הודעה לעיתונות

ווייפרו תרכוש את 4C, שותפת עננים מרובים מובילה של Salesforce באירופה והמזרח התיכון, עם מומחיות עמוקה בהצעת מחיר למזומן

ווייפרו תרכוש את 4C, שותפת עננים מרובים מובילה של Salesforce באירופה והמזרח התיכון, עם מומחיות עמוקה בהצעת מחיר למזומן

בנגלור, הודו ומכלן, בלגיה , 23 ביולי 2020, (BUSINESS WIRE):

ווייפרו בע"מ (NYSE: WIT) (BSE: 507685) (NSE: WIPRO), חברת שירותי טכנולוגיית המידע, ייעוץ ותהליכים עסקיים גלובלית מובילה, הודיעה היום שחתמה על הסכם סופי לרכישת C4, אחת השותפות הכי גדולות של Salesforce בבריטניה, אירופה והמזרח התיכון.

C4, שהוקמה ב-1997 והמטה שלה במכלן, בלגיה, היא שותפת פלטינה עצמאית של Salesforce ואחת מחברות הייעוץ שמתרכזות בלקוח המובילות באירופה והמזרח התיכון. ל-C4 יש יכולות עמוקות בענני Salesforce מרובים כולל מכירות, שיווק, שירותים בשטח והיא מתמחה בשינוי תהליכי הצעת מחיר למזומן באמצעות פתרונות ה-CPQ ו-Billing של Salesforce. C4 סיפקה בהצלחה יותר מ-1500 פרויקטים עבור יותר מ-500 לקוחות והיא אחת השותפות הכי מוסמכות של Salesforce באירופה, המזרח התיכון ואפריקה עם יותר מ-1,000 הסמכות של Salesforce.

עם יותר מ-350 עובדים שעובדים ממשרדים בלונדון, פריס, בריסל, קופנהגן ודובאי, יש ל-C4 פרקטיקת Salesforce חזקה באזורי בריטניה, צרפת, בנלוכס, סקנדינביה ואיחוד האמירויות. הרכישה הזאת מחזקת משמעותית את המעמד של ווייפרו כספקית מובילה של פתרונות Salesforce בשווקים האלה. לווייפרו יש עסקי Salesforce מאוד מבוססים באמריקות, יפן ואוסטרליה שחוזקו על ידי הרכישה של אפיריו ב-2016. C4 תאוחד כחלק מפרקטיקת Salesforce של ווייפרו, שמספקת פתרונות מובילים בשוק בכל העולם סביב עננים מרובים של Salesforce וסביבת המוצרים שלה.

"אנחנו נרגשים שהצוות ב-C4 מצטרף אלינו. הם מביאים תערובת עשירה של מומחיות Salesforce עמוקה בעננים מרובים יחד עם צוות של מומחים רב תחומיים ורב לשוניים עם ידע אזורי חזק. השילוב הזה יחד עם ההגעה של ווייפרו ברחבי האזור והענף, יעזרו לנו להפוך לשחקנית דומיננטית באירופה ומובילה בתחום הצעת המחיר למזומן של Salesforce", אמר האריש דווארקנהלי, נשיא,

פלטפורמות ענן ארגוניות (CEP), ווייפרו בע"מ.

"ווייפרו שותפה לאותם הערכים כמונו. הנוכחות הגלובלית שלה, יכולות הייעוץ וההספקה החזקות שלה בשינוי הדיגיטלי וההשקעה הגדולה בשוק האירופי, מספקים פלטפורמה מצוינת לצמיחה של העובדים שלנו. אנחנו ננצל עכשיו את ההזדמנות הזאת כדי לבצע את הזינוק הבא בבניית חברות בשביל העתיד עבור הלקוחות שלנו, לא רק באופן מקומי אלא בכל אירופה, המזרח התיכון ואפריקה", אמר יוהאן ון גנכטן, מנהל עסקים ראשי, C4.

אנז'ליק דה פרייס-סקיפרין, סגנית נשיא ביצועית ומנהלת כללית של צפון אירופה, Salesforce, אמרה: "השותפים שלנו נמצאים במרכז הצמיחה שלנו. המיקוד האזורי החזק של C4 והחוזק בהתקנות בעננים מרובים ובהצעת מחיר למזומן (CPQ/CLM), יחד עם החוזק החזק של ווייפרו בייעוץ מהווים יתרון מנצח ללקוחות של ווייפרו באירופה, המזרח התיכון ואפריקה". היא הוסיפה עוד: "ווייפרו רכשה קודם את אפיריו ועכשיו עם C4, היא חיזקה אפילו יותר את העומק והניסיון שלה ביכולות והמשאבים של Salesforce".

הרכישה כפופה לתנאי סגירה מקובלים וצפויה להיסגר ברבעון שמסתיים ב-30 בספטמבר 2020.

