הודעה לעיתונות

חברת נאוטקס (NeoTX) תציג בכנס הקיץ הוירטואלי לחברות פרטיות של LifeSci Partners

רחובות, 3 באוגוסט 2020, (GLOBE NEWSWIRE) :

נאוטקס (NeoTX Therapeutics), חברת ביוטכנולוגיה בשלב הקליני המפתחת טכנולוגיה להפעלה סלקטיבית של תאי ה- T (STR) לטיפול בגידולים סרטניים, הודיעה היום שתשתתף בכנס הקיץ הוירטואלי לחברות פרטיות של LifeSci Partners שיערך ב- 4-5 באוגוסט 2020. אשר נתן, מנכ"ל נאוטקס, יתן סקירה מעודכנת על חברת נאוטקס לקהל הרחב וביניהם משקיעים פוטנציאלים ושותפים אסטרטגים. המצגת תכלול אבני דרך אחרונים ועתידיים של החברה ועדכון על התוכנית הקלינית של התרופה המובילה של החברה, נאפטומומאב אסטאפנטוקס (naptumomab estafenatox, Nap), שנבדקת היום במחקר קליני פאזה 1b לטיפול בגידולים ממאירים מתקדמים או גרורתיים בשילוב עם מעכב בקרה חיסונית (checkpoint inhibitor) IMFINZI® (דורבלומאב) של חברת אסטרה-זנקה (NYSE: AZN).

פרטי המצגת:
תאריך: יום רביעי, 5 באוגוסט, 2020
זמן: 09:30 שעון ארה"ב; 16:30 שעון ישראל
להרשמה: הרשם כאן

אודות כנס הקיץ הוירטואלי לחברות פרטיות של LifeSci Partners

LifeSci Partners מארחת את כנס הקיץ הוירטואלי לחברות פרטיות ב- 4-5 באוגוסט 2020. בכנס יציגו יותר מ-130 מנהלים בכירים של חברות פרטיות בתחום הבריאות, פיתוח תרופות ומכשור רפואי, והוא יכלול דיונים של פאנל של בכירים מהתעשיה, קרנות הון סיכון ומשקיעים. הפורמט יכלול מצגות של 25 דקות לכל חברה וזמן מוקצב נוסף לשאלות ותשובות.

אודות NeoTX:

נאוטקס היא חברת ביוטכנולוגיה בשלב הקליני המפתחת טכנולוגיה להפעלה סלקטיבית של תאי ה- T (STR) לטיפול אימונותרפי אנטי-סרטני ממוקד. טכנולוגית ה- STR קושרת חלק חיידקי מהונדס גנטית לתאי הגידול הסרטני בזמן שהיא מפעילה את תאי המערכת החיסונית הרחק מהסביבה המדכאת של הגידול הסרטני ובכך גורמת לתגובה אנטי חיידקית-סרטנית יעילה. התרופה המובילה של נאוטקס מטכנולוגית STR, נאפטומומאב אסטאפנטוקס (naptumomab estafenatox, Nap), נמצאת כיום בניסוי קליני כנגד גידולים ממאירים מוצקים מתקדמים. למידע נוסף ניתן לבקר באתר של החברה www.NeoTX.com

קשרי מדיה
Cait Williamson, Ph.D.
LifeSci Communications
(646) 751-4366
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.