הודעה לעיתונות

קבוצת ספקי הכח המשובצים ארטזין של Advanced Energy תציג את מערכת ההספק המודולרית הניתנת להגדרה iHP ב-SEMICON West 2020

קבוצת ספקי הכח המשובצים ארטזין של Advanced Energy תציג את מערכת ההספק המודולרית הניתנת להגדרה iHP ב-SEMICON West 2020

דנבר, 26 ביולי 2020, (BUSINESS WIRE):

Advanced Energy (Nasdaq: AEIS) הודיעה היום שהיא תציג את מערכת ספקי הכח החדשנית iHP של קבוצת המוצרים ארטזין, המאפשרת עבודה בהספק גבוהה והגדרה חכמה באופן דיגיטלי, בביתן הווירטואלי שלה ב-SEMICON West 2020, שתיערך בין 20 ו-23 ביולי. מערכת ההספק הזאת שמשנה את חוקי-המשחק, משלבת מודולי DC-DC עם כניסת AC כדי להגדיר מערכת הספק AC-DC התומכת במגוון רחב של יישומים ברוב הפלטפורמות של מערכות ייצור השבבים ומערכות תעשייתיות אחרות שצריכות הספק גבוה והספק שאפשר להגדיר באופן פרטני.

iHP, שזמינה בתצורות של 12kW ו-24kW, כוללת תכנון מודולרי שמאפשר התאמה אישית וגמישות מכסימלית, מאיץ את מהירות מחזורי התכנון ומקצר את זמן הפיתוח. המערכת מתוכננת עם רמה גבוהה של בינה, דיוק ויציבות. iHP פורצת הדרך מציגה כמה מאפיינים ייחודיים המופיעים לראשונה בתעשייה: היא מערכת החשמל המודולרית ומרובת המוצאים היחידה עם מוצא של עד 24kW בכונן 19” סטנדרטי אחד. היא המערכת היחידה עם מודולי מוצא שניתנים לתכנות לפעול כמקור מתח או כמקור זרם. iHP היא גם מערכת הספק הכח היחידה עם כניסות AC ניתנים להגדרה שאפשר להגדיר אותם מחדש בין מבואות חד פאזיים ותלת פאזיים ומתחי מבוא של קו נמוך (208Vac) או קו גבוה (480Vac) באופן פשוט על ידי מעבר ללוח תצורת מבואות שונה שנמצא בצד של השילדה.

"מערכת הספק הכח המודולרית הניתנת להגדרה iHP היא האחרונה בהיסטוריית החדשנות והמובילות הטכנולוגית העשירה של Advanced Energy בשוקי השבבים והתעשייה", אמר ג'ו ווילס, סגן נשיא, פיתוח עסקי ושיווק בקבוצת מוצרי ספקי הכח המשובצים ארטזין של Advanced Energy. "מערכת הספק הכח הניתנת להגדרה iHP שלנו מתוכננת לאפשר ללקוחות לפתור אתגרי מהירות, מקום וגמישות, כולל לוחות זמנים קצרים מהתכנון לייצור, חלונות שוק צרים ויעדי הפחתת עלויות תובעניים".

פיטר גילספי, סגן נשיא ומנהל כללי, Advanced Energy, אמר: "מוצרי ספקי הכח של AE הם בלב תהליכי הפלזמה של השבבים כבר כמעט 40 שנה. עם פתרונות ה-RF ו-DC המובילים בשוק של AE, לקוחות המייצרים מערכות לייצור שבבים מסתמכים על AE כדי "לחשמל את התהליך". עם התוספת של תיק מוצרי ספקי הכח המשובץ הרחב של ארטזין, AE עכשיו גם "מחשמלת את הפלטפורמה"".

במערכות המבצעות תהליכים כגון איכול, ציפויים דקים, השתלת יונים, הדמיה ומטרולוגיה, AE מספקת ביצועים, איכות ואמינות מובילים עם פורטפוליו רחב של ספקי כח, ופתרונות לבקרה ומדידה טרמית. עם מורשת של חידושים שמגדירים את התעשייה, מערך תמיכה טכנית הטובה מסוגה ורשת השירות הגלובלית הגדולה ביותר, AE פותרת את האתגרים הכי קשים של יצרני השבבים עם המוצרים בעלי הערך הרב ביותר.

אודות Advanced Energy

Advanced Energy (Nasdaq: AEIS) היא מובילה גלובלית בתכנון וייצור של פתרונות מדויקים ומאוד מתוכננים של המרת כוח, מדידה ובקרה ליישומים ותהליכים קריטיים. פתרונות הכוח של AE מאפשרים ללקוחות חדשנות ביישומים מורכבים במגוון רחב של ענפים כולל ציוד לייצור שבבים, תעשייה, ייצור, תקשורת, מחשבים במרכזי נתונים ושירותי בריאות. עם ידע הנדסי ושירות ותמיכה מגיבים ברחבי העולם, החברה בונה שותפויות של עבודה משותפת כדי לתת מענה להתפתחויות הטכנולוגיות, להניע את הצמיחה אצל לקוחותיה ולחדש את העתיד של הכוח. Advanced Energy הקדישה יותר משלושה עשורים כדי לשכלל את הכוח עבור לקוחותיה הגלובליים והמטה שלה נמצא בדנבר, קולורדו, ארה"ב. למידע נוסף, בקרו באתר www.advancedenergy.com

Advanced Energy | דיוק. כוח. ביצועים

גלריית תמונות/ מולטימדיה זמינה: https://www.businesswire.com/news/home/52249437/en

אנשי קשר
לשאלות מהמדיה, התקשרו עם:
Lora Wilson
Global Results Communications for Advanced Energy Industries, Inc.
[email protected]
+1 949.306.0276

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.