אודות C4

4C עוזרת לחברות לשחרר ערך מסחרי ולהשיג שינוי עסקי על ידי כך שהיא שמה בעקביות את הלקוח של החברה תחילה. 4C היא שותפת הפלטינה של Salesforce העצמאית הגדולה ביותר באירופה, המזרח התיכון ואפריקה. היא מציעה מומחיות ללא מתחרים בשירותי ייעוץ והתקנה הטובים מסוגם שמתרכזים סביב Salesforce והסביבה שלה. 4C מספקת ניהול קשוח באמצעות מרכז מצוינות בתחומים של הצעת מחיר למזומן (CPQ ובילינג), Customer360 (כולל MuleSoft, Einstein ו-Tableau), מסחר אלקטרוני, שירות בשטח וענן ההסכמים DocuSign. 4C להוטה להצלחת הלקוח ומקדישה זמן להבין את האתגרים של הלקוחות שלה, ויוצרת איתם קשרים ארוכי טווח. 4C משתמשת בידע ויכולות רלבנטיים של התעשייה המקומית כדי לספק פרויקטים מקומיים ובאירופה, המזרח התיכון ואפריקה במגוון רחב של תעשיות: ייצור, שירותים פיננסיים, היי טק וללא כוונת רווח, לחברות בינוניות ועד לעסקים ארגוניים. C4 הוקמה ב-1997 והמטה שלה בבלגיה עם משרדים בבריטניה, צרפת, סקנדינביה הולנד והמזרח התיכון.

אודות וויפרו בע"מ

וויפרו בע"מ (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO) היא חברה גלובלית מובילה שמספקת שירותי מחשוב, ייעוץ ותהליכים עסקיים. אנחנו רותמים את העוצמה של מחשוב קוגניטיבי, היפר- אוטומציה, רובוטיקה, ענן, ניתוחים וטכנולוגיות מתפתחות כדי לעזור ללקוחותינו להסתגל לעולם הדיגיטלי ולהצליח. אנחנו חברה שמוכרת בעולם בזכות תיק השירותים המקיף שלה, מחויבות חזקה לקיימות ואזרחות תאגידית טובה, יש לנו יותר מ-180,000 עובדים מסורים שמשרתים לקוחות בשש יבשות. יחד, אנחנו מגלים רעיונות ומחברים את הנקודות כדי לבנות עתיד חדש טוב יותר ונועז.

מידע צופה פני עתיד ואמירות אזהרה

אמירות מסוימות בהודעה זאת לגבי סיכויי הצמיחה שלנו בעתיד הן מידע צופה פני עתיד, שמעורבים בו מספר סיכונים ואי ודאויות שיכולים לגרום לכך שהתוצאות בפועל יהיו שונות באופן מהותי מאלה שבמידע הצופה פני עתיד. הסיכונים ואי הוודאויות המתייחסים לאמירות אלה כוללים, אך לא רק, סיכונים ואי ודאויות בנוגע לתנודות ברווח, ההכנסות והרווחים שלנו, היכולות שלנו להפיק ולנהל צמיחה, התחרות העזה בשירותי מחשוב, היכולת שלנו לשמור על החיסכון בעלויות שלנו, עליות שכר בהודו, היכולת שלנו למשוך ולהשאיר אנשי מקצוע מאוד מיומנים, חריגות בזמנים ובעלויות בחוזים עם מחירים ולוחות זמנים קבועים, התרכזות לקוחות, הגבלות על הגירה, היכולת שלנו לנהל את הפעילות הבינ"ל שלנו, קיטון בביקוש לטכנולוגיות בתחומי ההתמקדות החשובים שלנו, שיבושים ברשתות תקשורת, היכולת שלנו להשלים ולשלב בהצלחה רכישות, חבות לנזקים בחוזי השירות שלנו, ההצלחה של החברות שבהן אנו מבצעים השקעות אסטרטגיות, ביטול של תמריצים פיסקליים ממשלתיים, אי יציבות פוליטית, מלחמות, הגבלות חוקיות על גיוס הון או רכישת חברות מחוץ להודו, שימוש לא מורשה בקניין הרוחני שלנו ותנאים כלכליים כלליים שמשפיעים על העסקים ועל הענף שלנו. סיכונים נוספים שיכולים להשפיע על התוצאות התפעוליות העתידיות שלנו מתוארות באופן מלא יותר בדוחות שאנו מגישים לרשות האמריקנית לניירות ערך. דוחות אלה זמינים בכתובת www.sec.gov. אנחנו עשויים, עת לעת, לפרסם מידע צופה פני עתיד נוסף, בכתב או בעל פה, כולל מידע שכלול בדוחות של החברה לרשות האמריקנית לניירות ערך ובדוחות שלנו לבעלי המניות. אנחנו לא מתחייבים לעדכן כל מידע צופה פני עתיד שעשוי להתפרסם מעת לעת על ידינו או בשמנו.

ליצירת קשר:

Purnima Burman
Wipro Limited
[email protected]
מקור: Wipro Limited

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.