הודעה לעיתונות

אנדרסן גלובל נכנסת לצ'ילה בשיתוף פעולה עם שתי חברות

אנדרסן גלובל נכנסת לצ'ילה בשיתוף פעולה עם שתי חברות

סן פרנסיסקו, 4 באוגוסט 2020, (BUSINESS WIRE):

אנדרסן גלובל נכנסת לשוק הצ'יליאני באמצעות הסכמי שיתוף פעולה עם שתי חברות מבוססות בסנטיאגו: משרד עורכי הדין Chirgwin Peñafiel וחברת המס SPASA Consulting. החברות הללו הן בשותפות קרובה זו לזו ומוסיפות עומק ורוחב לפלטפורמה הדרום האמריקנית של הארגון עם התרחבותה המתמדת.

Chirgwin Peñafiel נוסד בשנת 2009 והובל על ידי שותף ומנהל המשרד Andrés Chirgwin (אנדרס צ'ירגווין). זהו משרד עורכי דין המתמחה בדיני מסחר ותאגידים, מו"פ, אנרגיה, דיני עבודה ובנקאות ופיננסים. החברה עובדת עם מגוון לקוחות עסקיים, ומתמקדת בעיקר במתן תמיכה משפטית לחברות רב-לאומיות הפועלות בצ'ילה. כמו כן, החברה מסייעת לחברות המבוססות בצ'ילה עם צרכים מקומיים ובינלאומיים. Chirgwin Peñafiel הוכרה על ידי IFLR1000, ליגת המנהיגים ועל ידי עורכי הדין הטובים ביותר.

"החברה שלנו מחויבת לספק פתרונות איכותיים ומקיפים ללקוחותינו המקומיים והבינלאומיים", אמר אנדרס צ'ירגווין. "היכולות של אנדרסן גלובל מאפשרות לנו לתת פתרונות עולמיים ברמה הטובה ביותר. אנו מצפים לשיתוף פעולה עם אנשים בעלי דעות דומות אשר מעריכים עצמאות ושקיפות בעת הטיפול בענייני הלקוח".

במשך למעלה מעשרים שנים, SPASA Consulting מספקת מגוון רחב של שירותי ייעוץ עם דגש על ייעוץ מס, שירותי הנהלת חשבונות ועמידה בשכר. המומחיות של החברה כוללת גם ידע מעמיק והבנה של תקני IFRS וכללי מס, כמו גם התמקדות חזקה בחברות אוסטרליות הפועלות בצ'ילה.

"אנו מאמינים שעבודה איכותית מחייבת מערכת יחסים אמינה עם הלקוח וכן ידע ספציפי אודות העסקים והתעשייה שלהם," אמר שותף ומנהל המשרד, רודריגו גררו. הגישה המשולבת של אנדרסן גלובל למתן שירותי מיסוי, בנוסף לשירותים משפטיים, משלימה בצורה יוצאת דופן את בסיס הלקוחות הקיים שלנו ואת קשר העבודה החזק שכבר קיים בין Chirgwin Peñafiel ו- SPASA Consulting. היא מעניקה לנו את היתרון התחרותי בשוק שלנו כאשר אנו ממשיכים לעבוד עם לקוחות מקומיים ובינלאומיים כאחד".

יו"ר והמנכ"ל של אנדרסן גלובל, מרק וורסץ הוסיף, "Chirgwin Peñafiel ו-SPASA Consulting פיתחו מערכת יחסים קרובה. פירמות דינמיות וחדשניות אלו מביאות עמן רמת התלהבות ומסירות שהפכו אותן להתאמה מצוינת עבור הארגון שלנו. צ'ילה הוא אזור משמעותי בתוכנית ההתרחבות שלנו בדרום אמריקה, והאסטרטגיה הסינרגטית של הפרימות, יחד עם מומחיותן בנושא והידע שלהן בשוק, יחזקו את הפלטפורמה הגלובלית של הארגון שלנו".

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC , יש עכשיו יותר מ-6,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-186 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה שלה.

אנשי קשר

Megan Tsuei
Andersen Global
415-764-2700

מקור: Andersen Global

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.