הודעה לעיתונות

אנדרסן גלובל מתחילה בהתרחבות באיי הבתולה של ארצות הברית

סן פרנסיסקו, 6 באוקטובר 2020, (BUSINESS WIRE):

כחלק מההתרחבות הקריבית שלה, אנדרסן גלובל הודיעה על כניסתה לאיי הבתולה של ארה"ב באמצעות הסכם לשיתוף פעולה עם חברת עורכי הדין Marjorie Rawls Roberts, P.C., שמרחיב את הכיסוי המרכזי של הארגון באזור.

ל-Marjorie Rawls Roberts, P.C. שהוקמה ב-1999 יש יותר מעשרים שנות ניסיון בייצוג חברות ויחידים בענייני מיסים ועסקאות מסחריות בינ"ל, אמריקנים ושל איי הבתולה של ארה"ב, פרקטיקה של לקוחות פרטיים, נאמנויות ועיזבונות, יישומים וייעוץ לגבי תמריצים כלכליים ממוקדים, ענייני נדלן וליטיגציה בענייני מס. עורכי הדין של החברה משרתים מגוון של לקוחות מקומיים ובינ"ל, שכוללים מלונות ועסקים שקשורים לתיירים, עסקי שירותים, משרדים משפחתיים, חברות טכנולוגיה ובתי זיקוק. בראש החברה עומדת המייסדת והשותפה המנהלת מרג'ורי (ג'ורי) רולס רוברטס. ג'ורי הייתה קשורה בעבר עם חברת Gibson, Dunn & Crutcher במשרדים שלה בלונדון ובוושינגטון הבירה ושימשה כעורכת דין יועצת במשרד למדיניות מיסים במשרד האוצר של ארה"ב, יועצת משפטית ראשית למס הכנסה של איי הבתולה ויועצת משפטית ראשית לחברה שמנהלת קרנות גידור.

"הצוות שלנו נרגש לגבי השילוב החלק עם החברות החברות וחברות שיתוף הפעולה של אנדרסן גלובל ויצירת קשרי עבודה המבוססים על קשר באמצעות הערכים המשותפים שלנו - אחריות ושקיפות", אמרה ג'ורי. "שיתוף הפעולה הזה יאפשר לנו לחבר את הלקוחות שלנו עם משפטנים ואנשי מיסים מהמעלה הראשונה בכל העולם ולספק מידע לקהל רחב יותר על אפשרויות ההשקעה המלהיבות שיש באיי הבתולה של ארה"ב".

"לג'ורי יש יכולות יוצאות דופן אחרי שעבדה בחברת עורכי דין חשובה בוושינגטון הבירה, וגם שימשה כעורכת דין יועצת במשרד האוצר של ארה"ב במשך שלוש שנים", אמר מרק וורסאץ, היו"ר של אנדרסן גלובל והמנכ"ל של אנדרסן. "איי הבתולה של ארה"ב מציגים הזדמנויות ייחודיות לארגון שלנו ומקדמים אותנו עוד להיות חנות של הכל במקום אחד ללקוחות הרב לאומיים שלנו. התוספת של מקום באיי הבתולה של ארה"ב משלימה את אסטרטגיית ההתרחבות הכוללת שלנו בקריביים ומאפשרת לנו לספק ללקוחות שלנו שירותים משפטיים ומיסים איכותיים ובלתי תלויים".

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC , יש עכשיו יותר מ-6,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-205 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה שלה.

אנשי קשר:

Megan Tsuei
Andersen Global
415-764-2700

מקור: Andersen Global

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.