הודעה לעיתונות

P&G מאמצת פתרונות של אקלים טבעי כדי להאיץ את ההתקדמות בשינויי האקלים ותהפוך את הפעילות לניטרלית מבחינת פחמן במשך העשור

P&G מאמצת פתרונות של אקלים טבעי כדי להאיץ את ההתקדמות בשינויי האקלים ותהפוך את הפעילות לניטרלית מבחינת פחמן במשך העשור

תפחית פליטות של גזי חממה ב-50% ותרכוש 100% חשמל מאנרגיה מתחדשת לכל אתרי הייצור עד 2020

ותקדם פתרונות של אקלים טבעי שמניבים רווח פחמן ששווה לפליטות גזי החממה הנותרים מפעילות

סינסינטי, 16 ביולי 2020, (BUSINESS WIRE):

חברת פרוקטר & גמבל (NYSE:PG) הודיעה על מחויבות חדשה שהפעילות הגלובלית שלה תהיה ניטרלית מבחינת פחמן במשך העשור באמצעות סדרה של התערבויות שמגינות, משפרות ומשקמות את הטבע. בהכירה בכך שהעשור הבא מהווה חלון קריטי עבור העולם כדי להאיץ את ההתקדמות בשינויי האקלים, P&G תתקדם מעבר למטרה המבוססת על מדע הקיימת שלה להפחית פליטות של גזי חממה ב-50% על ידי כך שתקדם בנוסף תיק של פתרונות של אקלים טבעי. המאמצים האלה יניבו רווח פחמן שיאזן כל פליטה נותרת בעשר השנים הבאות, ויאפשרו לפעילות של P&G להיות ניטרלית מבחינת פחמן במשך העשור. על סמך הערכות נוכחיות, החברה תצטרך לאזן בערך 30 מיליון טון של פחמן מ-2020 עד 2030.

העדיפות של P&G ממשיכה להיות הפחתת פליטות. ל-P&G יש יעד קיים להפחית פליטות גזי חממה ב-50% ולרכוש 100% חשמל מאנרגיה מתחדשת עד 2030 והיא בדרך למלא את ההתחייבות שלה לגבי 2030. בנוסף, P&G תמשיך לעסוק בפרויקטים חדשים של רוח, שמש וגיאותרמיים כדי להאיץ עוד את המעבר לאנרגיה מתחדשת. המאמצים האלה עולים בקנה אחד עם מה שלדברי מדעני האקלים נחוץ כדי לעזור להבטיח שהחברה עושה את חלקה להגביל את עליית הטמפרטורה הגלובלית ותמשיך הרבה מעבר ל-2030. אולם, על בסיס הטכנולוגיות של היום, יש פליטות שאי אפשר לבטל עד 2030. על ידי השקעה בפתרונות של אקלים טבעי, החברה תאיץ את ההשפעה שלה בעשר השנים הבאות.

חלון קריטי

דוחות מהזמן האחרון הדגישו שהעולם לא מגיע להפחתת הפליטות של גזי חממה שנחוצה והעשור הבא הוא חלון קריטי כדי להפחית פליטות ולהיות במסלול להגבלת עליית הטמפרטורה ל-1.5°C. המשימה הזאת תהיה הרבה יותר קשה אם החברה האנושית לא תתחיל להגביל פליטות לפני סוף העשור. עד 2050, פליטות הפחמן חייבות לרדת לאפס, או קרוב לאפס. אם לא נפעל עכשיו הדורות הבאים יהיו בסכנה גדולה יותר בגלל ההשפעות של שינויי האקלים וההשגה של היעדים הגלובליים של הסכם פריס תהיה קשה יותר.

"שינויי האקלים קורים, וצריך לפעול עכשיו", אמר דייוויד טיילור, היו"ר, הנשיא ומנהל העסקים הראשי של P&G. "באמצעות הקטנת טביעת הרגל הפחמנית שלנו והשקעה בפתרונות של אקלים טבעי, נהיה ניטרלים מבחינת פחמן במשך העשור בפעילויות שלנו ונעזור להגן על מערכות אקולוגיות וקהילות פגיעות ברחבי העולם".

