הודעה לעיתונות

אנדרסן גלובל מוסיפה את Chancery Chambers לפלטפורמה של הקריביים

סן פרנסיסקו, 22 באוקטובר 2020, (BUSINESS WIRE):

בהמשיכה להוסיף רוחב לכיסוי של הארגון באזור מזרח הקריביים, אנדרסן גלובל מתקשרת בהסכם לשיתוף פעולה עם חברת עורכי הדין Chancery Chambers בברבדוס.

Chancery Chambers שהוקמה על ידי השותף סר טרוור קרמייקל מדורגת Band 1 על ידי Chambers and Partners ויש לה ניסיון רב במגזר הציבורי והפרטי בדרג הלאומי והבינ"ל. יכולות השירותים המלאים של החברה כוללות בוררות לאומית ובינ"ל, חברות ומסחר, דיני עבודה, בנקאות ופיננסים, דיני תעופה, דיני סביבה, קניין רוחני, ביטוח, מיזוגים ורכישות ונדלן עם התמחות בייעוץ מס, ייעוץ לחברות וליטיגציה.

"אנחנו נשארים מחויבים להיות ארגון שהוא אמת מידה לאיכות ופתרונות הטובים מסוגם ללקוחות, ואנחנו מאמינים שהדרך הטובה ביותר להשיג את זה היא על ידי השקעה באנשים שלנו ובחברה שלנו", אמר סר טרוור. "אנחנו ממוקדים בעתיד ומניחים את היסודות לדור הבא. שיתוף הפעולה שלנו עם אנדרסן גלובל הוא השלב הבא עבור החברה שלנו כשאנו מבקשים לספק ללקוחות שלנו את המשאבים של ארגון גלובלי ולטפח סביבה שמעודדת את ההתפתחות האישית והמקצועית של הצוות שלנו".

"שיתוף הפעולה עם Chancery Chambers לא הייתה החלטה קשה כי היא בבירור חברה מהרמה העליונה בשוק שלה", אמר מרק וורסאץ, היו"ר של אנדרסן גלובל והמנכ"ל של אנדרסן. "אנחנו מצפים לעבודה איתם ומאוד התרשמנו מהמחויבות שלהם לאחריות ואנחנו מאמינים שליכולות שלהם יש סינרגיה עם חברות שיתוף הפעולה האחרות שלנו באזור. הערכים והחזון המשותפים שלנו יוצרים בסיס אתן לקשרי עבודה חזקים ולהתפתחות של פרקטיקה חזקה באזור הקריביים".

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC , יש עכשיו יותר מ-6,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-209 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה שלה.

אנשי קשר:

Megan Tsuei
Andersen Global
415-764-2700

מקור: Andersen Global

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.