אורן ישרים, מנהל אזורי ב- Infinidat
אורן ישרים, מנהל אזורי ב- Infinidat
מורן ג'רסי, מנהל הפעילות של Exclusive Networks בישראל
מורן ג'רסי, מנהל הפעילות של Exclusive Networks בישראל
Infinidat
Infinidat
הודעה לעיתונות

חברת Infinidat ממנה את Exclusive Networks ישראל כמפיצה שלה

חברת Infinidat, הספקית המובילה לפתרונות אחסון נתונים מרובי פטה-בייט, ממנה את Exclusive Networks ישראל כמפיצה שלה. במסגרת ההתקשרות בין החברות הוסכם כי EN ישראל תהיה אחראית להפצה של פתרונות Infinidat לשוק הישראלי, תיקח חלק בהכשרת המשווקים ובהדרכות ללקוחות ותתמוך במערך המכירות המקומי של החברה.

פתרונות אחסון הנתונים מבוססי התוכנה של Infinidat מתוכננים על מנת לנהל את עומסי העבודה הגבוהים ביותר. החברה סיפקה מעל 6 אקסה-בייט סביב העולם, עם אקסה-בייט אחד בחצי השנה האחרונה. הארכיטקטורה מבוססת התוכנה של Infinidatעונה על הדרישות לאחסון מידע גדול יותר, מהיר יותר ופחות יקר.

אורן ישרים, מנהל אזורי ב- Infinidat, מסר כי: "Exclusive Networks מטפלת בהפצת פתרונות האיחסון של Infinidat באיזורים שונים בעולם וכעת תפיץ את פתרונותינו גם בישראל. אנו סמוכים ובטוחים כי היכולת של EN לתמוך ביצרנים ובלקוחות שלהם תוכיח את עצמה ותתרום להמשך מתן שירות מצוין ללקוחותינו ושותפינו העסקיים בישראל".

מורן ג'רסי, מנהל הפעילות של Exclusive Networks בישראל מסר כי: "בעולם שבו אנו פועלים שבו כמויות המידע הפעיל הן עצומות, יש צורך אקוטי במערכות אחסון, אחזור והתאוששות מאסון מתקדמות וגמישות. Infinidat מציעה את הטכנולוגיה המתקדמת בעולם האחסון לארגונים גדולים. אנו שמחים על שיתוף הפעולה ונציע ל- Infinidat ולקוחותיה סל כולל של שירותים הכולל הפצה, הדרכה, שרות ותמיכה".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.