LOGO
LOGO
עיבוד תמונה של טרקלין סנטוריון בשדה התעופה לה-גרדיה בניו יורק (תמונה: Business Wire)
עיבוד תמונה של טרקלין סנטוריון בשדה התעופה לה-גרדיה בניו יורק (תמונה: Business Wire)
פרוטוקולי הבטיחות וגהות החדשים "המחויבות של טרקליני סנטוריון" (תמונה: Business Wire)
פרוטוקולי הבטיחות וגהות החדשים "המחויבות של טרקליני סנטוריון" (תמונה: Business Wire)
BUSINESS WIRE LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
הודעה לעיתונות

אמריקן אקספרס מודיעה על תוכניות להרחיב טרקליני Centurion® בשני שדות תעופה גדולים בארה"ב ומתכוננת לקדם את פני הנוסעים עם

אמריקן אקספרס מודיעה על תוכניות להרחיב טרקליני Centurion® בשני שדות תעופה גדולים בארה"ב ומתכוננת לקדם את פני הנוסעים עם פרקטיקות בטיחות וגהות חדשות

  • אמריקן אקספרס תרחיב ותשפר משמעותית טרקליני סנטוריון קיימים בשדה התעופה לה-גרדיה בניו יורק ובשדה התעופה הבינ"ל מקארן בלאס וגאס
  • אמריקן אקספרס מנהיגה את פרוטוקולי הבטיחות וגהות החדשים "ההתחייבות של טרקליני סנטוריון"

ניו יורק, 16 בספטמבר 2020, (BUSINESS WIRE):

אמריקן אקספרס (NYSE: AXP) הודיעה היום על תוכניות להרחיב שניים מטרקליני סנטוריון הייחודיים שלה ולהנהיג את "ההתחייבות של טרקליני סנטוריון", סדרה חדשה של פרוטוקולים ופרקטיקות בטיחות וגהות, שייושמו בכל טרקליני סנטוריון כשייפתחו מחדש (חלק מהם החל בתחילת אוקטובר). טרקלין סנטוריון בשדה התעופה לה-גרדיה בניו יורק (LGA) יעבור למקום גדול יותר בטרמינל B החדש, וכפי שכבר נמסר, טרקלין סנטוריון הקיים בשדה התעופה הבינ"ל מקארן בלאס וגאס (LAS) יורחב ויעוצב חדש.

ההודעה לעיתונות הזאת כוללת מולטימדיה. צפו בהודעה המלאה כאן: https://www.businesswire.com/news/home/20200916005291/en/

עיבוד תמונה של טרקלין סנטוריון בשדה התעופה לה-גרדיה בניו יורק (תמונה: Business Wire)

"הבריאות, הבטיחות והנוחות של מחזיקי הכרטיסים והעמיתים שלנו נשארת בראש סדר העדיפויות שלנו כשברצוננו להרחיב ולפתוח חדש את טרקליני סנטוריון האיקוניים שלנו ברחבי העולם", אמר אלכסנדר לי, סגן נשיא לחוויות והטבות בנסיעות. "אנחנו מאמינים שנסיעות ליבתיות לאורח החיים של מחזיקי הכרטיסים שלנו, וכמותם, אנו מצפים ליום שבו נוכל לנסוע בעולם שוב - אנחנו נרגשים לקבל את פניהם בחזרה בטרקליני סנטוריון שלנו בקרוב".

שדרוג החוויה של טרקליני סנטוריון ב-LAS ו-LGA:

החידוש של טרקליני סנטוריון בשדה התעופה לה-גרדיה בניו יורק ובשדה התעופה הבינ"ל מקארן בלאס וגאס יושלם ב-2021. הטרקלינים המורחבים יכללו סדרה של שירותים שמחזיקי הכרטיסים יוכלו ליהנות מהם כשיחדשו את הנסיעות.

  • טרקלין סנטוריון ב-LGA יכפיל את הגודל שלו ויעבור למקום אחרי הביטחון בטרמינל B החדש המשוכלל של שדה התעופה. בטרקלין החדש יהיו חדר משפחה, שטחי עבודה נוספים, חדרי טלפונים פרטיים ונוף של קו הרקיע של העיר ניו יורק.
  • השטח של טרקלין סנטוריון הראשון אי פעם, שנפתח ב-LAS ב-2013, יורחב מקרוב ל-9,000 רגל רבוע ליותר מ-13,400 רגל רבוע. הטרקלין שעוצב מחדש יכלול אזורים רב תכליתיים נוספים, חדרי טלפונים פרטיים חדשים, קבלה ושטחי עבודה שעוצבו מחדש ועוד.

אמריקן אקספרס גם עובדת על הפתיחה של הטרקלינים שלה במקומות חדשים בהמשך השנה הזאת בשדה התעופה JFK בניו יורק, שדה התעופה היתרו בלונדון ושדה התעופה הבינ"ל דנוור.

יצירת סביבה בריאה ובטוחה באמצעות ההתחייבות של טרקליני סנטוריון:

בזמן שטרקליני סנטוריון שלנו ממשיכים להיות סגורים בגלל קוביד-19, אמריקן אקספרס מנהיגה את ההתחייבות של טרקליני סנטוריון כדי להמשיך ולתמוך בבטיחות וגהות של מחזיקי הכרטיסים והעמיתים שלנו כשהטרקלינים ייפתחו שוב. לפי *Amex Trendex, דוח מגמות של אמריקן אקספרס, קרוב לשניים משלושה לקוחות אומרים שמדיניות ונוהלי הבטיחות וגהות (39) או גמישות (25%) הכי חשובים כשהם רוצים להזמין נסיעות עתידיות.

