LOGO
LOGO
צילום BUSINESS WIRE
צילום BUSINESS WIRE
BUSINESS WIRE LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
הודעה לעיתונות

SL Green מציינת את הפתיחה ההיסטורית של One Vanderbilt Avenue

מגדל שגובהו 1,401 רגל מגדיר מחדש את קו הרקיע של מנהטן, משנה את מקום העבודה המודרני ומאשר מחדש את העתיד של העיר ניו יורק

השקעה הפרטית של SL Green בסך 220 מיליון דולר בתחום הציבורי נחשפה, כולל רחבה, אולם מעבר ושיפורים ציבוריים חדשים שמגדילים את הקיבולת בטרמינל גרנד סנטרל

ניו יורק, 16 בספטמבר 2020, (BUSINESS WIRE) :

SL Green Realty Corp. (NYSE: SLG), המשכירה הגדולה ביותר של משרדים במנהטן, יחד עם השותפים שלה היינז ושירות הפנסיה הלאומי של קוריאה, ציינו היום את הפתיחה של One Vanderbilt Avenue, מגדל שמגדיר את קו הרקיע בלב האיסט מידטאון. להנהלה של SL Green הצטרפו בטקס גזירת הסרט בעלי תפקידים במימשל ובתחבורה, מנהיגי עובדים, דיירי הבניין וצוות הפיתוח כדי לחגוג את הפתיחה הרשמית של האייקון הכי חדש של העיר ניו יורק. הבניין קיבל את אישור האיכלוס הזמני שלו ב-11 בספטמבר.

One Vanderbilt, שגובהו 1,401 רגל, הוא המטה החדש של רבות מחברות הפיננסים, בנקאות, עורכי דין ונדלן המובילות בעולם וכ-70% ממנו מושכר. גורד השחקים ששטחו 1.7 מיליון רגל רבוע מציע חבילת שירותים ללא מקבילים, עיצוב משרדים חדשני, אפשרויות טכנולוגיה, פרקטיקות קיימות הטובות מסוגן ומיקום מעולה על הסף של טרמינל גרנד סנטרל.

"היום אנו גאים לפתוח רשמית את One Vanderbilt Avenue, מונומנט חדש שנוסף לקו הרקיע ללא מתחרים של מנהטן ותורם להתעוררות של איסט מידטאון ומכריז על עתיד מזהיר לעיר הנהדרת ביותר בעולם", אמר מרק הולידיי, יו"ר ומנכ"ל SL Green. One Vanderbilt הוא כבר הכתובת הכי טובה במנהטן, המטה של חברות גלובליות מובילות והבית של השטחים והנופים כי נפלאים בעיר ניו יורק. One Vanderbilt הוא גם עדות למה ששותפות בין הפרטי והציבורי יכולה להשיג כדי לחזק את העיר ניו יורק, ואנחנו שמחים למסור היום לניו יורקרים מערך יוצא דופן של שיפורים לציבור שמומנו בכסף פרטי בטרמינל גרנד סנטרל וסביבתו".

שותפות בין הפרטי והציבורי

One Vanderbilt הוא מודל חדש לאופן שבו המגזר הפרטי והמימשל יכולים לעבוד ביחד כדי לספק יתרונות קריטיים לתשתית הציבורית, שנוצרו בשותפות עם העיר ניו יורק ורשות התחבורה העירונית כחלק משינוי ייעוד היסטורי של איסט מידטאון.

היום SL Green חשפה חבילה בשווי 220 מיליון דולר של שטח ציבורי פתוח ושיפורים בתשתית המעברים שיעזרו להקל על הגודש וצפיפות היתר ברציפי הרכבת התחתית, ישפרו את הזרימה בטרמינל ובסביבתו ויצרו מסלולים חדשים ישירים לרכבות האזוריות.

