LOGO
LOGO
Cirium Sky מאחד נתונים בענן מנוהל ומספק מבט של 360 מעלות ללא מתחרים על טיסות בזמן אמת למגזר הפעילות האווירית. (גרפיקה: Business Wire)
Cirium Sky מאחד נתונים בענן מנוהל ומספק מבט של 360 מעלות ללא מתחרים על טיסות בזמן אמת למגזר הפעילות האווירית. (גרפיקה: Business Wire)
BUSINESS WIRE LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
הודעה לעיתונות

Cirium Sky - פתרון ענן חדש מספק מבט של 360 מעלות ללא מתחרים על התעופה

לונדון, 17 בנובמבר 2020, (BUSINESS WIRE):

פתרון ענן מנוהל חדש -- Cirium Sky -- הושק ומספק את המבט של 360 מעלות הראשון על טיסות בזמן אמת למגזר הפעילות האווירית.

Cirium Sky מספק מקור אחד של נתוני תעופה וטיסות מקיפים שמייעל פעילויות, תכנונים וקבלת החלטות חיוניים מבוססי נתונים.

הפתרון משתמש באוסף העצום של לוחות זמנים של טיסות, ציי מטוסים, ביצועי טיסה, אווירונאוטיקה, ניהול מידע כלל מערכתי (SWIM) וערכות נתונים של תעבורה ותעריפים, שמקורם ב-The Cirium Core -- תמהיל ייחודי של טכנולוגיות, מיומנויות ותהליכים קנייניים שבלב העסק שלנו.

Cirium, החברה הגלובלית של נתוני וניתוחי תעופה וטיסות, משלבת נתונים מ-The Cirium Core ונתונים הקשריים קריטיים שכוללים גורמים חיצוניים, כגון מזג אוויר והוראות של בקרת התעבורה האווירית, לקבלת ניתוחים יותר גרנולריים ובקרה תפעולית טובה יותר.

איאן פיינטר, סגן נשיא לפעילות אווירית בסיריום, אמר: "Cirium Sky, פתרון הענן המנוהל הראשון שלנו, מספק עושר של נתונים ובינה היסטורית ובזמן אמת במקור מאובטח אחד כדי לשפר באופן רדיקלי את הפעילות העסקית של חברות תעופה.

על ידי שבירת איי הנתונים בענף ושיפור הגישה לנתונים, עסקים שמשתמשים ב-Cirium Sky יכולים להרחיב את הניתוחים שלהם ולהכליל תובנות גלובליות, אזוריות ועל המתחרים.

בגלל ההשפעה של קוביד-19 על הטיסות, הצורך במידע מדויק, שלם ובזמן קריטי יותר מאי פעם בסביבה שמשתנה במהירות".

Cirium Sky היא חבילה של מוצרי (DMaaS) (ניהול נתונים כשירות), כלומר אסטרטגיות ניהול נתונים שמשתמשות בענן כדי לספק שירותי אחסון, שילוב, עיבוד וניתוח נתונים.

סיריום יכולה לשחרר את המנתחים בענף מהתהליך גודל הזמן והכסף של איסוף, ניקוי, אחסון וניהול נתונים. זה מאפשר לארגונים ליטול את השליטה בניתוחים הפנימיים שלהם ותומך בכל כלי הבינה העסקית העיקריים.

ההשקה הראשונה של Cirium Sky לפעילות אווירית היא רק החלק הראשון בחדשנות מבוססת הענן של סיריום. החברה תשיק בקרוב גרסאות מותאמות ספציפית של Cirium Sky למגזרי שוק חשובים בתעופה.

למידע נוסף על Cirium Sky תלחצו כאן.

למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.cirium.com ותעקבו אחרי העדכונים של סיריום באמצעות LinkedIn ו-Twitter.

אודות סיריום

סיריום מפגישה נתונים וניתוחים חזקים כדי שהעולם ימשיך לנוע. מספקת תובנות, שנבנות מניסיון של עשרות שנים במגזר, מאפשרת לחברות נסיעות, יצרני מטוסים, שדות תעופה, חברות תעופה ומוסדות פיננסיים, בין היתר, לקבל החלטות הגיוניות ומושכלות שמעצבות את עתיד הנסיעות, מגדילות הכנסות ומשפרות את חוויית הלקוח. סיריום היא חלק מ-RELX, ספקית גלובלית של כלי ניתוחים והחלטות מבוססי מידע ללקוחות מקצועיים ועסקיים.

למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.cirium.com.

אנשי קשר

לשאלות מהמדיה, התקשרו בבקשה עם: [email protected]

Rachel Humphries, Cirium (Global), Tracy Cheung, Cirium (Asia-Pacific)
PC Agency (EMEA) at [email protected] or Juliett Alpha (US) at [email protected]

מקור: Cirium

מולטימדיה

תמונה
Cirium Sky מאחד נתונים בענן מנוהל ומספק מבט של 360 מעלות ללא מתחרים על טיסות בזמן אמת למגזר הפעילות האווירית. (גרפיקה: Business Wire)

לוגו

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.