פתרונות של אקלים טבעי: "הטבע לבדו יכול לפתור עד שליש משינויי האקלים".
P&G תשתף פעולה עם Conservation International והקרן העולמית לשימור חיות הבר (WWF) כדי לזהות ולממן מגוון של פרויקטים שמיועדים להגן, לשפר ולשקם מערכות אקולוגיות קריטיות כמו יערות, אזורי ביצות, אדמות עשב ואדמות כבול. בנוסף להרחקת יותר פחמן, היבט חשוב של פתרונות של אקלים טבעי הוא הפוטנציאל להביא תועלת משותפת סביבתית וסוציו כלכלית משמעותית שמשמשת להגן ולחזק את הטבע ולשפר את המחייה של קהילות מקומיות. כש-P&G תנוע קדימה, החברה תבקש לזהות, למדוד ולפרסם תועלת משותפת רלבנטית מההשקעה שלה בטבע.

P&G מפתחת תיק פרויקטים מפורט ומשקיעה בפרויקטים ברחבי העולם. פרויקטים שכבר זוהו:

- פרויקט ההגנה על פאלאוואן הפיליפינים יחד עם Conservation International - להגן, לשפר ולשקם את המנגרובים והסביבות האקולוגית הקריטיות של פאלאוואן. פאלאוואן הוא האזור הרביעי הכי "ללא תחליף" בעולם מבחינת בעלי חיים ייחודיים ובסכנה.

- תכנון השיקום של היער האטלנטי עם WWF - ביער האטלנטי בחוף המזרחי של ברזיל, הכנת הבסיס לשיקום נוף היער עם השפעה משמעותית על המגוון הביולוגי, מים, ביטחון תזונתי ותועלת משותפת אחרת לקהילות המקומיות.

- ברית הירוק עד עם קרן יום האילן - הפגשת חברות, קהילות ואזרחים כדי לנקוט בפעולות קריטיות לשימור צורכי המחיה שמושפעים על ידי שינויי האקלים -- כולל נטיעת עצים כדי לשקם אזורים שהושמדו על ידי שריפות בצפון קליפורניה וחיזוק יערות בגרמניה.

"הטבע חייב להיות חלק חשוב מכל אסטרטגיה למאבק במשבר האקלים", אמר ד"ר מ. סנג'איאן, מנכ"ל Conservation International. "מחקרים מראים שאנחנו לא יכולים לעמוד ביעדי האקלים שלנו אם לא נגן, נשקם ונשפר את הניהול של מערכות אקולוגיות עשירות בפחמן. אם ייעשו נכון, המאמצים האלה יכולים לספק שליש מהפחתת הפליטות שנחוצה בעשור הבא, ולתמוך במחיה של קהילות שבחזית שינויי האקלים. אנחנו שמחים לעבוד עם P&G כדי להגן על הטבע -- השקעה שמרוויחים ממנה אנשים וכדור הארץ".

"אנחנו עובדים עם P&G כדי להביא להתקדמות באקלים ולהגן על יערות כבר יותר מעשור, כי היקף העסקים שלהם משמעו שהם יכולים להביא תוצאות בסדר גודל שמשנה", אמר קרטר רוברטס, הנשיא ומנכ"ל האמריקני של WWF. "חשוב לציין שההתקדמות לא הייתה מוגבלת לטביעת הרגל התאגידית שלה עצמה. P&G הייתה שותפה מוקדמת בברית הקונים של אנרגיה מתחדשת, שעזרה להגדיל את הרכישה של אנרגיה מתחדשת על ידי חברות ברחבי ארצות הברית. ההודעה של היום מציינת התקדמות נוספת על ידי שימת דגש רב יותר על התפקיד ששימור הטבע יכול למלא - לא רק בספיגת פליטות פחמן, אלא בהספקת השירותים והמשאבים שמקיימים את החיים על כדור הארץ. אנחנו מצפים לעבודה עם P&G כדי להשיג את המחויבויות החדשות האלה בעשר השנים הבאות"

המותגים של P&G נוטלים את ההובלה בהפחתת טביעת הרגל הפחמנית ושינויי הרגלים חיוביים מבחינת האקלים

התחייבות להתקדם מעבר למטרה המבוססת על מדע שלה להפחית פליטות תפעוליות היא חשובה, אבל החברה לא תעצור שם. במשך יותר משני עשורים, P&G מחויבת לרתום את הקפדנות המדעית של הערכת מחזור החיים של מוצריה כדי להבין טוב יותר את הפליטות משרשרת האספקה שלה והשימוש של הצרכנים במוצרים שלה (פליטות מכלול 3). עד 85% מהפליטות מכלול 3 של P&G הן מהשימוש של הצרכנים במוצרים שלה. P&G מגיעה לחמישה מיליארד אנשים באמצעות המותגים שלה, ואם הגודל הזה מגיעה אחריות לתת לצרכנים את הכוח להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלהם עם מוצרים שתוכננו לעזור לחסוך באנרגיה, מים ומשאבי טבע.