השיפורים בתשתית כוללים אולם מעבר ציבורי חדש עם שטח של 4,000 רגל רבוע בתוך המגדל, שמאפשר חיבורים משופרים לרכבת מטרו צפון, השאטל לטיימז סקוור, והתחנה העתידית של רכבת לונג איילנד כחלק מהפרויקט הקרוב של הגישה לאיסט סייד. סמוך לאולם המעבר יש רחבה להולכי רגל חדשה עם שטח של 14,000 רגל רבוע ב-Vanderbilt Avenue בין הרחובות 42 ו-43.

SL Green בנתה גם שתי כניסות לרכבת התחתית במפלס הרחוב ופתחה מחדש את מעבר מובּיל שמחבר את גרנד סנטרל לכניסה חדשה בפינה הדרום מזרחית של הצומת בין רחוב 42 ושדרות לקסינגטון. גם הזרימה בתוך תחנת הרכבת התחתית של גרנד סנטרל שופרה משמעותית, עם גידול של 37% בשטח הזרימה בקומת הביניים, מערכות מדרגות חדשות בין קומת הביניים ומפלסי הרציפים של קווי הרכבת התחתית 4, 5, 6 ו-7 לגישה נוחה יותר, כולל מעלית חדשה מותאמת לנכים, מדרגות נעות ומעליות חדשות, שערים ושערים מסתובבים חדשים, שערים ושערים מסתובבים נוספים, ומדרגות ליד השאטל לטיימז סקוור. השינויים האלה יקלו על הגודש ברציפים, ויאפשרו רכבת אחת נוספת לפחות בשעה דרך התחנה.

שיפורי המעברים של SL Green בטרמינל גרנד סנטרל משלימים את פרויקט החיבור של רחוב 42 של MTA Construction & Development. כשיושלם, פרויקט החיבור של רחוב 42 יחבר באופן חלק יותר את מסדרון המעבר מתחת לרחוב 42 כדי לאפשר מעבר קל יותר בין רכבות, יפחית את זמן הנסיעה הכולל של הלקוחות ויגדיל את הגישה למערכת עבור לקוחות עם נכות על ידי הנגשת קו השאטל של רחוב 42. יותר מ-1.1 מיליון אנשים עוברים במסדרון רחוב 42 בכל יום -- מספר שגבוה יותר ממספר הנוסעים בכל מערכת הרכבת התחתית והאוטובוסים של בוסטון ביום מלא.

"כשאנו בונים עיר יותר יפה וטובה, נצטרך פרויקטי פיתוח עם מחשבה כמו One Vanderbilt יותר מאי פעם", אמר ראש העיר דה בלאזיו. "שותפויות כאלה בין הפרטי לציבורי יעזרו לעיר ניו יורק לחזור חזקה יותר -- ולהחיות מרכזי עסקים חשובים כמו מידטאון איסט תוך כדי התהליך. אני גאה לעמוד עם השותפים שלנו בקהילה העסקית היום, ואני מצפה לעבוד איתם בפרויקטים נועזים ושאפתניים אחרים בעתיד".

"עכשיו, יותר מאי פעם, עלינו להראות לתושבי ניו יורק שאנחנו עדיין מסוגלים להשיג דברים נהדרים בעיר הזאת. ההשלמה והפתיחה של One Vanderbilt הן אחד מהם. ויותר חשוב, מי שעובד, גר ונוסע לעבודה דרך הסביבה של גרנד סנטרל, יראה השפעה מיידית על איכות החיים שלו על ידי התועלת לציבור שאנו יכולים להשיג", אמרה נשיאת רובע מנהטן גייל א. ברואר. "השדרוגים במעברים ברציפי הרכבת התחתית, חיבורים ישירים לקווים האזוריים ורחבה ציבורית חדשה מחוץ לגרנד סנטרל, אלה שיפורים משמעותיים שהקהילה תפיק מהם תועלת עוד שנים רבות. ברצוני להודות ל-SL Green על היותה שותפה נהדרת שממשיכה את ההתחדשות המתמשכת של איסט מידטאון שתהפוך אותו לאחד מאזורי העסקים המובילים בעולם".

