הודעה לעיתונות

חברת טכנולוגיות הקול ArkX Laboratories חותמת על הסכם מכירות באירופה עם Redtree Solutions

סן חוסה, קליפורניה, 17 בנובמבר 2020, (BUSINESS WIRE):

ArkX Laboratories, ספקית מובילה של טכנולוגיות מתקדמות של לכידת קול מרחוק, מינתה את Redtree Solutions, הנציגה האלקטרונית הכלל אירופית הגדולה ביותר בתעשיית השבבים, כנציגת המכירות הבלעדית של פתרון הקול המוכן לייצור שלה EveryWord™ בשוק של אירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA).

ההודעה הזאת עולה בקנה אחד עם ביקוש גובר מצד חברות Fortune 1000, יצרני ציוד מקוריים והזנקים באזור שרוצים להביא לשוק את המוצרים והמכשירים החכמים עם שימוש בקול שלהם. תיק הפתרונות EveryWord™ מציע מסלול מוכן לייצור שמספק חוויית קול שאין כמותה תוך הפחתת הסיכון, הפחתת עלויות הפיתוח והאצת זמן ההגעה לשוק.

על ידי שימוש בטכנולוגיות SoundClear™ ו-FlexArray™ של Cirrus Logic, סדרת הפתרונות ללכידת קול המתקדמים המוכנים לייצור עולים בביצועים שלהם על פתרונות קיימים אחרים בלכידת קול מרחוק ומספקים לצרכנים חוויית קול טובה בהרבה. המוצרים תואמי אלכסה ועומדים או עולים על כל דרישות הכשירות של שירותי הקול של אמזון (AVS). בנוסף לאלכסה, EveryWord™ תואם לפלטפורמות אחרות כמו גוגל, סירי, קורטנה, עלי ג'יני, Baidu/Kitt.ai, טנסנט וסנסורי. אפשר להתאים את פתרונות הקול EveryWord™ ספציפית לסביבה של החברה וליישם אותם במגוון רחב של מוצרים, כולל רמקולים, מקרני קול, טלוויזיות, מכשירים חשמליים, בקרי קול וגדג'טים. ביישומים של בית חכם, אפשר להתקין את המודולים ברכזות, תקרות ובקירות.

"תיק הפתרונות EveryWord של ArkX פותר את הבעיות הכי קשות שניצבות כיום בפני יצרני ציוד מקוריים חדשניים, כולל לכידת קול במרחק גדול יותר, סביב פינות, כשיש טלוויזיה קולנית וסביבות רועשות ומהדהדות אחרות ללא צורך להנמיך את עוצמת ההשמעה", אמר מנכ"ל ArkX אריק בוזוול. "הביצועים של EveryWord באמת עולים על הביצועים של פתרונות קול מרחוק סטנדרטיים בפער כזה גדול שהצרכנים לעולם לא ירצו לחזור לטכנולוגיה "הישנה"".

רדטרי, שמכסה 19 מדינות עם יותר מ-500 לקוחות פעילים, תעזור להאיץ את החדירה לשוק של ArkX Labs באזור על ידי יצירת יותר מודעות לפתרונות של החברה ומתן תמיכה בשטח לבסיס הלקוחות הגדל של ArkX Labs.

"התרשמנו מאוד מהחדשנות והביצועים מרחוק הטובים יותר של הפתרונות EveryWord™. זו קפיצה ענקית קדימה ובהחלט הפתרונות מרחוק הטובים ביותר שנראו אי פעם בשוק בעשר פלוס שנות הניסיון שלנו במגזר", אמר סטיב ג'ג', המנהל הכללי של Redtree Solutions. "התוספת של פתרונות הקול EveryWord™ של ArkX היא תוספת אסטרטגית לתיק הרכיבים האלקטרוניים שלנו שתהיה אטרקטיבית לרבים מהלקוחות שלנו שפועלים שבשווקים של הבית החכם, תקשורת אינטרנט, מוצרי צריכה, רובוטיקה, רכב ותעשייה".

סגן הנשיא הביצועי של ArkX מייקל לאנג הוסיף: "הניסיון, המומחיות ומבנה התמיכה של רדטרי מתאימים באופן מושלם כדי לעזור לנו להרחיב את ההגעה שלנו מעבר לשוקי צפון אמריקה ואסיה הקיימים שלנו".

התיק כולל את המודול (AFE) EveryWord™ Audio Front End, מודול הקול EveryWord™ (מערכת על מודול + AFE), ערכת הפיתוח של EveryWord™ ומחסנית התוכנה של EveryWord™.

קו המוצרים מציע יתרונות ביצועים ברורים בלכידת פקודות קוליות ממרחק גדול פי שלושה מהסטנדרט, מסביב לפינות, בסביבות רועשות ורפלקטיביות, ובלי להנמיך את עוצמת ההשמעה. בנוסף, הטכנולוגיה EveryWord™ מספקת יכולת ייחודית לזהות ולהתעלם מדיבור מטלוויזיה או מקורות אחרים של רעש נקודתי.

הטכנולוגיה EveryWord™ לא מצריכה הנחתת קול (דאקינג) של המקור לאינטראקציה אמינה, מספקת גיאומטריות של סידור מיקרופונים ליניאריות, מעגליות, ריבועיות, משולשות או תלת מימדיות, ומצריכה פחות מיקרופונים. יש בטכנולוגיה פעולת סוללה עם צריכת חשמל מאוד נמוכה להתעוררות על ידי מילה, והגמישות במיקום המיקרופונים מאפשרת פתרונות של הכל בקיר, תקרה או דשבורד. מערך המיקרופונים התלת מימדי לעומת גישות אחרות ליניאריות שיוצרות אלומה מאפשר פחות נקודות מתות וביצועים מוגברים תוך שימוש בפחות מערכי מיקרופונים יתירים בכיסוי.

אודות ArkX Laboratories

ArkX Laboratories, מיזם משותף בין החלוצה בפיתוח מוצרים Surfaceink ויצרנית מוצרי הצריכה האלקטרוניים Ark Electronics USA, מביאה חוויית קול יוצאת דופן לשוק. לדור הבא של פתרונות לכידת קול מרחוק עתירי הביצועים המתקדמים שלנו, הכוללים טכנולוגיות Cirrus Logic ו-NXP, יש כשירות מראש של אמזון והם מוכנים לייצור. ArkX מספקת לחברות Fortune 1000, יצרני ציוד מקוריים והזנקים שרוצים מוצרים ומכשירים חכמים של האינטרנט של הדברים עם שימוש בקול במותגים משלהם עם אפשרות לצמצם את זמן ועלויות הפיתוח שלהם ולהאיץ את זמן ההגעה לשוק תוך הפחתת הסיכון. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.arkxlabs.com.

אודות Redtree Solutions

Redtree Solutions היא חברת הנציגים הכלל אירופית הגדולה ביותר באזור. יותר מ-40 אנשים מספקים שרות, דוברים שפות מקומיות ומכסים 19 מדינות עם יותר מ-500 לקוחות פעילים. רדטרי משקיעה בטכנולוגיות מהדור הבא לתועלת הלקוחות שלה ומחויבת להצלחה שלהם. צוות היישומים של רדטרי עוזר ללקוחות למצוא את הארכיטקטורה הכי אופטימלית למערכות האלקטרוניות שלכם, עם העזרה של הפתרונות והמומחיות של השותפים שלה. המטה של ArkX נמצא ליד אוקספורד, בריטניה. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.redtree-solutions.com.

אנשי קשר
Jean-Marie Houillon, +33 (0)1 30 47 25 33

מקור: ArkX Laboratories

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.