הודעה לעיתונות

קראיון מרחיבה את השותפות האסטרטגית עם וורקפלייס של פייסבוק

.

ההסכם המורחב יעזור לחברות לחבר עובדים מרוחקים וללא שולחן עבודה באמצעות טכנולוגיית עבודה משותפת ידידותית לסלולר

אוסלו, נורווגיה, 13 באוקטובר 2020, (BUSINESS WIRE):

Crayon, מובילה גלובלית בשינוי דיגיטלי, הודיעה היום שהיא מרחיבה את השותפות שלה עם וורקפלייס של פייסבוק כדי לשנות את האופן שבו ארגונים מתקשרים ודואגים שהעבודה תתבצע. קראיון מציעה את Workplace, כלי לעבודה משותפת בעסקים, בסקנדינביה מאז 2018 וההסכם החדש הזה ירחיב את השותפות לעוד עשרים מדינות במהלך השנה הבאה.

קראיון ראתה שיש גידול בצורך בכלים לעבודה משותפת כשחברות ברחבי העולם עברו לגישה חדשה לעבודה, שמחברת עובדים יותר מרוחקים ומפוזרים. המשמעות של השותפות החדשה היא שקראיון ו-וורקפלייס יעזרו לארגונים לעבוד קרוב יותר ביחד, לשבור איי תקשורת מבודדים ולאפשר תרבות חברה חזקה יותר, במיוחד עם עובדים מרוחקים ועובדי חזית על ידי הספקת מערכת מאוחדת של מעורבות ועבודה משותפת.

"השותפות הזאת משמעה שאנחנו יכולים לעזור ליותר חברות להתחבר בפלטפורמה אחת כך שכל אחד ירגיש שדעתו נשמעת בארגון", אמר המייסד השותף של קראיון רונה סיוורסן. "אנחנו מבינים שהאתגר של החברה המחוברת לא קשור לטכנולוגיה, הוא קשור בשינוי התרבות לעבודה משותפת פתוחה. תוכנית הוורקפלייס שלנו עוסקת בדיוק בזה -- לעזור ללקוחות שלנו לנצל את היתרונות של הפלטפורמה וורקפלייס שמדגישה שינויים תרבותיים. מאז שהתחלנו בשותפות הזאת, ראינו שוורקפלייס נעשתה השותפה הטכנולוגית שלנו שצומחת הכי מהר, במיוחד משום שהטכנולוגיה פועלת היטב עם מחסנית המחשוב של מיקרוסופט. עבורנו, יחד עם וורקפלייס, זה לא רק עוד יישום של מחשוב, זה מבוא לדרך חדשה לגמרי של תקשורת בכל החברה".

קראיון עזרה להתקין את וורקפלייס בארגונים מכל הסוגים, מחברות שירותי רפואה ועד לארגוני תחבורה בכל העולם.

"לעובדים שלנו יש מרחבי עבודה שונים, חלק עובדים מהמשרד שלהם, אחרים עובדים מחווה. היה לנו צורך באופן תקשורת עם כל אחד בארגון בלי קשר להיכן או איך הוא מבצע את תפקיד ו-וורקפלייס איפשרה את זה", אמרה מיילין ס. לו, מנהלת התקשורת הדיגיטלית ב-Tine בנורווגיה.

"וגם, היה חשוב לנו שיהיה שלנו שותף שכבר התקין את הפתרון הזה כדי שייתן לנו הדרכה חיונית על פרקטיקות מיטביות, בנוסף, כבר יש לנו קשרים מוצלחים מזה זמן רב עם קראיון כך שידענו שהם האנשים הנכונים שיעזרו לנו להתקין את וורקפלייס".

בין 20 המדינות שאליהן קראיון ו-וורקפלייס יתרחבו כלולות נורווגיה, דנמרק, שוודיה, פינלנד, בריטניה, צרפת וארה"ב.

"אנחנו גאים להרחיב את השותפות שלנו עם קראיון, שיש לה עשרות לקוחות משותפים עם וורקפלייס והוסיפה את המומחיות הטכנית שלה לכל השקה כדי לאפשר אימוץ מקיר לקיר אצל כל עובד בארגון. השותפות העמוקה הזאת ומסלול הצמיחה החדש הם עוד אבן דרך חשובה במסעות של שתי החברות שלנו. כעת חברות ברחבי העולם מנסות לדאוג שהעובדים שלהן יהיו מחוברים, מעורבים ומעודכנים, ואנחנו מאמינים שוורקפלייס הוא פתרון מושלם לרבים מהאתגרי העולם האמיתי של היום", אמר ז'וליין קודורינו, סגן נשיא, וורקפלייס של פייסבוק.

אודות קראיון:

קראיון Crayon עוזרת ללקוחות לבנות את הבסיס המסחרי והטכני למסע מוצלח של שינוי דיגיטלי באמצעות מסגרת אמינה של שירותים שמאפשרת ללקוחות שלנו לייעל ולמטב את נכסי המחשוב שלהם. המטה של קראיון נמצא באוסלו, נורווגיה ויש לה יותר מ-1,600 עובדים ביותר מ-50 מקומות בעולם.

אנשי קשר

Melanie Coffee
PR and Media Relations Director
[email protected]
+47 46 74 8648

מקור: Crayon

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.