"שינוי הייעוד של איסט מידטאון הציע הזדמנות עצומה לבצע מודרניזציה של מידטאון, תוך חיבור הצמיחה החדשה לתחבורה ציבורית ושטח פתוח", אמר חבר המועצה קית פוארז. "היום, One Vanderbilt הוא הפרויקט העיקרי הראשון שהשיג את היעד הזה. אנחנו יכולים לצפות שהניו יורקרים ישתמשו בשדרוגים החדשים ברכבת התחתית ובשטח הציבורי סביב גרנד סנטרל בעתיד כתוצאה מכך".

"גרנד סנטרל היא בין תחנות הרכבת התחתית הכי עמוסות בניו יורק -- ובכל העולם. הקיבולת הנוספת של הכניסות והיציאות שמאפשרים השדרוגים המתקדמים האלה יקלו על התנועה בתחנה וישפרו את חוויית הלקוח", אמר ג'אנו ליבר, נשיא MTA Construction and Development. "הפרויקט גם מראה איך הארגון החדש של MTA C&D משתמש בהשקעות פרטיות כדי למסור פרויקטים מהר יותר, טוב יותר וזול יותר. One Vanderbilt הוא הוכחה לתחייה של איסט מידטאון, וההשלמה של הגישה לאיסט סייד ב-2022 תחזק את המעמד של האזור ברמה העליונה".

הנהלות של חברות פיננסים, בנקאות ועורכי דין גלובליות

One Vanderbilt, שמתגאה ברשימת שוכרים של חברות פיננסים, בנקאות, עורכי דין ונדלן מהרמה העליונה, מושכר בשיעור של קרוב ל-70%. בין השוכרים: TD Securities, חברת בנקאות והשקעות מובילה שמספקת מגוון רחב של מוצרי ושירותי שוק ההון, ו-TD Bank, הבנק כי נוח של אמריקה, אחד מעשרת בנקים הכי גדולים בארה"ב; חברות ההשקעות הפרטיות The Carlyle Group, KPS Capital Partners, Oak Hill Advisors, InTandem Capital, SageWind Capital ו-Sentinel Capital Partners; חברות עורכי הדין היוקרתיות Greenberg Traurig ו-McDermott Will & Emery; חברת הפיננסים הגרמנית הגלובלית DZ Bank; קרן ההשקעות בנדלן שנסחרת בבורסה MFA Financial Inc.; SL Green Realty Corp.

"בהיותנו השוכר הכי גדול, פרויקט One Vanderbilt של TD משקף את הצמיחה והמחויבות שלנו לעיר ניו יורק", אמר גרג ברקה, נשיא ומנכ"ל TD Bank, הבנק כי נוח של אמריקה. "הרצון שלנו לאחד גורמים רבים לתוך בניין איקוני אחד יוצר קמפוס מתקדם שפונה ללקוחות עבור העמיתים, הלקוחות והקהילה שלנו. One Vanderbilt יהיה ביתן של כמה חטיבות עסקיות ביניהן TD Securities ו-TD Bank, הבנק כי נוח של אמריקה, שיציגו בגאווה חלון ראווה של TD בקומת הקרקע עבור הלקוחות שלנו שגרים, עובדים ומבקרים בתפוח הגדול".

תכנון איקוני

Kohn Pedersen Fox (KPF) Associates אחראית לתכנון האיקוני של One Vanderbilt, שכולל ארבעה מישורים משתלבים ומחודדים שמסתלסלים אל השמיים. בבסיס המגדל, סדרה של חיתוכים זוויתיים בצד הדרומי של הבלוק יוצרת תהלוכה ויזואלית לטרמינל גרנד סנטרל שחושפת את פינת ונדרבילט של הכרכוב המפואר של הטרמינל - מראה שהוסתר קרוב למאה שנים. חזית הטרקוטה של הבניין, שכלולים בה אותם אריחי תקרה ייחודיים שאפשר למצוא בכל טרמינל גרנד סנטרל, מעניקים למבנה מרקיע השחקים מרקם טבעי, מואר. אגודת האדריכלים בארה"ב (AIA) הוקירה את One Vanderbilt ו-KPF באמצעות פרס ההצטיינות היוקרתי של AIANY בעיצוב עירוני לשנת 2018.

