סורין בויאנגיו, מהנדס מערכות בחברת F5 בישראל
סורין בויאנגיו, מהנדס מערכות בחברת F5 בישראל
F5
F5
הודעה לעיתונות

פתרון חדש של F5 מגן על אתרי הלקוחות מפני בוטים ושימוש בפרטים וסיסמאות גנובים

F5 Silverline Shape Defense משפר את החוויה המקוונת והביטחון של המשתמש על ידי הבסת התקפות אוטומטיות המובילות להונאה מקוונת

חברת (NASDAQ: FFIV) F5 חושפת את Silverline Shape Defense, פתרון אבטחה המגן על אתרים מפני גלי התעבורה המקוונת המזויפת. באמצעות שירות חדש זה, שמנוהל באופן מלא, לקוחות יכולים להתמקד טוב יותר במשתמשים שלהם ולהגן על עסקיהם מפני בוטים, שימוש בפרטים וסיסמאות גנובים והתקפות אוטומטיות אחרות הגורמות להונאה הפוגעת ביעילות, מביאות לאובדן הכנסות ופוגעות במותג.

בינואר השלימה F5 את רכישת Shape Security כדי להוסיף לקו מוצריה הגנה מפני התקפות אוטומטיות, בוטים והונאות ממוקדות. Silverline Shape Defense הוא הפתרון הראשון שהיא חושפת מאסטרטגיה ארוכת טווח, שנועדה לספק שירותי Shape לארגונים בכל סדרי הגודל ובתעשיות שונות.

פתרון Silverline Shape Defense משתמש בבינה מלאכותית כדי לקבוע במדויק ובזמן אמת, אם הבקשה המקוונת מגיעה מאדם או בוט, ומבחינה בין פושע לאדם המורשה לגשת לנתוני הארגון. גישה זו עוצרת תנועה חשודה מבלי להשפיע על התחברות של משתמשים לגיטימיים. כך ארגונים נהנים מירידה דרמטית בהפסדים מהונאות מקוונות, הורדת עלויות תפעול וחווית משתמש משופרת. Silverline Shape Defense ממנף את כוחה של כל רשת Shape החוסמת למעלה ממיליארד התקפות על אפליקציות ביום.

עם השקת Silverline Shape Defense, ארגונים יכולים כעת להגן על היישומים שלהם באמצעות מערך משולב ומקיף של פתרונות אבטחה מנוהלים לחלוטין הכוללים גם הגנת Silverline DDoS, Silverline Web Application Firewall, ו-Silverline Threat Intelligence.

סורין בויאנגיו, מהנדס מערכות בחברת F5 בישראל, אמר כי: "התוספת של Shape Defense לקו מוצרי Silverline תאפשר ללקוחותינו להגן על האפליקציות והיוזמות הדיגיטליות שלהם מפני התקפות סייבר זדוניות ללא תקורה של צוות אבטחה גדול . שירותי האבטחה המנוהלים של Silverline F5 משפרים לא רק את האבטחה והביצועים של האפליקציה, אלא גם מגשרים על פער המשאבים של אנשי מקצוע מיומנים בתחום אבטחת סייבר, הדרושים כדי להתמודד עם איומי הסייבר האחרונים בזמן אמת".

יתרונות Silverline Shape Defense:

  • ניתן לפריסה תוך 30 דקות או פחות, ללא צורך במומחיות אבטחת יישומים מתקדמת.
  • קובע אם נעשים ניסיונות כניסה על ידי בוטים במקום משתמשים אמיתיים.
  • הוא שקוף לחלוטין למשתמשים אמיתיים.
  • כולל ממשק ניהול קל לשימוש, שמנטר את התנועות באתר ואת אופן הגנתו.
  • פתרון מבוסס ענן לחלוטין כשירות מנוהל במלואו: ללא חומרה, ללא התקנה, ותמיד מעודכן.

F5 Silverline Managed Services מספקים הגנה של מומחים לעסקים ברחבי העולם וכוללים את היתרונות הבאים:

  • אבטחה מקיפה של יישומים, כולל שירותי אנטי-בוט, WAF ו- DDoS המובילים בתעשייה מספק יחיד.
  • קנייה, פריסה ותמיכה שוטפת פשוטה, כולל משאבי מרכז תפעול אבטחה 24 X 7.
  • פורטל משולב אחד מספק תצוגה יחידה לכל שירותי Silverline, כולל שרותי בתצורת פרוקסי וניתוב, נראות לפרטי איום, ניתוח התקפות ופעולות שנעשו על ידי מומחי SOC.
  • נראות של נקודות נוכחות מקומיות בגיאוגרפיות ברחבי העולם.

זמינות
Silverline Shape Defense זמין כעת. ניתן ליצור קשר עם מטה F5 המקומי או או לשלוח דוא"ל ל- [email protected] לקבלת מידע נוסף אודות זמינות המוצר והשירותים.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.