הודעה לעיתונות

אנדרסן גלובל מגדילה את הנוכחות בקריביים באמצעות שיתוף פעולה בג'מייקה

סן פרנסיסקו, 17 בספטמבר 2020, (BUSINESS WIRE) :

אנדרסן גלובל מגדילה את הנוכחות בקריביים באמצעות הסכם לשיתוף פעולה עם Senior Accounting Services Limited בג'מייקה, ומחזקת את כיסוי הג"ג של החברה באזור.

החברה, שהוקמה ב-2016 על ידי המנהלת הכללית סריקה סטרלינג, פועלת עם חמישה אנשי מקצוע שמספקים יכולות שירותים רחבות בציות מס, ייעוץ מס ושירותי חשבונאות למגוון של לקוחות, כולל יחידים וחברות מקומיות ורב לאומיות.

"התרבות של החברה שלנו מתמקדת בטיפוח קשרים עמוקים עם הלקוחות שלנו על ידי מתן פתרונות מותאמים אישית וגישה משולבת", אמרה סריקה. "עסקים מחפשים להשיג יתרון תחרותי בשוק הגלובלי, והם יצטרכו חברה שתוכל לעזור להם לצלוח את המספר הרב של אפשרויות ואתגרים שקיימים מחוץ לשוק המקומי שלהם. שיתוף הפעולה עם אנדרסן גלובל מחזק את פרקטיקת המיסים הצומחת שלנו בהמשיכנו לספק ללקוחות שלנו שירות יעיל ובלתי תלוי בכל העולם. אנחנו מצפים ליצור קשרים סינרגטיים עם האנשים בארגון, שחושבים כמונו".

"מאז שנכנסנו לשוק הקריבי, הארגון שלנו התקדם באופן שיטתי והשיג כיסוי אזורי נרחב", אמר מרק וורסאץ, היו"ר של אנדרסן גלובל והמנכ"ל של אנדרסן. "המטרה שלו היא לשתף פעולה עם חברות שמראות מחויבות לאחריות ושקיפות ומספקות פתרונות הטובים מסוגם תוך קביעת אמות המידה לשירות לקוחות בשוק שלהן. שיתוף הפעולה שלנו עם Senior Accounting Services ממשיך את התמופה של אנדרסן גלובל בקידום המטרות שלנו להיות ספקית השירותים דומיננטית באזור".

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC , יש עכשיו יותר מ-6,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-201 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה שלה.

אנשי קשר:

Megan Tsuei
Andersen Global
415-764-2700

מקור: Andersen Global

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.