"מגדל One Vanderbilt מזכיר את תור הזהב של ארכיטקטורת רבי הקומות בניו יורק. כמגדל עם תוכנית מרובעת וחוד, הקצה הבולט שלו מצטרף לבניין האמפייר סטייט ובניין קרייזלר בקו הרקיע", אמר ג'יימס פון קלמפרר, הנשיא והמתכנן הראשי של KPF. "בה בעת, התכנון נותן לגורד השחקים רלבנטיות חדשה של תכלית חברתית וסביבתית. הבניין החדש מתחבר לטרמינל גרנד סנטרל מבחינה מרחבית וגם פרוגרמתית. אנחנו מאוד שמחים שהצלחנו לתכנן גורד שחקים מסחרי שתומך באג'נדות הקריטיות העכשוויות של בנייה מקיימת והעשרת התחום הציבורי. בסך כל, הפרויקט כבר הוכח כזריקת מרץ לאיסט מידטאון, ומשמש כדוגמה לחידוש הדרגתי של המע"ר ההיסטורי של מנהטן".

חדשנות בשלומות וקיימות

כמובילה ביוזמות סביבתיות, חברתיות ומימשליות, SL Green השקיעה 17 מיליון דולר בתכונות של קיימות ב-One Vanderbilt, כדי להבטיח שהמגדל שומר על טביעת רגל פחמנית מהנמוכות מבין בניינים בגודל דומה בעיר ניו יורק. המגדל נבנה תוך שימוש בפלדת זיון שעשויה מ-90% תכולה ממוחזרת, ויש בו טכנולוגיות בחזית הקידמה כולל ייצור משולב של 1.2-MW חשמל ומערכת איסוף מי גשמים של 90,000 גלונים, וויסות בידוד של חום וקירור באמצעות השמשות עתירות הביצועים של הבניין. One Vanderbilt בדרך לקבל כמה אותות הצטיינות סביבתיים, כולל אישורי LEED ו-WELL מהרמות הכי גבוהות.

One Vanderbilt יכלול את היוזמה "SL Green Forward", שמקדמת דרגה גבוהה של בטיחות, ניקיון ושלומות לדיירים. ל-One Vanderbilt יהיה יישום עצמאי אחד עם בקרת גישה לדיירים, ניהול מבקרים והזמנת מעליות, שמאפשר לדיירים והמבקרים לנוע דרך חוויה חלקה ללא מגע מהשערים המסתובבים עד המעליות. בבניין יהיו בקרות הנדסיות כגון סינון MERV-16 ואוויר חיצוני מוגבר. SL Green התקינה את Silent Sentinel, טכנולוגיית הדמיה תרמית עם יכולת לקרוא 100 אנשים בדקה כדי למנוע תורים ארוכים.

נבנה על ידי ניו יורקרים, עבור ניו יורקרים

הבנייה של One Vanderbilt, שהקדימה את לוח הזמנים ולא חרגה מהתקציב, בוצעה על ידי צוות שכולו חברי איגוד, בניהולה של מנהלת הבנייה AECOM Tishman, וכללה יותר מ-3,000 עובדים במשך קרוב לארבע שנים. בשיא רמות הפעילות, יותר מ-1,400 עובדים היו באתר כל יום ועבדו כדי להשלים הפרויקט. בנוסף, בפרויקט הועסקו קרוב ל-50 קבלני משנה. במגדל האיקוני יש יותר מעשרים ושישה אלף טון פלדה מיוצרת ומובאת אמריקנית ושבעים וארבעה אלף יארדים מעוקבים של בטון.