- יותר מ-60% מטביעת הרגל של חומרי כביסה היא בשלב השימוש של הצרכנים, בעיקר בקשר לאנרגיה שמשמשת לחימום המים. אריאל וטייד מיטבו פורמולות של חומרי כביסה ליעילות גבוהה בכביסה בטמפרטורה נמוכה והמריצו התנהגויות כביסה חיוביות "תסובבו ל-30" ו-"כביסה במים קרים". המטרה היא ש-70% מהכביסות יהיו כביסות עם מעט אנרגיה, והתקדמות רבה הושגה על ידי השכלת צרכנים בארה"ב בעשר השנים האחרונות על היתרונות של כביסה עם מעט אנרגיה. P&G מעריכה שמאז 2015 הפליטות שנמנעו משום שצרכנים הגדילו את השימוש בכביסות עם מעט אנרגיה היו פחות או יותר 15 מיליון טון של CO2, ששווה ערך לסילוק שלושה מיליון מכוניות מהכביש.

- תוך ניפוץ מיתוס פופולרי, קסקייד מראה לצרכנים איך מדיח הכלים מתוכנן להיות יותר חסכוני במים ואנרגיה מרחיצה בכיור. טבליות הדחת הכלים האוטומטית של קסקייד ופיירי מאפשרות לצרכנים לדלג על השטיפה המוקדמת ולחסוך במים והאנרגיה שנחוצים לחימום המים. כוח החיתוך של הגריז של נוזל שטיפת הכלים של פיירי ו-Dawn מאפשר חיסכון במים ואנרגיה: על ידי הורדת הטמפרטורה של המים ב-20°C הצרכנים יכולים לחסוך עד 50% מהפחמן בטביעת הרגל הכוללת בכל הדחה.

"התפקיד שלנו כמובילים הוא להפוך את הכלכלה וסגנון החיים עם פחות פליטות לאפשריים, נשיגים ורצויים לכולם", אמרה וירז'יני אליאס, מנהלת הקיימות הראשית של P&G. "זאת האחריות שלנו להגן על עתודות הפחמן הקריטיות ולהשקיע בפתרונות שמחדשים את כדור הארץ. גם הצרכנים רוצים לעשות יותר כדי לטפל בשינויי האקלים. כחברה, אנחנו נוגעים בחמישה מיליארד אנשים עם המותגים שלנו. אנחנו חותרים לחולל שינוי כל יום על ידי עידוד של צריכה אחראית עם מוצרים שהם יעילים ואינטואיטיביים כדי לאפשר אימוץ של הרגלים חדשים עם פחות פליטות".

היום בשעה 08:00 שעון החוף המזרחי/ 14:00 שעון מרכז אירופה P&G מכנסת מומחים ומובילי אקלים לשולחן עגול שמארח נשיונל ג'יאוגרפיק כדי לדון על הכוח של הטבע כפתרון לאקלים. בין המשתתפים: מנכ"ל P&G דייוויד טיילור, מנהלת הקיימות הראשית של P&G וירז'יני אליאס, מנכ"ל Conservation International ד"ר מ. סנג'איאן, הנשיא ומנכ"ל האמריקני של הקרן העולמית לשימור חיות הבר קרטר רוברטס ופעילי האקלים קלובר הוגאן, ג'יאשואן ז'נג, קהקשן בסו וונסה נקאטה.

למידע נוסף על המחויבות החדשה של P&G לקדם פתרונות של אקלים טבעי ולהיות ניטרלית מבחינת פחמן במשך העשור, בקרו בבקשה באתר המולטימדיה שלנו.

אודות פרוקטר & גמבל

P&G משרתת צרכנים ברחבי העולם באמצעות אחד התיקים החזקים ביותר של מותגים אמינים ואיכותיים מובילים, ביניהם:

Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, and Whisper®.

הקהילה של P&G כוללת פעילות בכ-70 מדינות ברחבי העולם. למידע והחדשות הכי מעודכנים על P&G והמותגים שלה בקרו בבקשה באתר http://ww.pg.com.

צפו בגרסת המקור באתר businesswire.com:

https://www.businesswire.com/news/home/20200716005294/en/

אנשי קשר

P&G מדיה:

Maria Burquest
P&G, Global Communications
[email protected]

Loukia Tzekaki
P&G, Europe Communications
[email protected]
מקור: Procter & Gamble Company

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.