הודעה לעיתונות

CIM GROUP מרחיבה את פורטפוליו תשתיות האנרגיה הסולארית שלה, משקיעה ב- ECOPPIAוהופכת לבעלת המניות הגדולה בחברה

CIM GROUP מרחיבה את פורטפוליו תשתיות האנרגיה הסולארית שלה, משקיעה ב- ECOPPIAוהופכת לבעלת המניות הגדולה בחברה

החברה מובילה פתרונות גלובליים לניקיון רובוטי עבור פרויקטים סולאריים תשתיתיים

לוס אנג'לס, 22 ביולי 2020, (BUSINESS WIRE):

CIM Group הכריזה היום כי השקיעה בחברת Ecoppia Scientific, Ltd (“Ecoppia”), חברה ישראלית בבעלות פרטית המייצרת, מתקינה ומפעילה פתרונות רובוטיים לניקוי פאנלים סולאריים בפרויקטים סולאריים גדולים ברחבי העולם, והפכה לבעלת המניות הגדולה בחברה. ההשקעה באקופיה, כמו ההשקעות הנוספות באנרגיה סולארית, מבוצעת כחלק מאסטרטגיית התשתיות של קבוצת CIM.

הפתרונות הרובוטיים האוטונומיים של Ecoppia מופעלים כיותר בפרויקטים סולאריים בהיקף כולל של מעל 2.2 ג'יגה-ואט והוכחו כיעילים בשמירה על ביצועים מיטביים של הפאנלים הסולאריים לאורך כל השנה, תוך צמצום משמעותי בעלויות התפעול והתחזוקה של המתקן הסולרי. הפתרונות הרובוטיים של החברה מייתרים את השימוש במים ובכוח עבודה, ומופעלים באופן עצמאי באמצעות פאנל סולארי מובנה על הרובוט עצמו. הפתרונות הרובוטיים של אקופיה מאפשרים ניקוי יומיומי ועל-ידי כך משפרים משמעותית את הספק היצור בהשוואה לניקוי ידני, מה שהופך את מוצרי החברה לאידיאליים עבור פרויקטים סולאריים המותקנים בסביבות מאובקות עם משאבי מים מוגבלים. פתרון הניקוי האוטומטי של Ecoppia הינו היחיד שאושר על ידי מגוון מוסדות פיננסיים גלובליים, ביניהם התאגיד הבינלאומי למימון, בנק לאומי ובנק דיסקונט.

לדברי אבי שמש, בעלים ומייסד משותף של CIM Group, "עם העלייה בדרישה הגלובלית לאנרגיה מתחדשת ופיתוחם של יותר ויותר פרויקטים סולאריים תשתיתיים במטרה לספק אנרגיה אמינה ובת קיימא, טכנולוגיית הניקוי החדשנית של Ecoppia מציעה פתרון ארוך טווח וידידותי לסביבה לשיפור הייצור הסולארי. הפתרונות הרובוטיים האוטומטיים של Ecoppia תורמים לקיימות המשאבים הטבעיים ומרחיבים את יוזמות ההשקעה של CIM בתחומי סביבה, חברה וממשל תאגידי (ESG)."

ל- CIM מעל 10 שנות ניסיון בפרויקטים בתחום התשתיות הסולאריות, מאז רכשה את חברת SkyPower ופורטפוליו הנכסים הסולאריים שלה, שבזמנו כלל פרויקטים בקנדה בהיקף של 500 מגה-ואט פוטנציאל הספק ייצור אנרגיה סולארית. כיום, SkyPower היא אחת מחברות האנרגיה הסולארית הגדולות בעולם, עם מעל 2,500 מגה-ואט של התקנות בפרויקטים ברחבי העולם.