המחויבות לעבודה של חברי איגוד ב-One Vanderbilt תימשך בתפעול של הבניין. בתפוסה מלאה, התפעול של One Vanderbilt יכלול כמעט 150 עובדים חברי איגוד שמייצגים אותם 32BJ SEIU, Local 94 ו-NUSOG.

"בגלל השותפת בין SL Green ו-32BJ ב-One Vanderbilt, ניו יורקרים ממעמד הפועלים ייהנו ממשרות חדשות באיכות גבוהה בתקופה שהן מאוד נחוצות", אמר קייל בראג, נשיא 32BJ SEIU. "בעיצומה של מגיפה, הפרויקט הזה הוא דוגמה איך פיתוח חדש יכול לתת הזדמנויות לעובדים בשירותי הבנייה והמשפחות והקהילות שלהם".

"One Vanderbilt הוא סמל לערכים שהגדירו את ג'רלד היינז והמורשת שלו לשדך בין שותפים מהמעלה הראשונה ופרויקטים איקוניים. התכנון המרשים שלו מכבד את האחריות של מסורת גורדי השחקים המתפתחת של העיר ניו יורק", אמר טומי קרייג, המנהל הכללי הבכיר של היינז. "הביצוע ללא רבב, למרות קשיים רבים בעשר השנים האחרונות, משקף את האיכות הגבוהה והעבודה הקשה של כל צוות הפרויקט והחוזק של השותפות בין SL Green והיינז".

"ברצוננו להודות ל-SL Green על החזון והמנהיגות שלה, ועל הכללתנו בפרויקט הנהדר הזה", אמר ג'יי באדאם, נשיא AECOM Tishman. "הבניין הזה הוא יותר מסמל לתחייה של איסט מידטאון, הוא סמל לעמידות של ניו יורק והוקרה לאלפי אנשי המקצוע שהגשימו אותו ושבונים בעיר הזאת. בנינו אייקונים של ניו יורק בעבר, עשינו זאת כאן, ואנחנו יודעים שנעשה זאת שוב".

שירותים ללא מקבילים, כולל מסעדה של דניאל בולוד ומרפסת תצפית

ברבעון הראשון של 2021 השף בעל השם העולמי דניאל בולוד יפתח את המסעדה ב-One Vanderbilt, בשם Le Pavillon. Le Pavillon תשתרע על 11,000 רגל רבוע עם תקרה שתתנשא לגובה של 60 רגל בפינה הדרום מזרחית של הקומה השנייה, פונה לגרנד סנטרל עם נוף מהמם של בניין קרייזלר.

"אני יותר נרגש יותר מאי פעם על ההזדמנות לפתוח את Le Pavillon ב-One Vanderbilt. אנחנו עובדים ללא לאות כדי ליצור נווה מדבר של אוכל בלב מידטאון שכולם יוכלו ליהנות ממנו. התפריט שלנו יכלול מיקוד במאכלי ים וירקות, עם השפעה מקומית ועונתית חזקה. Le Pavillon משלבת אדריכלות וטבע וחוגגת את כל הקסם של עיר ניו יורק", אמר השף דניאל בולוד.

כל דיירי הבניין יקבלו גישה לחבילת שירותים שאין לה מתחרים בבנייני משרדים בניו יורק, כולל קומת שירותים של 30,000 רגל לדיירים בלבד עם שטחים למפגשים בפורמט גדול, טרקלין בסגנון מועדון, שירותי מזון ומרפסת פתוחה בלתי רגילה שפונה לגרנד סנטרל. בשטחי המשרדים יש פלטות מהרצפה עד התקרה שגובהן נע בין 14.5 רגל ל-24 רגל, לוחות ריצפה ללא עמודים, נופים מהממים של 360 מעלות דרך חלונות מהרצפה עד התקרה ותשתית הטובה מסוגה. ב-One Vanderbilt תהיה גם מרפסת תצפית עם המרפסת החיצונית השנייה בגובהה בעיר ניו יורק.

