הודעה לעיתונות

גרייאורנג' יוצרת שותפות עם המובילה הישראלית בלוגיסטיקה גולד בונד במרכז למילוי הזמנות ממסחר אלקטרוני

גרייאורנג' יוצרת שותפות עם המובילה הישראלית בלוגיסטיקה גולד בונד במרכז למילוי הזמנות ממסחר אלקטרוני

מרכז הפצה רובוטי אוטומטי באשדוד יכול למלא בערך 18,000-20,000 ביום

אטלנטה, 17 בנובמבר 2020, (GLOBE NEWSWIRE) :

GreyOrange, ספקית תוכנה גלובלית שמשתמשת בבינה מלאכותית ולמידת מכונה כדי למטב פעילויות של מילוי הזמנות, הודיעה היום על שותפות עם ספקית פתרונות הלוגיסטיקה גולד בונד Gold Bond כדי לספק אוטומציה של מחסנים שתתמוך בפעילות המסחר האלקטרוני שלה בישראל. שתי החברות הקימו מילוי הזמנות אוטונומי באתר של גולד בונד באשדוד, שמיועד ספציפית לספק שירותים לוגיסטיים למסחר האלקטרוני. האתר באשדוד - שפועלת בו מערכת ההפעלה GreyMatter™ של גרייאורנג' - ממלא כעת בערך 18,000-20,000 הזמנות ביום ומחזיק 20,000-25,000 יחידות החזקת מלאי במלאי.

גרייאורנג' GreyOrange חוזה וממטבת את התנועה של יחידות מלאי, ומתאמת רובוטים חכמים שמסדרים ומזיזים מלאי לפי זרימת הזמנות, פופולריות של הפריטים, תאריכי התחייבות לספק, ניתוח רווחיות והערך ושביעות הרצון של הלקוחות.

"פתרונות מילוי ההזמנות החכמים של גרייאורנג' יעזרו לנו לשרת את הצרכים של לקוחות קיימים ועתידיים באוטומציית מחסנים מודרנית באמצעות טכנולוגיה", אמר יותם בן ארי, מנהל המסחר האלקטרוני בגולד בונד. "על ידי העבודה עם גרייאורנג', גולד בונד תוכל להגיב מהר יותר לשינויים בלתי צפויים בשוק וגם להציע הספקה באותו יום".

בנוסף לפעילות באשדוד, השותפות מאפשרת לגרייאורנג' וגולד בונד להרחיב את הפעילות באזור, ולמלא את הצרכים של הלקוחות באוטומציה של מחסנים ובניתוח חכם ומהיר של נתונים תפעוליים.

"גרייאורנג' תאפשר לנו בינה וגמישות כדי לטפל בשינויים ביחידות מלאי, כמויות, זרימות עבודה וצמיחה עם הזמן", הוסיף בן ארי.

"גולד בונד היא מובילה בטובין לאנשים בישראל והשותפות הזאת היא הזדמנות ייחודית לגשת לשוק הישראלי, שבו 70 אחוז מהאוכלוסייה כבר קונה באינטרנט והיה בו גידול של 15 אחוז במסחר האלקטרוני בשלוש השנים האחרונות", אמר נייג'ל להירי, מנהל המכירות באירופה, המזרח התיכון ואפריקה של גרייאורנג'.

למידע נוסף על גרייאורנג', בקרו בבקשה באתר www.GreyOrange.com. למידע נוסף על גולד בונד, בקרו בבקשה באתר https://goldbond.co.il.

קשרי מדיה:
Will Haraway
Lead Coverage
[email protected]
404.593.8320
*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBENEWS WIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.