ובזכות תרומות קטנות של מאות פעילות ופעילים תלינו שלט חוצות ענק בכניסה לירושלים שקורא לגנץ וכחול-לבן להפסיק להתקפל.

עשרות אלפים הפגינו בכל הארץ נגד המדיניות הכושלת והמסוכנת של דיקטטורת הקורונה- אבל נתניהו לא מוותר בקלות. עכשיו אנחנו צריכים לצאת שוב לרחובות - ולהביא את הכוח של הקהילה שלנו ישירות לבלפור: בימים הקרובים נביא את המסר שלנו נגד דיקטטורת הקורונה ישירות למאהל המחאה בבלפור, נצטרף להפגנות בשטח, ונתלה פוסטרים ברחבי ירושלים.

בחודשים האחרונים ראינו ריסוק של הפרדת רשויות, קריסת שומרי הסף, וביסוס של דיקטטורת קורונה - ואין ספק שזו התקופה המאתגרת ביותר מולה ניצבה הקהילה שלנו. אבל אנחנו יודעים שכשאנחנו פועלים יחד - 200,000 אזרחיות ואזרחים מן השורה, יהודים וערבים בכל הארץ - אנחנו יכולים לעצור את הדיקטטורה, ולנצח.

לפרטים דב 054-6488541

ארוע בפייסבוק
https://www.facebook.com/IsraelCrimeMinister/photos/a.673867103072991/1229048554221507/