הודעה לעיתונות

פריבייליון צוינה "ספקית מגניבה" של גרטנר לשנת 2020 בתחום של פעילות סייבר ומודיעין איומים

פריבייליון צוינה "ספקית מגניבה" של גרטנר לשנת 2020 בתחום של פעילות סייבר ומודיעין איומים

קולמביה, מרילנד, 19 באוקטובר 2020, (BUSINESS WIRE) :

Prevailion פריבייליון, מובילה גלובלית במודיעין סייבר על יריבים, הודיעה היום שהוכרה כספקית מגניבה של גרטנר בדוח האחרון של ספקים מגניבים בפעילות סייבר ומודיעין איומים.

הדוח של גרטנר כולל פרופילים של "ספקים מתפתחים שמנהלי אבטחה וניהול סיכונים צריכים לשקול כשהם מעריכים איומים מתפתחים שמצריכים את הטכנולוגיות הכי חדשות בפעילות אבטחה". גרטנר כותבת: "מנהלי אבטחה וניהול סיכונים מחפשים פתרונות שייתנו להם ראות טובה יותר על סביבות המחשוב שלהם כדי לעזור להם לחזק את מצב האבטחה שלהם, וגם לתעדף פערים בבקרת האבטחה ופעולות תיקון על סמך הסיכון העסקי". היא גם מציינת: "ארגונים מתקשים להפחית נקודות תורפה בגלל אי היכולת לתעדף אותן בגלל היעדר הקשר לגבי הנכסים וסביבת האיומים החיצוניים"*.

היעדר הראות הזאת על איומים פעילים ומתפתחים מציבה אתגר גדול לאבטחת הסייבר הארגונית, והיא המיקוד העיקרי של פריבייליון. באמצעות קונסטלציה גלובלית של חיישנים חשאיים, פריבייליון מנטרת באופן פעיל אלפי התקפות סייבר בזמן אמת, כולל מיליארדי תקשורות של נוזקות, ומספקת רמה חסרת תקדים של מודיעין על יריבים שחברות יכולות להשתמש בו כדי להגן על הרשתות שלהן.

"לכבוד הוא לנו להיבחר על ידי גרטנר, ולדעתנו זה נותן תוקף לטכנולוגיית הליבה שמאחורי הפלטפורמה שלנו ולעבודה הקשה והמסירות של הצוות שלנו", אמר קארים היג'אז, מייסד ומנכ"ל פריבייליון. "בפריבייליון, אנחנו משרטטים נתיב חדש בתחום של מודיעין איומים, על ידי העצמת חברות באמצעות יותר ראות על גורמי האיומים שמתמקדים ברשתות שלהן והרשתות של השותפים הכי קרובים שלהן. על ידי התחקות אחרי התשתית של התוקפים, אנחנו יכולים לתת לחברות תובנות ללא תקדים על הפעילות הזדונית ורשימת המטרות של האקרים שהם פושעים ומדינות. זה מאפשר לצוותי האבטחה של החברה לתעדף טוב יותר איומים, על ידי התמקדות מיידית בהתקפות מאומתות במקום להסתמך על התראות אבטחה רועשות ונוטות לטעויות או כרטיסי ניקוד לא ברורים של סיכונים".

תובנות בלעדיות על פעילות איומי הסייבר

פריבייליון Prevailion עוקבת כעת אחרי 28,000 ארגונים שחשופים לסכנה ברחבי העולם, מחברת ציבוריות והשותפים שלהן בשרשרת האספקה ועד לממשלות, אוניברסיטאות, ארגונים לא ממשלתיים ועוד. רבות מסכנות הסייבר שפריבייליון הבחינה בהן לא מזוהות או לא מדווחות על ידי הארגונים שנפגעו.

לפי המודיעין הבלעדי של פריבייליון, 22% מחברות Fortune 500 מראות פעילות סכנות פעילה או מהזמן האחרון על ידי האקרים שהם פושעים או משויכים למדינות. זה כולל 79% מחברות התוכנה ו-64% מחברות התרופות, שהן הענפים שמהווים את המטרה הכי גדולה, על סמך פעילות הסייבר מהזמן האחרון.

יכולת מודיעין הסייבר הייחודית של פריבייליון מאפשרת לה לזהות סכנה פעילה בתוך רשתות של חברה שלא מצריכה כל גישה או אישור מהחברה שנפגעה. כדי לעשות זאת, צוות המודיעין של פריבייליון מתמקד ברשתות של פושעים כדי ליירט תקשורת בין שרתי "הפיקוד ובקרה" של ההאקרים והנוזקה שהם מתקינים. היכולת הזאת לצותת לפעילות של הפושעים נותנת לפריבייליון תובנות משופרות משמעותית על פעילות האקינג בזמן אמת שמתבצעת בכל העולם. היא גם מאפשרת לה לחזות התקפות חדשות לפני התרחשותן.

הפלטפורמה APEX של פריבייליון היא מקור מהימן של מידע על אלפי פריצות מידע לא מדווחות אצל חברות, והיא מספקת מודיעין מסביב לשעון על סכנות חדשות, הסלמה בפעילות הפריצות ופעילות התיקון של החברות.

*Gartner “Cool Vendors in Security Operations and Threat Intelligence,” Mitchell Schneider, Ruggero Contu, John Watts, Craig Lawson, October 13, 2020.

התנערות מאחריות של גרטנר

גרטנר אינה תומכת באף יצרן, מוצר או שירות שמוצגים בפרסומי המחקר שלה, ולא מייעצת למשתמשים בטכנולוגיות לבחור רק באותם היצרנים עם הציונים או המאפיינים האחרים הכי גבוהים. פרסומי המחקר של גרטנר כוללים את הדעות של ארגון המחקר של גרטנר ואין לפרש אותם כאמירות של עובדות. גרטנר מתנערת מכל אחריות, מפורשת או משתמעת, בנוגע למחקר הזה, כולל כל אחריות ליכולת להיסחר או להתאמה למטרה מסוימת.

אודות פריבייליון

פריבייליון Prevailion היא חברת מודיעין סכנות, שמשנה את האופן שבו ארגונים ניגשים להפחתת סיכונים וקבלת החלטות עסקיות. באמצעות מודיעין תפור אישית מהרמה הבאה ופלטפורמה עם אפס מגע, פריבייליון מספקת מבט מלא על "הוכחות לסכנה" מאומתות ללקוחות ולסביבות השותפים שלהם. למידע נוסף על פריבייליון, בקרו בבקשה באתר www.prevailion.com.

צפו בגרסת המקור באתר businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20201019005166/en/

אנשי קשר
Michael Sias
[email protected]
954-361-3963

מקור: Prevailion

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.