מפרסם: קו ישיר יחסי ציבור
תאריך: 31/08/2020 12:22
עדכון: 01/09/2020 12:20
נושא: טכנולוגיה והייטק
חגית גואל, מנהלת מכירות ב-F5
חגית גואל, מנהלת מכירות ב-F5
אמיר כהן, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בגילת טלקום
אמיר כהן, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בגילת טלקום
F5
F5
הודעה לעיתונות

גילת טלקום תספק פתרונות חכמים לניהול תעבורה ברשת עם התשתית המתקדמת של F5

היקף הפרויקט מוערך במאות אלפי שקלים

חברת גילת טלקום, מקבוצת סאטקום מערכות (STCM), ספקית אינטרנט מובילה המתמחה בשוק האפריקאי, בחרה בתשתית ניהול התעבורה של F5 ומציעה קישוריות מתקדמת לאינטרנט המתבססת על שילוב ייחודי בין טכנולוגיית לווינים וסיבים אופטיים בתנאי רשת משתנים. פרויקט הטמעת הפתרון של F5 ארך מספר שבועות וביצעה אותו חברת אואזיס.

הפתרון של F5 מורכב ממספר מודולים, המאפשר לגילת לנהל את התעבורה ברשת בצורה חכמה על ידי בניית מוניטורים חכמים לדגימת רכיבי הרשת השונים. בהתאם לדגימות ניתן לשנות את נתיב התעבורה וכך לחסוך ברוחב פס, לשפר ביצועים, ולבצע בקרה וניהול רוחב פס של שירותים ואפליקציות שונות דוגמת נטפליקס או יו טיוב. בין המודולים שנכללו בפרויקט ניתן למנות את Traffic management, Traffic steering, Policy enforcement manager ו-SD Wan with closed feedback loop.

אמיר כהן, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בגילת טלקום, אמר כי: "בחרנו בפתרונות ניהול התעבורה החכמים של F5 לאחר בחינה מעמיקה של הפתרונות הקיימים בשוק. F5 התבלטה בפתרון שהציעה כי בהתאמה בין עולם האפליקציות לתנאי הרשת המשתנים נדרש פתרון ניהול תעבורה מבוסס תוכנה, שיוכל להעניק גמישות ויחסוך בעלויות של תשתיות תקשורת יקרות".

חגית גואל, מנהלת מכירות ב-F5, הוסיפה כי: "פרויקט הטמעת פתרון ניהול התעבורה בגילת מאפשר לחברה למקסם את הערך שהרשת שלה מציעה ללקוחותיה. הפתרון שלנו מעניק גמישות מרבית בתיעדוף רוחב הפס של הרשת, כך שהיא יכולה להציע פתרון זול ואפקטיבי שמאפשר החזר השקעה מידי ללקוחותיה".

עמוס רוזנבוים, CTO באואזיס, הוסיף גם הוא כי: "בליבת הפרויקט עמד שילוב בין הגמישות הגבוהה שמאפשרים מוצרי F5 לבין יכולות התאמה פרטנית לצורכי הרשת והלקוח אשר בוצעה על ידי מהנדסי אואזיס. הפרויקט מדגיש את היכולות הגבוהות של צוות ההנדסה באואזיס ללמוד את הסביבה הרשתית של הלקוח, למקסם את היתרונות של מוצרי F5, על מנת לייצר פתרון המותאם בצורה הדוקה לחזון הלקוח".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.