הודעה לעיתונות

BD Strategy Partners פותחת משרד גיוס בינ"ל בישראל

הובוקן, ניו ג'רסי, 22 בספטמבר 2020, (GLOBE NEWSWIRE) :

BD Strategy Partners חברת בוטיק אמריקנית לגיוס וייעוץ, הודיעה היום על פתיחה של משרד בישראל, שמתבסס על שבע השנים המוצלחות של החברה בעזרה לחברות ישראליות לגייס ולהעסיק אנשים מאוד מוכשרים בארצות הברית.

עומר חבלין ישמש כמנהל הכללי ומנהל המדינה של ישראל. לעומר, יזם טכנולוגי ומנהל בכיר רב לאומי, יש יותר מ-25 שנות ניסיון בבנייה ופיתוח של חטיבות בחברות טכנולוגיה מובילות באירופה, אמריקה הלטינית, אסיה פסיפיק וארה"ב.

"ישראל התפתחה למרכז טכנולוגיות גלובלי, עם כמה מהחברות הכי חדשניות ומהירות צמיחה", אמר ג'ואל פטינו, מייסד משותף ומנכ"ל BD Strategy Partners. "אחת הלקוחות הראשונות שלנו הייתה חברת הזנק מישראל שגייסה את העובדים הראשונים שלה בארה"ב, ומאז המשכנו לעזור לחברות ישראליות להגדיל את הנוכחות שלהן בארה"ב.

"הקמת משרד בישראל נותנת ללקוחות שלנו ייעוץ אמין מקומי ומפשטת את תהליך הגיוס. לעומר יש עשרות שנות ניסיון בעזרה לחברות להתרחב בחו"ל, וכלקוח לשעבר, הוא מכיר ממקור ראשון את התהליך שלנו ואת הערך שאנחנו מביאים".

"אני נרגש להצטרף לצוות של BD Strategy Partners ולעבוד עם מייסדים ומנהלים בישראל כדי לעזור להם להרחיב את הנוכחות שלהם בארה"ב", אמר עומר חבלין. "עבדתי עם הרבה חברות גיוס במהלך הקריירה שלי, ו-BD Strategy Partners סיפקה את הסחורה כשגייסתי את מנהלי המכירות והתפעול הראשונים שלנו בארה"ב. ההדרכה הכי קריטית שחברות זרות צריכות מחברת גיוס אמריקנית היא ייעוץ של מומחה על מגמות תעסוקה והיכרות עם כל אחד מהאזורים הג"ג. ל-BD Strategy Partners יש את המומחיות הזאת, ורמת השירות שלה מצוינת".

מידע על BD Strategy Partners

BD Strategy Partners היא חברת בוטיק לגיוס שהמטה שלה בהובוקן, ניו ג'רזי. BD Strategy Partners שהוקמה ב-2014 מתמחה בגיוס לתפקידי מכירות B2B בכל הרמות וגם בהשמות של בכירים. למייסדים של BD Strategy Partners יש יותר מ-25 שנות ניסיון בגיוס מנהלים ובכירים במכירות בעבודה עם ארגונים קטנים עד בינוניים עתירי צמיחה וגם עם חברות גלובליות מהמעלה הראשונה. הם מביאים ניסיון מעמיק בתחום יחד עם גישה מוכחת מבוססת נתונים לגיוס של אנשי מכירות ומנהלים בכירים חזקים שיגרמו לצמיחה. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר https://bdstratpartners.com/.

ליצירת קשר:

ארצות הברית:
Joel Petino
Co-Founder, CEO
[email protected]
1-201-965-9223
https://bdstratpartners.com/about-us/

ישראל:
Omer Hevlin
Managing Director
[email protected]
972-54-2688577
https://bdstratpartners.com/about-us/

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.