תהליך של עשרים שנה

המסע של One Vanderbilt התחיל ב-2001 כש-SL Green רכשה את שדרות מדיסון 317, הראשון מארבעת הבניינים שניצבו בעבר באתר. שני נכסים נוספים - שדרות מדיסון 331 ורחוב 43 מזרח 48 -- נרכשו ב-2007, והנכס האחרון -- רחוב 42 מזרח 51 -- נרכש ב-2011. התוכניות הראשוניות על One Vanderbilt הוכרזו ב-2013 כחלק מהתוכניות הראשוניות של העיר לשינוי ייעוד של מידטאון, ותוכנית מעודכנת הוצגה ב-2014 כחלק משינוי הייעוד של מסדרון ונדרבילט שכלל שיפורים של 220 מיליון דולר בתחום הציבורי בטרמינל גרנד סנטרל וסביבתו. One Vanderbilt אושר פה אחד על ידי מועצת העיר במאי 2015, וההריסה התחילה בהמשך אותה השנה. טקס פורמלי של הנחת אבן פינה ל-One Vanderbilt נערך באוקטובר 2016. ב-2017 הוקם מיזם משותף עם היינז ושירות הפנסיה הלאומי של קוריאה.

"זה היה האתגר הכי מורכב שהתמודדנו איתו אי פעם, עם אין ספור משוכות רגולטוריות, פוליטיות, משפטיות והנדסיות בכל שלב של התהליך. היו הרבה רגעים שהיה קשה, אבל בגלל האמונה שלנו בעיר הזאת ובפרויקט הזה התמקדנו", אמר אנדרו מתיאס, נשיא SL Green Realty Corp.

Food1st

Food1st הוא מוסד ללא כוונת רווח שהקימה באפריל SL Green בשותפות עם השף דניאל בולוד כדי להקל על המחסור המתמשך במזון בעיר ניו יורק שהתגבר בחמשת החודשים האחרונים. המשימה של Food1st היא לעזור לתושבי ניו יורק ועובדי שירותי החירום שיש להם גישה מוגבלת למזון על ידי שיתוף פעולה עם ספקים של שירותי מזון באופן שגם עוזר להחיות את ענף שירותי המזון בעיר ניו יורק בתקופה שבה העובדים שלו הכי צריכים זאת. Food1st גייס יותר מ-3.0 מיליון דולר והגיש יותר מ-350,000 ארוחות חינם עד היום.

לכבוד גזירת הסרט, השותפים ב-One Vanderbilt תרמו $100,000 ל-Food1st בשביל ההכנה וההספקה של 15,000 ארוחות חינם שמחולקות לנצרכים ב-14 בספטמבר. 2,000 מהארוחות האלה יסופקו לקהילות בדרום ברונקס, כולל 1,000 ארוחות לעובדים בחזית בבית החולים לינקולן.

"בקהילה שלי בדרום ברונקס, גישה למזון איכותי ובריא היא בעיה ותיקה שהקורונה החריפה מאוד", אמר חבר המועצה רפאל סלמנקה הבן. "אנחנו אסירי תודה לשותפים ב-One Vanderbilt ולכולם ב-Food1st על המחויבות שלהם לכל תושבי ניו יורק, ועל שהזכירו לנו שאנחנו חזקים יותר ביחד".

כדי לצפות בחומר b-roll, תמונות וסרטים על אירועי היום ב-One Vanderbilt תלחצו כאן.

