חנן אלטיף, דירקטור השותפים ב- EMEA ו- APJ ב- Infinidat. קרדיט צילום: יח"צ
חנן אלטיף, דירקטור השותפים ב- EMEA ו- APJ ב- Infinidat. קרדיט צילום: יח"צ
הודעה לעיתונות

חברת Infinidat מגדילה את רשת השותפים הגלובלית

התרחבות לקרוב ל- 400 שותפים סביב העולם מאפשרת לחברה לספק פתרונות אחסון נתונים חדשניים וגמישים לעסקים בתקופות מאתגרות ולהגדיל את היקף המכירות

חברת Infinidat, הספקית המובילה של פתרונות אחסון נתונים לארגוני אנטרפרייז, מגדילה את מספר השותפים שלה שנה אחר שנה, ומדווחת על רשת שותפים אסטרטגיים גלובלית המונה קרוב ל-400 שותפים בשנת 2020. התרחבות זאת מאפשרת לחברה לספק פתרונות אחסון נתונים חדשניים וגמישים, הנדרשים על ידי עסקים ברחבי העולם בתקופות מאתגרות, ולהגדיל את היקף המכירות.

באמצעות שותפיה החדשים והקיימים, Infinidat מציעה מודלים מסחריים חדשים לצד מודלים גמישים של צריכה של הטכנולוגיה המובילה שלה, המצמצמת סיכון, עלות ומורכבות של הנכס החשוב ביותר של העסק - המידע שלו.

האופן שבו עסקים מתקשרים ביניהם השתנה באופן משמעותי בשנת 2020. כדי להבטיח תמיכה יעילה של קהילת השותפים במהלך מגיפת הקורונה, Infinidat ערכה למעלה מ-60 אירועים וירטואליים במהלך ששת החודשים האחרונים. למרות המעבר לתמיכה "100% וירטואלית", החברה שמרה על סטטוס של 'עסקים כרגיל' עם כל שותף.

חנן אלטיף, דירקטור השותפים ב- EMEA ו- APJ ב- Infinidat אמר: "אנו מטפחים קשרים הדוקים ויחסי אמון עם כל השותפים שלנו ברחבי EMEA ו- APJ. בנוסף לחדשנות העסקית הנוכחית שלנו, כמו מודל התמחור האלסטי, בו הלקוח מקבל את נפח האחסון המלא באופן מיידי אך משלם רק עבור הקיבולת בה הוא משתמש בפועל, פיתחנו תמריצים נוספים. הדבר מאפשר לנו לתת למשפחת השותפים שלנו את הכלים הטובים ביותר, באמצעותם הם יכולים להציע ללקוחותיהם פתרונות יצירתיים טכנולוגית וכדאיים כלכלית - מפתח להצלחה במצב הנוכחי של חוסר ודאות כלכלית".

מר שיניצ'י קוטני, סמנכ"ל חטיבת מכירות בחברת Marubeni Information Systems Co. בע"מ, יפן אמר כי: "התרשמנו מהערך של תוכנית השותפים של Infinidat ושמחנו לראות את הצריכה המהירה של פתרונותיה בשוק, במיוחד בסקטור הפיננסי ובתעשיית הרכב. ההכשרה המקוונת, לצד התדרוכים הוירטואליים ש- Infinidat מציעה, מספקים בהירות ומיקוד לצוותים וליועצים שלנו".

פורטל השותפים החדש
חברת Infinidat מציעה לשותפים את אותה גישה לתכנים ואת אותן הכשרות שניתנות לצוותים הפנימיים שלה, עם שיתוף שקוף של מודיעין ופתרונות מובילים בשוק. פורטל השותפים הפך לנגיש יותר מתמיד כאשר Infinidat מציידת את השותפים בנתונים ששומרים אותם בחזית, עם טכנולוגיות עדכניות וכאמור, מודלים פיננסיים מתקדמים.

מיץ' דיודאטו, מנהל מכירות שותפים, צפון אמריקה ב- Infinidat אמר כי: "שותפינו בצפון אמריקה הם יסוד לצמיחה אסטרטגית בסקטורים העיקריים שלנו. בנוסף, רבים מהלקוחות החדשים שלנו מזוהים בתחילה באמצעות שיתופי פעולה יעילים עם השותפים שלנו, המחזקים מסלולים אופטימליים לשוק. אנו ממשיכים להתמקד בהשקעה בשותפים שלנו, באנשיהם ובהעצמת העסקים שלהם".

למידע נוסף על תכניות השותפים הייחודיות של Infinidat אנא צרו קשר עם:
חנן אלטיף - [[email protected]]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.