ליאור ביאליק, סמנכ"ל פעילות הענן ב- Comm-IT. קרדיט צילום: ניב קנטור.
ליאור ביאליק, סמנכ"ל פעילות הענן ב- Comm-IT. קרדיט צילום: ניב קנטור.
הודעה לעיתונות

חברת Comm-IT זוכה בסטטוס שותפת AWS MSP Partner

חברת Comm-IT, בית מערכות לשירותי פיתוח מהמתקדמים והמובילים בישראל, זוכה בסטטוס שותפת Amazon Web Services (AWS) MSP (Managed Service Provider) Partner.

סטטוס AWS MSP Partner מוענק לשותפי AWS בעלי ניסיון וידע מעמיק בתשתיות ענן והעברת יישומים, המספקים ערך ללקוחות על ידי ניטור פרואקטיבי, אוטומציה וניהול של סביבת של הלקוח. Comm-IT הוכרה בסטטוס זה לאחר שהוכיחה את יכולתה לספק שירותים מנוהלים ללקוחות AWS המבקשים להשיג טרנספורמציה לענן ולהבטיח אופטימיזציה מתמשכת, ולאחר שעמדה בדרישות תכנית השותפים AWS MSP Partner Program, שתוכננה על מנת לתת תוקף ולקדם שותפי AWS Advanced and Consulting Partners שמספקים פתרונות AWS מקצה לקצה ללקוחות.

מערך שירותי המולטי-קלאוד של Comm-IT, Cloud Pro’Active, מציע את מגוון שירותי ה- Production as a Service הרחב ביותר בארץ תחת קורת גג אחת, עם קרוב ל- 200 מומחים, הפועלים סביב השעון במעגלי תמיכה הפרוסים בתחומים רבים. מערך השירותים המורחב מספק שירותי תמיכה, שליטה, בקרה וניהול מקיף על בסיס 24/7 עבור כלל הפעילויות העסקיות של ארגונים על גבי פלטפורמות הענן המובילות בשוק.

תכנית השותפים AWS Partner Network (APN) מאפשרת ללקוחות AWS לזהות שותפי AWS Advanced Consulting Partners, דוגמת Comm-IT, ברשת APN (AWS Partner Network ). התכנית כוללת מערך קפדני של דרישות, כולל ביקורת ולידציה על ידי צד שלישי. ביקורת זו מתעדכנת מדי שנה כדי לשלב תוספות שירות ולהעלות את הציפיות ל- AWS MSP Partners ולחוויות הלקוח שהם מספקים ב- AWS.

Comm-IT מחזיקה במעמד שותף של AWS במספר מסלולים, כולל סטטוס AWS SaaS Competency (Build and Design); סטטוס Amazon Web Services (AWS) Data & Analytics Competency בתחום הדטה והאנליטיקס; וסטטוס שותפת Amazon EC2 עבור Microsoft Windows Service Delivery Status. לאחרונה זכתה בפרס ה- Rising Star היוקרתי ברשת השותפים של AWS בישראל לשנת 2020.

ליאור ביאליק, סמנכ"ל פעילות הענן ב- Comm-IT אמר כי: "אנו גאים בקבלת סטטוס AWS MSP Partner אשר מהווה הכרה נוספת ביכולת שלנו למנף את יכולות הענן כדי לספק ערך עסקי אמתי ללקוחותינו. הידע המקיף והניסיון שצברנו לאורך שנים, מאפשר לנו לספק שירותי ענן מנוהלים בסטנדרט הגבוה ביותר ולעמוד בדרישות הקפדניות ביותר של לקוחותנו מכלל המגזרים, עם פתרונות חדשניים ואפקטיביים".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.