אודות SL Green

SL Green Realty Corp., חברה שכלולה במדד S&P 500 ומשכירת המשרדים כי גדולה במנהטן, היא קרן השקעות בנדלן משולבת באופן מלא, או REIT, שמתמקדת בעיקר ברכישה, ניהול ומיקסום שווי של נכסים מסחריים במנהטן. נכון ל-30 ביוני 2020, היו ל-SL Green זיקות ב-96 בניינים שמסתכמים ב-41.0 מיליון רגל רבוע. זה כולל זיקות בעלות בבניינים במנהטן שמסתכמים ב-28.7 מיליון רגל רבוע ו-11.2 מיליון רגל רבוע בבטוחות לחובות והשקעות במניות בכורה.

אודות היינז

היינז היא קרן השקעה בנדלן גלובלית פרטית שהוקמה ב-1957 עם נוכחות ב-225 ערים ב-25 ארצות. להיינז יש נכסים מנוהלים בשווי של בערך 144.1 מיליארד דולר, כולל 75.6 מיליארד דולר שהיינז משמשת כמנהלת ההשקעה שלהם, כולל נכסים שאינם נדלן, ו-68.6 מיליארד דולר שהיינז מספקת להם שירותי צד שלישי ברמת הנכס. לחברה יש 165 פרויקטים שנמצאים כעת בעבודה ברחבי העולם. בעבר היינז פיתחה, פיתחה מחדש או רכשה 1,426 נכסים, ששיטחם הכולל 472 מיליון רגל רבוע. תיק ניהול הנכסים הנוכחי של החברה כולל 567 נכסים, ששיטחם יותר מ-246 מיליון רגל רבוע. עם ניסיון נרחב בהשקעות בכל מגוון הסיכונים וכל סוגי הנכסים, ומחויבות חלוצית לקיימות, היינז היא אחד מארגוני הנדלן הכי גדולים ומכובדים העולם. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.hines.com.

מידע צופה פני עתיד

הודעה לעיתונות זאת כוללת אמירות מסוימות שעשויות להיחשב "מידע צופה פני עתיד" כמשמעותו ב-Private Securities Litigation Reform Act של 1995 ומיועדות להיכלל בהוראות נמל המבטחים שלו. כל האמירות, פרט לאמירות של עובדות היסטוריות, הכלולות בהודעה לעיתונות זאת שמתייחסות לפעילויות, אירועים או התפתחויות שאנחנו מצפים, מאמינים או צופים שיקרו או שעשויים לקרות בעתיד, הן מידע צופה פני עתיד. מידע צופה פני עתיד הוא לא ערובה לביצועים עתידים ואנו מזהירים אתכם לא לבטוח בביטחון מופרז במידע כזה. בדרך כלל אפשר לזהות מידע צופה פני עתיד על ידי השימוש במילים עשויה, מצפה, חוזה, מעריכה, מאמינה, מתכוונת, צופה, ממשיכה, או השלילה של מילים אלה, או מילים או מונחים דומים ושימוש בלשון עתיד. מידע צופה פני עתיד בהודעה לעיתונות זאת נתון למספר סיכונים ואי ודאויות, שרבים מהם מעבר לשליטתנו, שעשויים לגרום לכך שהתוצאות, הביצועים או ההישגים שלנו בפועל יהיו שונים מהותית מהתוצאות, הביצועים או ההישגים העתידיים שנאמרים במפורש או במשתמע במידע צופה פני עתיד שלנו. גורמים וסיכונים לעסק שלנו שעשויים לגרום לתוצאות להיות שונות מהותית מאלה הכלולות במידע צופה פני עתיד מתוארים בדוחות שאנו מגישים לרשות האמריקנית לניירות ערך. סיכונים ואי ודאויות אלה כוללים, אך לא רק, סיכונים ואי ודאויות פוטנציאליים שקשורים לנגיף הקורונה החדש (קוביד-19).

מקור: SL Green Realty Corp.

גלריית תמונות/ מולטימדיה זמינה: https://www.businesswire.com/news/home/52285936/en

אנשי קשר
Matt DiLiberto
Chief Financial Officer
212.594.2700

מקור: SL Green Realty Corp.

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.