מפרסם: קו ישיר יחסי ציבור
תאריך: 12/08/2020 10:38
עדכון: 12/08/2020 10:47
נושא: טכנולוגיה והייטק
מוטי בן-שושן, מנהל השותפים ב-F5 בישראל, יוון וקפריסין
מוטי בן-שושן, מנהל השותפים ב-F5 בישראל, יוון וקפריסין
F5
F5
הודעה לעיתונות

חברת F5 משיקה תכנית לתמיכה בשותפים בעידן הקורונה

התכנית כוללת כלים ומשאבים המאפשרים לשותפים לספק מענה מהיר וגמיש ללקוחותיהם

חברת F5 משיקה תכנית לתמיכה בשותפים עם סט כלים ומשאבים ייחודיים לתקופת משבר הקורונה. תכנית זו מאפשרת לשותפים לספק מענה מהיר וגמיש לאתגרים חדשים שעולים בקרב לקוחות החברה. בין היתר, מתייחסת F5 בתכנית לנושאי שדרוגים, תמיכה, הדרכות ושירותים ללא עלות.

מוטי בן-שושן, מנהל השותפים ב-F5 בישראל, יוון וקפריסין אמר כי: "F5 היא חברה המבוססת על שותפים וקידום ערוצי המכירה. החברה דאגה להיות בין החברות הראשונות להעביר את הפעילות הפיזית לווירטואלית בכל הערוצים, תוך דאגה למספר גבוה של הכשרות מקוונות והדרכות אישיות לשותפים בכדי להתמודד עם עומס הפרויקטים שנוצר בעקבות המשבר. תוצאות המהלך מדברות בעד עצמן עם הטמעות מהירות ומוצלחות של פרויקטים שעוכבו או היו בסימן שאלה לפני המשבר. לקוחותינו זכו לחוויית לקוח משופרת, וזאת למרות לוחות הזמנים הצפופים".

F5 מכריזה על סט פתרונות לטובת תמיכה בשותפים ובלקוחות בתקופת המשבר, הכוללת את הכלים והמשאבים הבאים:

רישוי זמני ושדרוגים מורחבים: כדי להתמודד עם חוסר הודאות, F5 מציעה שדרוגים מורחבים ורישיונות ניסיון לשותפים וללקוחות, במיוחד במוצרים כמו Access Policy Manager, NGINX, F5 Cloud Services ו-Silverline. הפתרונות זמינים במגוון פלטפורמות ומודלי צריכה.

הכשרות: F5 מציעה סדרת סמינרים מקוונים חינוכיים סביב גישה מרחוק, אבטחה ושיטות עבודה מומלצות. סמינרים מקוונים אלה זמינים לפי דרישה, והסדרה ממשיכה עם נושאים וטיפים חדשים שיעזרו לשותפים ולקוחות לעבוד בצורה חכמה יותר.

שינוי דרישות הסמכה: F5 מאריכה את אישורי ההסמכה של השותפים והלקוחות שלה, הם אינם צריכים לדאוג כי יאבדו הסמכה כתוצאה מהמשבר.

תוכנה ושירותים ללא עלות: F5 מסייעת לארגוני שירותי בריאות, עמותות וארגוני חינוך שנושאים בעיקר העול בעת משבר הקורונה ומציעה להם תוכנות ושירותים ללא עלות בכדי להגן עליהם מפני אתגרי אבטחה ואתגרים טכנולוגיים בעת התמודדותם עם המשבר.

גישה לתוכן מקצועי: F5 מספקת גישה ללא עלות לאירועים מקצועיים ווירטואליים, בין היתר לאירוע השנתי, כולל מעבדות בשווי של מאות דולרים למשתמש.

"כשהבנו שההתאוששות העסקית בעולם ובישראל לא תתרחש מהר כפי שכולנו היינו רוצים, נדרשנו למצוא דרכים חדשות לאפשר לעסקים להתקדם מתוך ידיעה שמצב העבודה הפך למורכב יותר ודורש גישה מאובטחת מרחוק, אתגרים הנולדים סביב גידול מאסיבי בנפחי התעבורה ושימוש עולה באפליקציות", מסכם בן שושן. "כארגון מוכוון לקוחות, אנו סומכים על שותפינו שיעזרו ללקוחות שלנו לפתור אתגרים מורכבים. זה נכון במיוחד בימי הקורונה, שכן הלקוחות שלנו מתמודדים עם בעיות שלא נתקלו בהן קודם, ולא נדרשו לפעול במהירות בתגובה למצבים קיצוניים מדי יום, ואפילו מס' פעמים ביום".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.