ליאור ביאליק, סמנכ"ל פעילות הענן ב- Comm-IT. קרדיט צילום: ניב קנטור.
ליאור ביאליק, סמנכ"ל פעילות הענן ב- Comm-IT. קרדיט צילום: ניב קנטור.
הודעה לעיתונות

חברת Comm-IT זוכה בסטטוס שותפת Amazon EC2 עבור Microsoft Windows Service Delivery

חברת Comm-IT, בית מערכות לשירותי פיתוח מהמתקדמים והמובילים בישראל, זוכה בסטטוס שותפת Amazon EC2 עבור Microsoft Windows Service Delivery Partner דרך תכנית AWS Service Delivery Program.

Comm-IT השיגה סטטוס זה ברשת השותפים של AWS (AWS Partner Network - APN) בשל מומחיותה בתכנון, יישום וניהול מיגרציות לענן וביצוע תהליכי מודרניזציה של פתרונות מבוססי Windows בסביבת AWS.

ל- Comm-IT ניסיון רב שנים בפריסה של יישומים שרצים בתשתיות ובשירותי מיקרוסופט על Amazon Elastic Compute Cloud (Amazon EC2), בהם יישומי Exchange, AD, SharePoint, Dynamic, שרתי SQL ואחרים. החברה ביצעה פרויקטים רבים עבור עסקים שבונים אפליקציות .NET ומסתמכים על שירותי מיקרוסופט, תוך שימוש בשירותי ה- Active Directory. בנוסף, החברה מציעה יכולות ניהול ועידכוני אבטחת מידע לרכיבי מיקרוסופט, לשרתים ולבסיסי נתונים וכן שירותי תכנון וניתוח ביצועים, גיבוי ושרידות למערכות מיקרוסופט על תשתיות AWS.

תכנית ה- AWS Service Delivery Program מאפשרת ללקוחות AWS לעבוד עם שותפות AWS Consulting Partners שיש להן ניסיון והבנה מעמיקה בשירותים ספציפיים של AWS. הסמכה זאת משקפת את יכולתה של Comm-IT לעמוד ב- best practices עבור שירותי AWS והצלחתה המוכחת באספקת שירותים אלו ללקוחותיה.

"במיוחד בתקופה זאת, עסקים חייבים לשמור על רמה גבוהה של ביצועים, אבטחת מידע, יציבות ואמינות, ועדיין לפעול ביעילות כלכלית" אמר ליאור ביאליק, סמנכ"ל פעילות הענן ב- Comm-IT. "צוות הארכיטקטים ומהנדסי הענן שלנו מביא מומחיות עמוקה וניסיון רב שנים בתהליכי המיגרציה של מערכות ושירותים של Windows לענן, דבר שמסייע ללקוחותנו להפיק את המרב ממשאבי הענן שלהם. סטטוס שותפת Amazon EC2 מהווה הכרה ביכולת שלנו לתכנן, לבנות ולפרוס את הארכיטקטורה האופטימלית, שמספקת גמישות ויתרון תחרותי לעסק".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.