LOGO
LOGO
LOGO
LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
הודעה לעיתונות

TA Associates משלימה השקעת צמיחה משמעותית ב-Priority Software

בוסטון ולונדון ואזור תל אביב, 5 באוקטובר 2020, (BUSINESS WIRE):

TA Associates, חברת השקעות צמיחה פרטיות גלובלית מובילה, הודיעה היום שהיא השלימה השקעת צמיחה גדולה ב-Priority Software Ltd., ספקית גלובלית מובילה של תוכנת תכנון משאבי ארגון (ERP). TA מצטרפת למשקיעה הקיימת פורטיסימו קפיטל, חברת השקעות פרטיות מובילה שנמצאת בישראל ומתמקדת במצבים מיוחדים והזדמנויות צמיחה, כמשקיעה מוסדית ב-Priority Software. התנאים הפיננסיים של העסקה לא נמסרו.

ההודעה לעיתונות הזאת כוללת מולטימדיה. צפו בהודעה המלאה כאן: https://www.businesswire.com/news/home/20201004005040/en/

Priority Software שהוקמה ב-1986 מספקת פתרונות לניהול עסקי מקצה לקצה מבוססי ענן (תוכנה כשירות) או באתר הפיזי לארגונים בכל גודל כדי לשפר את היעילות העסקית וחוויית הלקוח. המוצר Priority PRO של החברה מספק תוכנת ERP מקיפה לארגונים בינוניים עד גדולים שכוללת תכנון לפי דרישה, פעולות ייצור, ניהול פיננסי, ניהול הון אנושי, רכש וניהול שרשרת האספקה. Priority Software גם מספקת תוכנה לניהול עסקי לחברות קטנות יותר שמתמקדת בניהול פיננסי, דיווח וחשבונאות. לחברה יש יותר מ-10,000 לקוחות ויותר מ-300,000 משתמשי קצה בשוקי קצה רבים, כולל ייצור, בנייה, בריאות ותרופות, שירותים וקמעונאות וסיטונאות. ל-Priority Software יש יותר מ-200 עובדים בחמישה משרדים בישראל, ארה"ב, בריטניה ובלגיה.

"הניסיון הנרחב של TA בהשקעה בתחום התוכנה הארגונית ובשותפויות עם חברות צומחות כמו Priority Software עשו את החברה לשותפת השקעה אטרקטיבית", אמר אנדרס ריכטר, מנכ"ל Priority Software. "זיהינו הזדמנויות להאיץ את הצמיחה שלנו ולהגדיל עוד את החדירה של Priority Software לשוק המקומי והבינ"ל, ואנחנו מאמינים ש-TA תהיה עבורנו שותפה רבת ערך יחד עם פורטיסימו כדי לעזור לנו לממש את השאיפות שלנו".

"Priority Software נחשבת על ידי רבים כמובילת שוק בישראל בתחום ה-ERP, ואנחנו מאמינים שלחברה יש הרבה פוטנציאל לא מנוצל", אמר סטפן דנדל, סגן נשיא בכיר ב-TA Associates שהצטרף למועצת המנהלים של Priority Software. "בנוסף, יש ל-Priority Software הזדמנות גדולה להתרחב גלובלית בשוק הפוטנציאלי שלה באמצעות צמיחה רכישתית ואורגנית. אנחנו מצפים לשותפות עם הצוותים של Priority Software ופורטיסימו בפעילות הצמיחה הזאת".

"אנחנו עוקבים אחרי Priority Software כמה שנים והתרשמנו מהאיכות של צוות ההנהלה של החברה והצמיחה שהם השיגו עד היום", אמר נאבין וואדרה, מנהל כללי ומנהל משותף של קבוצת הטכנולוגיה אירופה, המזרח התיכון ואפריקה ב-TA Associates שהצטרף למועצת המנהלים של Priority Software. "שוק ה-ERP ממשיך להראות צמיחה חזקה בכל העולם, שמניעים אותה צורך ביעילות תפעולית ושקיפות, יחד עם אימוץ גדל של פתרונות מבוססי ענן. אנחנו מאמינים שהמוצרים הגמישים, חדשניים ואיכותיים של Priority Software ממצבות אותה היטב לנצל את ההזדמנויות האלה, ואנחנו שמחים להיות שותפת השקעות לצד פורטיסימו כשהחברה נכנסת לשלב הצמיחה הבא שלה".

