הודעה לעיתונות

דיאדיק מודיעה על שיתוף פעולה עם Jiangsu Hengrui Medicine בפיתוח של תרופות ביולוגיות

ליאניונגאנג, סין וג'ופיטר, פלורידה, 17 באוגוסט 2020, (ACCESSWIRE):

Dyadic International, Inc. ("דיאדיק" או "החברה") (NASDAQ:DYAI), חברת ביו טכנולוגיה גלובלית שמתמקדת בהמשך היישום של פלטפורמת ביטוי הגנים C1 הקניינית שלה כדי להאיץ את הפיתוח, להוריד את עלויות הייצור ולשפר את הביצועים של חיסונים ותרופות ביולוגיים בקני מידה מסחריים גמישים, הודיעה היום על שיתוף פעולה עם Jiangsu Hengrui Medicine Co., Ltd. ("הנגרוי") (SSE:600276) כדי ליישם את טכנולוגיית ה-1C של דיאדיק בפיתוח של תרופות ביולוגיות נבחרת של הנגרוי.

"אנחנו מאוד נרגשים לשתף פעולה עם הנגרוי, אחת מחברות התרופות הביולוגיות הגלובליות הכי חדשנית ובעלת כושר המצאה. שיתוף הפעולה הזה גם מדגיש את האטרקטיביות של הצעת הערך של 1C - ייצור שורות תאים ברמות ביטוי גבוהות יותר ועלות נמוכה יותר, כדי לתת מענה לביקוש הגלובלי לתהליכי ייצור ביולוגי יותר יעילים של חיסונים ותרופות ביולוגיים. אנו מצפים לשיתוף פעולה מוצלח עם הנגרוי", אמר מנכ"ל דיאדיק, מרק אמלפארב.

ד"ר ליאנשנג ז'אנג, נשיא המו"פ של הנגרוי, אמר: "אנחנו מעוניינים בטכנולוגיית ה-1C של דיאדיק, שיש לה פוטנציאל לעזור לנו לייצר תרופות ביולוגיות באופן יותר משתלם. כתוצאה מכך, אנחנו משתמשים במומחיות המשולבת שלנו ועובדים באופן קרוב עם דיאדיק כי אנו שותפים לחזון שלה ליצור תרופות ביולוגיות לתועלת החולים בכל העולם".

אודות Dyadic International, Inc.

Dyadic International, Inc. היא חברת ביוטק גלובלית שמפתחת את מה שהיא מאמינה תהיה פלטפורמת ביטוי גנים ביו פרמצבטית משמעותית בפוטנציה המבוססת על הפטרייה Myceliophthora thermophila, שנקראת 1C. למיקרו אורגניזם 1C, שמאפשר את הפיתוח והייצור בקנה מידה גדול של חלבונים זולים, יש פוטנציאל להיות מפותח עוד למערכת ביטוי בטוחה ויעילה שעשויה להאיץ את הפיתוח, להוריד את עלויות הייצור ולשפר את הביצועים של חיסונים ותרופות ביולוגיים בסדרי גודל מסחריים גמישים. דיאדיק משתמשת בטכנולוגיית 1C ובטכנולוגיות אחרות כדי לבצע מחקר, פיתוח ופעילות מסחרית לפיתוח וייצור של חיסונים ותרופות לבני אדם ולבעלי חיים (כגון חלקיקים דמויי נגיפים (VLPs) ונוגדנים), נוגדנים חד-שבטיים, רסיסי נוגדנים Fab, חלבונים Fc-Fusion, תרופות ביולוגיות דומות ו/או טובות יותר וחלבונים מרפאים אחרים. בנוסף, ויותר לאחרונה, דיאדיק גם מתחילה לחקור את השימוש בטכנולוגיית 1C שלה וטכנולוגיות אחרות כדי לבצע מחקר, פיתוח ופעילות מסחרית לפיתוח וייצור של וקטורים נגיפיים שקשורים לאדנו (AAV) ושל מטבוליטים מסוימים. דיאדיק מחפשת שיתופי פעולה במחקר ופיתוח, הסדרי רישוי והזדמנויות מסחריות אחרות עם השותפים ומשתפי הפעולה שלה כדי למנף את הערך והתועלת של הטכנולוגיות האלה בפיתוח וייצור של תרופות ביולוגיות. במיוחד, עם גידול האוכלוסייה המזדקנת במדינות מפותחות ולא מפותחות, דיאדיק מאמינה שטכנולוגיית 1C עשויה לעזור להביא תרופות ביולוגיות לשוק מהר יותר, בכמויות גדולות יותר בעלות נמוכה יותר ועם תכונות חדשות למפתחי ויצרני תרופות, ומתוך תקווה שישפרו את הגישה והעלות לחולים ולמערכת הבריאות, אבל הכי חשוב יצילו חיים.

בקרו בבקשה באתר של דיאדיק בכתובת http://www.dyadic.com למידע נוסף, כולל פרטים על התוכניות של דיאדיק לעסקי הביו פארמה שלה.

אודות About Jiangsu Hengrui Medicine Co., Ltd.

Jiangsu Hengrui Medicine Co., Ltd. היא חברת תרופות ביולוגיות גלובלית שהמטה שלה בסין, עם 24,700 עובדים שעיסוקם לאפשר חיים בריאים יותר באמצעות מחקר. עם הכנסות של יותר מ-3.3 מיליארד דולר ב-2019, יש להנגרוי שש ישויות מולקולריות חדשות שאושרו בסין וגם יותר מ-30 תוכניות בפיתוח קליני בסין, ארה"ב, האיחוד אירופי ואוסטרליה בתחומי הריפוי של אונקולוגיה, הרדמה ושיכוך כאבים, וחילוף חומרים ולב וכלי דם. הנגרוי פועלת על ידי מו"פ פנימי ורישיונות ושיתוף פעולה גלובליים והיא מחויבת להביא מוצרים באיכות גבוהה לחולים. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר http://www.hrs.com.cn/index.html.

Safe Harbor Regarding Forward-Looking Statements

This press release contains forward-looking statements within the meaning of Section 27A of the Securities Act of 1933 and Section 21E of the Securities Exchange Act of 1934, including those regarding Dyadic International's expectations, intentions, strategies and beliefs pertaining to future events or future financial performance. Actual events or results may differ materially from those in the forward-looking statements as a result of various important factors, including those described in the Company's most recent filings with the SEC. Dyadic assumes no obligation to update publicly any such forward-looking statements, whether as a result of new information, future events or otherwise. For a more complete description of the risks that could cause our actual results to differ from our current expectations, please see the section entitled "Risk Factors" in Dyadic's annual reports on Form 10-K and quarterly reports on Form 10-Q filed with the SEC, as such factors may be updated from time to time in Dyadic's periodic filings with the SEC, which are accessible on the SEC's website and at http://www.dyadic.com/.

אנשי קשר:
Ping W. Rawson
Chief Financial Officer
Phone: (561) 743-8333
Email: mailto:[email protected]

מקור: Dyadic International, Inc.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית ACCESSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.