מוקדם יותר השנה הכריזה CIM על פתיחת שלב הפיתוח הראשון של הפארק הסולארי Westlands(“WSP”), אחד הפארקים הסולאריים המורשים הגדולים בעולם, עם פוטנציאל צמיחה למעל 2,700 מגה-ואט (2.7 ג'יגה-ואט) של אנרגיה מתחדשת בקיבולת מלאה. פארק האנרגיה מתוכנן להתפרש על פני שטח של מעל 80 קילומטר רבועים ב- San Joaquin Valley שבמערב מחוז Fresno ובמחוז Kings בקליפורניה, ומתוכנן להיפתח בשלבים בהתאם לצרכי התשתיות הציבוריות והפרטיות באזור. Aquamarine, השלב הראשון של WSP, פרויקט סולארי פוטוולטאי בהספק של 250 מגה-ואט, השיג את כל אישורי הזכאות והשימוש על תנאי בעקבות תסקיר השפעה על הסביבה מקיף שבוצע בעניינו.

מאז הקמתה ב-1994, CIM התמקדה בהשקעה בנדל"ן ובפרויקטים תשתיתיים הממוקמים או המשרתים קהילות המאוכלסות בצפיפות ברחבי יבשת אמריקה, ומחויבת להשקעה בנכסים ברי קיימא. CIM חתומה על עקרונות ה- UNPRI ופרויקטי התשתיות שלה זכו להכרה בתחום הקיימות על ידי ה- California Organized Investment Network (COIN), אגף במחלקת הביטוח של קליפורניה.

אודות CIM Group

CIM היא בעלים, מפעילה, מלווה ומפתחת של נדל"ן ותשתיות ממוקדי-קהילה. מאז 1994 CIM שואפת ליצור ערך בפרויקטים ולהשפיע באופן חיובי על חייהם של אנשים בקהילות בכל רחבי אמריקה על ידי ביצוע פרויקטים חיוניים בתחום הנדל"ן והתשתיות בהיקף של מעל 60$ מיליארד. צוות המומחים המגוון של CIM מיישם ידע נרחב וגישה ממושמעת באמצעות ניהול תכליתי של נכסים ממשיים, החל מבדיקת הנאותות ועד להיערכות והפעלה. CIM שואפת להביא לשינוי משמעותי בעולם על ידי הוצאה לפועל של מגוון יוזמות בתחום הסביבה, החברה וממשל תאגידי (ESG) וחיזוק כל הקהילות בהן היא משקיעה. למידע נוסף אנא בקרו באתר החברה בכתובת www.cimgroup.com

אודות Ecoppia

Ecoppia, המפעילה פרויקטים בהיקף כולל של מעל 17 ג'יגה-ואט, היא חלוצה ומובילה גלובלית בפתרונות רובוטיים עבור פאנלים סולאריים פוטוולטאים. המערכות הרובוטיות מבוססות הענן, נטולות המים והאוטונומיות של Ecoppia מסירות אבק מפנלים סולאריים על בסיס יומי תוך מינוף טכנולוגיות Machine learning מתקדמות ויכולות בתחום האינטרנט של הדברים (IoT). הפלטפורמה של Ecoppia, המנוהלת ונשלטת מרחוק, מאפשרת לאתרים סולאריים לשמור על ביצועי שיא תוך הוזלת עלויות ושמירה על התערבות אנושית מינימליות. האלגוריתמים והפתרונות הרובוטיים של Ecoppia הופכים את תהליכי התפעול והתחזוקה (O&M) היומיומיים באתרים סולאריים לבטוחים, יעילים ואמינים יותר. החברה, בבעלות פרטית ומגובה על ידי קרנות השקעה בינלאומיות בולטות ומנוסות, עובדת עם חברות האנרגיה הגדולות בעולם, ומנקה מיליוני פאנלים סולאריים מידי יום. למידע נוסף אנא בקרו באתר החברה בכתובת www.ecoppia.com

קשרי מדיה

עבור CIM Group
Karen Diehl
Diehl Communications
310-741-9097
[email protected]

עבור Ecoppia
Anat Cohen Segev
VP Marketing, Ecoppia
[email protected]
+972-9-8917000

מקור: CIM Group

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.