"כחברה שמתמקדת ביצירת ערך מצמיחה, פורטיסימו שמחה להיות שותפה של הצוות של Priority Software ולהיות חלק מהצמיחה המהירה של החברה בשש השנים האחרונות", אמר יובל כהן, שותף מנהל בפורטיסימו קפיטל. "אנחנו ממשיכים להאמין בפוטנציאל הצמיחה של Priority Software בישראל בגלל עמדת ההובלה שלה, בסיס הלקוחות הנאמנים והטכנולוגיה הטובה יותר והפוטנציאל שלה להמשיך ליצור צמיחה בעולם. אנחנו נרגשים לקבל את TA כשותפה חדשה כדי להאיץ עוד את הצמיחה של Priority Software".

אודות Priority Software

Priority Software מספקת פתרונות ניהול עסקי גמישים מקצה לקצה לארגונים בכל גודל במגוון רחב של ענפים, מפלטפורמת ERP עם כל התכונות שמשמשת חברות רב לאומיות, ועד לעסקים קטנים וצומחים. Priority Software, שזוכה להכרה של האנליסטים ואנשי המקצוע המובילים בענף על החדשנות של המוצרים שלה, משפרת את היעילות העסקית ואת חוויית הלקוח, ומספקת גישה בזמן אמת לנתונים ותובנות עסקיים בענן, באתר הפיזי ובתנועה. עם משרדים בארה"ב, בריטניה, בלגיה וישראל ורשת גלובלית של שותפים עסקיים, Priority Software מאפשרת ליותר מ-10,000 חברות ב-40 מדינות לנהל ולפתח את העסקים שלהן. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.priority-software.com.

אודות TA Associates

TA Associates היא חברת השקעות צמיחה פרטיות גלובלית מובילה. TA Associates, שמתמקדת במגזרי מטרה בחמישה ענפים - טכנולוגיה, בריאות, שירותים פיננסיים, צריכה ושירותים עסקיים -- משקיעה בחברות רווחיות צומחות עם הזדמנויות לצמיחה מתמשכת, והשקיעה ביותר מ-500 חברות ברחבי העולם. בהשקיעה כמשקיעת רוב או מיעוט, TA Associates נוקטת בגישה ארוכת טווח, ומשתמשת במשאבים האסטרטגיים שלה כדי לעזור להנהלות ליצור ערך מתמשך בחברות צמיחה מאוד איכותיות. TA Associates גייסה הון של 33.5 מיליארד דולר מאז הקמתה ב-1968 והיא מחויבת להשקעות חדשות בקצב של יותר מ-2 מיליארד דולר בשנה. יותר מ-90 אנשי ההשקעות של החברה נמצאים בבוסטון, מנלו פארק, לונדון, מומבאי והונג קונג. למידע נוסף על TA Associates, בקרו בבקשה באתר www.ta.com.

אודות פורטיסימו קפיטל

פורטיסימו קפיטל היא קרן השקעות פרטיות שהוקמה ב-2004 ומשקיעה בעיקר בחברות טכנולוגיה ותעשייה שקשורות לישראל כדי להאיץ צמיחה. פורטיסימו גייסה 1.6 מיליארד דולר בחמש קרנות. פורטיסימו קפיטל היא קרן השקעות פרטית של מצבים מיוחדים והון צמיחה שקשורה לישראל ומתמקדת בעיקר בחברות טכנולוגיה ותעשייה בשלות שנמצאות בנקודת מפנה. אסטרטגיית ההשקעות של פורטיסימו היא להשיג עליית ערך הון על ידי נטילת תפקיד מוביל ונקיטה בגישה אקטיבית בעסקים גלובליים שקשורים לישראל וצריכים שינוי מיידי ומשמעותי או תמריץ לצמיחה, ועל ידי בניית יסודות עסקיים כדי לאפשר צמיחה ויצירת ערך בני קיימא ארוכי טווח. למידע נוסף על פורטיסימו קפיטל, בקרו בבקשה באתר www.ffcapital.com.

צפו בהודעה לעיתונות הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט באתר businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20201004005040/en/

תמונות / גלריית מולטימדיה זמינים ב:
https://www.businesswire.com/news/home/52300152/en

ליצירת קשר:
For TA Associates:
Marcia O’Carroll
TA Associates
+1 617-574-6796
[email protected]
Caroline Collins
BackBay Communications
+1 617-963-0065
[email protected]
Stephen Fishleigh
BackBay Communications
+44 203-475-7552
[email protected]
For Priority Software:
Efrat Nakibly
Priority Software
+972 54-563-9463
[email protected]
For Fortissimo Capital:
Marc Lesnick
Fortissimo Capital Fund
+972 3-915-7466
[email protected]

מקור: TA Associates

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.