שגיב דניאל מייסד ומנהל טכנולוגי GoHeja
שגיב דניאל מייסד ומנהל טכנולוגי GoHeja
פלטפורמת GoHeja
פלטפורמת GoHeja
שירי גרין אלגביש מנכ"לית  OpenValley
שירי גרין אלגביש מנכ"לית OpenValley
הודעה לעיתונות

ארגז כלים למאמנים וספורטאים בימי קורונה

OpenValley וחברת GoHeja קיימו מפגש וירטואלי-ספורטיבי ייחודי לחברי הקהילה

היזם שגיב דניאל, מהנדס מחשבים ופעמיים "איירונמן", ערבב שתי אהבות שלו: ספורט ותוכנה, וייסד את חברת הסטארט אפ Go-Heja המציעה פלטפורמה ייחודית לניהול קבוצות וקהילות מתאמנים.
אין זהו סוד שישראל, אומת הסטארט-אפ, עברה בשנים האחרונות מהפך ספורטיבי, וטרנספורמציה אמתית מאומה של בטטות כורסה – לאומה פעילה ומזיעה בכלל ענפי הספורט, אקזוטיים ושמרניים, יחידניים וקבוצתיים כאחד.
מגבלות התנועה וההתקהלות של תקופת הקורונה מציבות אתגרים של ממש בפני קהילת הספורטאים והמאמנים, והביאו לעניין גובר בפתרונות שפיתחה החברה.
לפני ימים אחדים (13/10) קיים צוות חברת הסטארט אפ GoHeja מפגש וירטואלי ייחודי בו התכנסו עשרות מאמני כושר וספורט מענפים שונים לדיון על חדשנות ויוזמה בעידן של מציאות משתנה. את המפגש הנחתה שירי גרין-אלגביש מנכ"לית רשת היזמות OpenValley המלווה את פעילות החברה במנטורינג עסקי. יחד עם עשרות המאמנים, הובילו סיעור מוחות, שיתפו ידע, ניסיון וטיפים מעשיים לחיזוק הקשר שבין המאמנים למתאמנים וגיבשו חבילת כלים ותובנות. " GoHeja היא פלטפורמה לניהול מועדוני ספורט בהתמקדות על פעילות המאמן על כל גווניה", מסביר שגיב, המייסד והמנהל הטכנולוגי של GoHeja. "היוזמה לקיום המפגש נולדה מתוך דרישה שעלתה מן השטח, השגרה החדשה שנכפתה על מאמנים ומתאמנים בתקופת הקורונה, זימנה בפניהם אתגרים משמעותיים, ובהם הצורך להסתגל לאימונים תחת מגבלות סגרים ומפגשים המשתנות מידי יום, ובעיקר הרצון להישאר שם עבור הספורטאים- גם מרחוק".

מאחורי החברה עומדת שורת יזמים שוחרי כושר: "ספורט וטכנולוגיה הם התשוקה שלנו, אנחנו אוהבי ספורט, חלקנו בוגרי תחרות האיירונמן- אחת התחרויות הקשות בעולם, מרתוניסתים או שחיינים, וחלקינו עושים ספורט באדיקות בסופי השבוע. לאחרונה הצטרף לצוות שלנו גם פרופסור לפיזיולוגיה ומאמן טור דה פראנס", מספר שגיב. הגרסה הראשונה של המערכת והאפליקציה: GoHeja 1.0 פעלה במשך השנתיים וחצי האחרונות, ועכשיו אנחנו נרגשים לשחרר את גרסת ה- Beta של GoHeja 2.0", הוא מפרט. "במשך שמונת החודשים האחרונים, פיתחנו גרסה טובה יותר, מהירה ומתקדמת יותר, תוך יישום כל המשובים שקיבלנו מהמשתמשים והפיצ׳רים שחלמנו עליהם. העמדנו בראש סדר העדיפויות שלנו את ההקשבה לספורטאים ולמאמנים שלנו, על מנת להבין כיצד להשתפר".

מבין הכלים שמציעה הפלטפורמה: לוח שנה המאפשר לתכנן תכניות אימון לספורטאי או לקבוצת ספורטאים, עם יכולת העתקת אימונים, יעדים או אירועים בלחיצת כפתור, ודיווח נתוני אימונים שהוחמצו, ביצועים, סיכומים לפי ספורט ועוד. כלי נוסף הוא ה- GamePlan המאפשר להציג יעדים בטווח הרחוק, ולפרקם לתקופות. עוד מאפשרת האפליקציה לנהל ספורטאים לפי הגדרות וצרכים ספציפיים, כמו גיל, רמה וכו', ליצור קשר עם הספורטאים, המאמנים או קבוצות במועדון באמצעות שירות הודעות, ליצור קבוצות סגורות, לשדר אימונים מקוונים, ליצור אימונים מובנים אישית באמצעות בונה האימון, וגם לנהל בעזרת "אזור הסחר" את המנויים למועדון בדרך קלה ופשוטה שמאפשרת להתמקד בליבת הפעילות-בספורט! בנוסף, מציעה הפלטפורמה אפשרות ליצירת חנות פרטית, ולמכור און-ליין ציוד אימונים, מחנות אימונים, תכניות דיאטה ותזונה, כרטיסים לאירועים ספורטיביים, בגדי ספורט או מדים קבוצתיים ממותגים וכיו"ב.

"אופן-וואלי תרה כל העת אחר נישות חדשניות בעולם היזמות, ושמחה לצרף לשורותיה סטארט אפים המפתחים פתרונות טכנולוגיים יצירתיים בענפים מגוונים כמו קונסטרקשן-טק וספורט-טק, בהם אנו רואים פוטנציאל מקומי וגלובאלי רב", מסבירה שירי גרין-אלגביש, מנכ"לית OpenValley. "אנו עוטפים את החברות שלנו בליווי וייעוץ עסקי ויזמי, ובאחוז משמעותי מחברות הסטארט-אפ אנו אף משקיעים באופן עצמאי. המפגש המרתק עם קהילת מאמני הספורט, הציף אתגרים והזדמנויות ייחודיים לתקופה, כמו מתאמנים חדשים שלא נכנסו לשגרת האימונים עדיין, הקושי להזיז ולהניע חלק מהמתאמנים, יציאה משגרת האימון הטובה והמוכרת, שמירה על קשר עם מתאמנים שמתגוררים רחוק, אימוץ מודל של אימונים בפארק או אימונים בזום, משלוח תכניות אימון וחיזוקים, כלים לעידוד ומוטיבציה מרחוק, אתגרים קבוצתיים, אימונים משפחתיים ועוד".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- רימון כהן ושות.