לוגו חברת Infinidat
לוגו חברת Infinidat
הודעה לעיתונות

Infinidat משלבת כוחות עם VMware כדי להתמודד עם איומי אבטחה של IoT

Infinidat, ספקית מובילה בשוק פתרונות אחסון נתונים מרובי פטה-בייט, הודיעה כי היא משלבת כוחות עם VMware כדי לספק פתרון מקיף למרכזי נתונים מוגדרי תוכנה, המתמודד עם איומי אבטחה שוטפים ומתפתחים של רשתות Edge ו-IOT.

כלל הענפים עוברים טרנספורמציה דיגיטלית משמעותית, תוך שימוש בטכנולוגיה לשיפור חוויות הלקוח, יעילות תפעולית, שיפור הזריזות העסקית ויצירת יתרון תחרותי. לפתרונות ה- IoT יש חלק חיוני בעמידה ביעדים אלה, מכיוון שהם מאפשרים תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית על ידי הרחבת השליטה של תוכנה על נכסים פיזיים כדי לייעל את הביצועים ולשפר את הגמישות.

דוח של IDC שפורסם לאחרונה, Worldwide Global DataSphere IoT Device and Data Forecast 2019–2023, מעריך כי יהיו 41.6 מיליארד מכשירי IoT מחוברים, ובכל זאת הנתונים מראים גם כי חברות גדולות, בדרך כלל עם 10,000-25,000 מכשירי רשת, משתמשות במכשירים מיושנים ולא מעודכנים שנוטים להתקלקל. דו"ח האיום האחרון של Unit 42 IoT Threat Report מזהה כי כמעט שלושה רבעים מאנשי המקצוע בתחום האבטחה בארגונים חשים כי בקרות האבטחה הנוכחיות שלהם אינן מספקות למכשירים שאינם מנוהלים ו- IoT, ומשאירים ארגונים חשופים לאיומים חדשים הממוקדים ב- IoT.

"רשתות Edge ו- IoT מחוברות מהוות סיכון אבטחה משמעותי לעסק, מכיוון שהן מגדילות את הפגיעות של רשת ה- IT הארגונית. בתגובה לסיכון זה Infinidat ו- VMware מציעות מסגרת מאומתת ממנה יכולים לקוחות ארגוניים עכשוויים ועתידיים לבנות תשתיות אבטחה עקביות וחדשניות בסביבת מרכז נתונים מוגדר תוכנה (SDDC) ", אמר קן שטיינהרדט, CTO Field ב- Infinidat.

הפתרון מאושר על ידי VMware כ- VMware Validated Design – VVD, ונותן מענה לשלושה אתגרים מרכזיים: הגנה מפני איומי אבטחה המגיעים מ-IOT ו-Edge, שיפור ניהול הרשת באמצעות פלטפורמת ניטור אבטחה מרכזית ניתנת להרחבה, שנועדה לנתח נתונים מ- CPE (נקודות קצה בצד הלקוח) באופן שוטף תוך שמירה על יכולת גידול עתידי. הבטחת תאימות ויעילות תפעולית, הניתנות לביקורת, ניתנות להרחבה ושמירה על חסכון.

"הפחתת הסיכון לאיומי ה- IoT היא בראש סדר העדיפויות בסדר היום הטכנולוגי של כל ה- CIO", המשיך שטיינהרדט. "זו התחלה משכנעת לכל שיחה, כשאנחנו אומרים שאנחנו יכולים להגביר את זיהוי אירועי האבטחה במקביל להפחתת הסיכון מהפרות נתונים, הונאה או גניבות IP. שיתוף פעולה זה הוא צעד משמעותי קדימה בהתמודדות עם אותה פגיעות ומחסור".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.