מחזיקי הכרטיסים יחוו נוהלי בטיחות וגהות חדשים כגון הושבה עם ריחוק חברתי, קיבולת מופחתת, הגברת תדירות הניקוי, דרישה לחבוש כיסוי פנים כשנכנסים לטרקלין, מזון מוגש במקום מזנון, ועוד. לחוויית צ'ק-אין ללא מגע, מחזיקי הכרטיסים יכולים להוריד את American Express® App ולהשתמש בפונקציית הצ'ק-אין דרך הסלולר. הפרקטיקות האלה יוערכו מחדש באופן שוטף כדי להביא בחשבון את הצרכים של מחזיקי הכרטיסים והדרישות של מדינות ושלטון מקומי ורשויות הבריאות. מידע נוסף כאן: www.thecenturionlounge.com/reopening

חלק מהאנשים לא מוכנים לנסוע היום, אבל ב-Amex Trendex* נמצא שיותר ממחצית (56%) מהצרכנים שבדרך כלל נוסעים בתוך ארה"ב צופים שירגישו בנוח לנסוע ליעד מקומי בתוך שישה חודשים. אמריקן אקספרס מבצעת הערכה מתי לפתוח מחדש את טרקליני סנטוריון שלה במקומות השונים על סמך כמה גורמים, כולל השכיחות המקומית של מקרי קוביד-19, ותנקוט גישה של שלבים, כל מקום לגופו. החברה מצפה לפתוח מחדש את טרקליני סנטוריון בשדה התעופה סיאטל- טקומה ובשדה התעופה הבינ"ל פילדלפיה ב-5 באוקטובר 2020, ועוד מקומות ייפתחו אחריהם.

*המתודולוגיה של Amex Trendex:

הסקר המקוון הזה נערך על ידי Morning Consult בין 18-20 באוגוסט 2020 בקרב מידגם כלל ארצי של 2,000 נוסעים מכלל האוכלוסייה עם הכנסה של לפחות $70,000 למשק בית, ומוגדרים כמבוגרים (18+) שטסו לפחות פעם אחת ב-2019. מרווח הטעות של תוצאות הסקר הוא פלוס או מינוס שתי נקודות אחוז.

אודות אמריקן אקספרס

אמריקן אקספרס היא חברת תשלומים משולבת באופן גלובלי, המספקת ללקוחות גישה למוצרים, תובנות וחוויות שמעשירים את החיים ובונים הצלחה עסקית. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר americanexpress.com והתחברו איתנו: www.facebook.com/americanexpress, instagram.com/americanexpress, linkedin.com/company/american-express, twitter.com/americanexpress, youtube.com/americanexpress.

קישורים חשובים למוצרים, שירותים ומידע על אחריות תאגידית: כרטיסי חיוב ואשראי, כרטיסי אשראי עסקיים, שירותי נסיעות, כרטיסי מתנה, כרטיסים משולמים מראש, שירותים לסוחרים, Accertify, InAuth, כרטיסים של חברות, נסיעות עסקים, אחריות תאגידית .

אודות טרקליני סנטוריון

טרקליני סנטוריון היא תוכנית הטרקלינים הייחודית בתוך אוסף הטרקלינים הגלובליים הרחב יותר של אמריקן אקספרס, שכוללת גישה לטרקליני סנטוריון של אמריקן אקספרס, הטרקלינים הבינ"ל של אמריקן אקספרס, Delta Sky Club® למחזיקי כרטיסים שטסים עם דלתא, טרקלינים נבחרים Priority PassTM עם ההרשמה, טרקליני Airspace, טרקליני MAG U.S. Escape וטרקליני Plaza Premium -- בסך הכל יותר מ-1,300 טרקלינים ב-140 מדינות.

הגישה לטרקליני סנטוריון היא חינם ובלעדית למחזיקי כרטיסי פלטינה, חברי סנטוריון ומחזיקי כרטיסי Delta SkyMiles® Reserve. מחזיקי כרטיסי פלטינה רשאים להיכנס עם עד שני נלווים לנסיעה ללא תשלום נוסף. חברי סנטוריון רשאים להיכנס עם קרובים מדרגה ראשונה או עם עד שני נלווים לנסיעה. מחזיקי כרטיסי פלטינה וחברי סנטוריון רשאים לרכוש כניסה לטרקליני סנטוריון לאורחים נוספים תמורת $50 לכל אורח. מחזיקי כרטיסי Delta SkyMiles® Reserve יכולים להביא עד שני אורחים במחיר של $50 לאדם לביקור, למקום.

מקום: גלובלי

צפו בגרסת המקור באתר businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200916005291/en/

אנשי קשר

AMERICAN EXPRESS
Margot Leeds
[email protected]

מקור: American Express Company

מולטימדיה

תמונה
עיבוד תמונה של טרקלין סנטוריון בשדה התעופה לה-גרדיה בניו יורק (תמונה: Business Wire)

תמונה
פרוטוקולי הבטיחות וגהות החדשים "המחויבות של טרקליני סנטוריון" (תמונה: Business Wire)

לוגו

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.