מוטי סילגי, יזם ומנכ"ל סילטק
מוטי סילגי, יזם ומנכ"ל סילטק
לוגו סילטק פתרונות רשת
לוגו סילטק פתרונות רשת
לוגו החברה למשק ולכלכלה
לוגו החברה למשק ולכלכלה
הודעה לעיתונות

Siltech Network Solutions זכתה במכרז סייבר של החברה למשק ולכלכלה

נפח השוק הפוטנציאלי לפתרונות אלה בקרב 257 הרשויות המוניציפליות בישראל נאמד בכ-250,000,000 ₪ בשנה

החברה למשק ולכלכלה בחרה בסילטק פתרונות להיות בין נותני השירותים בתחום הסייבר. במסגרת ההסכם תהייה רשאית סילטק לספק ייעוץ, שירות, פתרונות אבטחת מידע, מוצרים והנדסת סייבר לכלל הרשויות המוניציפליות בישראל. במכרז זכו גם: מטריקס, ONE ובינת תקשורת.

מוטי סילגי, בעלים ומנכ"ל של סילטק פתרונות תקשורת, אומר: "הנכסים זזו ותהליך ההגנה המסורתי קרס ביחד עם שינוי מבנה העבודה. אם עד היום העבודה נעשתה ממתקני הרשות המאובטחים, הרי שהיום הם, העובדים, בבית והמתקנים של הרשות כבר אינם שומרים עליהם, כך שהם נותרו חסרי הגנה. סילטק סימנה לעצמה כמטרה להתאים את מודל אבטחת המידע של הרשויות למציאות החדשה".

סילגי מוסיף: "אנו גאים להיות בין ספקי הפתרונות בעולם הסייבר לרשויות המוניציפליות. המכרז יגדיל את נפח הפעילות שלנו בשוק הישראלי בכלל והמוניציפאלי בפרט. זכייתנו תאפשר לשלטון המקומי להיחשף לקשת רחבה של פתרונות ושירותים אשר לא הונגשו למגזר זה עד היום. אני רואה בזכייה הזדמנות לשיפור המודעות וכושר ההגנה של הרשויות המוניציפאליות בישראל."

בימים אלה מגייסת סילטק מנהל מקצועי שיופקד על הטיפול וטיפוח אבטחת המידע ברשויות.

אודות Siltech network solutions – סילטק פתרונות תקשורת
Siltech network solutions פעילה בעולמות ה-Networking and Cyber infrastructure. לחברה צוות הנדסי מאומן המספק פתרונות High End מותאמים לצרכי הלקוח.

Siltech פועלת ברחבי העולם, תוך שהיא מכירה היטב עולם תקשורת הנתונים ואת עולם הסייבר. לסילטק ניסיון רב בהתמודדות עם אתגרי האבטחה בעידן של רשתות תקשורת המצויות תחת איום מתמיד.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- טל סופר ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור.