הודעה לעיתונות

Ideematec חושפת את העוקב Horizon L:Tec ב-Solar Power International 2020

חברת עוקבי השמש הגלובלית חושפת טכנולוגיית נעילה פטנטית

נאוזלינג, גרמניה, 20 באוקטובר 2020, (BUSINESS WIRE):

Ideematec Inc., הספקית הגלובלית המובילה של מערכות עוקבי שמש, הכריזה היום על עוקב השמש שלה Horizon L:Tec ב-Solar Power International 2020. העוקב החדש עם שני מודולים בתסדיר אנכי (2P) כולל טכנולוגיית נעילה פטנטית שנועלת את המודולים במקום כנגד האצת פיתול, שנגרמת על ידי עומסי רוח קיצוניים, כדי להפחית את עלויות התחזוקה ולהאריך את משך החיים של המוצר. העוקב משתלב באופן חלק עם מודולים דו-חזיתיים כדי להפיק יותר אנרגיה לכל עוקב, ויש לו מקום למודולים פוטו-וולטאים גדולים במיוחד. הפנלים יכולים להישאר במצב אחסון, בזווית של אפס מעלות, כנגד רוחות של עד 180 מייל לשעה.

ההודעה לעיתונות הזאת כוללת מולטימדיה. צפו בהודעה המלאה כאן: https://www.businesswire.com/news/home/20201020005349/en/

Horizon L:Tec מתבסס על טכנולוגיית ההינע נטול הצימוד שהיא סימן ההיכר של Ideematec, שמעבירה עומסים דינמיים לעמודי יסוד, והרחק מתיבות תמסורת. העוקבים של Ideematec מצריכים פי ארבעה פחות תיבות תמסורת ומנועים מעוקבים רגילים. זה מפחית משמעותית את זמן ההתקנה ועלויות התחזוקה, ומשפר את היעילות הכוללת של המערכת.

"החידוש הזה נותן מענה לבעיה כואבת בשוק הסולארי הגלובלי", אמר מריו אקל, מנכ"ל Ideematec. "עם טכנולוגיית נעילה מחוזקת, פרויקטים סולאריים בקנה מידה גדול יכולים להפיק חשמל גם באקלים ומקומות קשים. התכנון המשופר הזה הוא תגובה לביקוש גובר לציוד שקל להתקין אותו כדי להפחית עלויות בנייה, והוא גם בנוי לעמידה בתרחישים הכי גרועים. הוא מראה את המחויבות שלנו ליצירת פתרונות אמינים שיאיצו את דרכנו לעבר עתיד עמיד עם אנרגיה נקייה".

באורך של 190 מטר, Horizon L:Tec הוא העוקב הכי ארוך בשוק הגלובלי ויהיה זמין בכל השווקים בינואר 2021. זמן קצר לאחר מכן, החברה מתכוונת להכריז על גרסת מודול אחד בתסדיר אנכי של העוקב, באמצעות אותה טכנולוגיה, שתאפשר ללקוחות לרכוש את שתי האפשרויות מאותו ספק.

במהלך התערוכה המקצועית הווירטואלית ב-SPI, 21 ו-22 באוקטובר, הצוות של Ideematec יציע הדגמות, שישודרו מהמטה בגרמניה. למידע נוסף על ההדגמות התקשרו לכתובת [email protected].

אודות Ideematec, Inc.

Ideematec, Inc. היא ספקית גלובלית אמינה של מערכות עוקבי שמש, שהמטה שלה בגרמניה. החברה שהוקמה ב-2003 היא ספקית של עוקבים בלבד למגזר של סדר הגודל של חברות שירותים ציבוריים. Ideematec יזמה את העוקב 2P עם המפתח הרחב safeTrack Horizon™ , שמופעל על ידי טכנולוגיית הינע כפול פטנטית. מאז 2017, החברה סיפקה בהצלחה כמה מהמתקנים הסולאריים הכי גדולים בשלוש יבשות, שכוללים את ירדן (250 MW), אוסטרליה (350 MW) וספרד (200 MW). למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר http://www.ideematec.com/.

צפו בגרסת המקור באתר businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20201020005349/en/

אנשי קשר

Regan Keller, Antenna Group
[email protected]

מקור: Ideematec Inc.
מולטימדיה

וידאו

לוגו

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.