מפרסם: דיוניסוס יחסי ציבור
תאריך: 23/11/2020 17:29
נושא: ספרות
עיצוב: דנה שחל
עיצוב: דנה שחל
הודעה לעיתונות

"עיוור וטוב לו" – מילדות כואבת לזיקנה מאושרת

בגיל שש נפצע מיכאל פז מהתפוצצות רימון שבו שיחק במושב בית-מאיר. הוא איבד את הראייה בשתי עיניו ואת ידו השמאלית. כיום הוא מוציא לאור ספר המתאר את סיפור חייו, הכולל תובנות לחיים - כל אדם יכול לקחת את גורלו בידיו, להצליח בלימודים ובעבודה ולהקים משפחה, אם רק ירצה בכך. מיכאל הוא אביו של השחקן ומנחה ערוץ הילדים עודד פז.

בעקבות פציעתו של מיכאל בגיל צעיר התפרקה משפחתו והוא נשלח לבית חינוך עיוורים בירושלים, שם גדל והתחנך עד גיל 17. בהמשך היה הנער העיוור היחיד בכיתתו שבבית הספר התיכון ומהסטודנטים העיוורים הראשונים שלמדו באוניברסיטת בר-אילן. בקלות יכלו חייו להיות טרגדיה מתמשכת, אילולא החליט בהיותו סטודנט להפוך את גישתו לחיים מקורבנות לקבלת אחריות. ברבות השנים הגשים את חלומו להקים משפחה, השלים לימודי תואר ראשון ושני והקדיש את חייו למקצועות הטיפול בתחומי פסיכולוגיה ועבודה סוציאלית. עד שנת 2004 ניהל צוות אזורי של עובדים סוציאליים במחלקת הרווחה בעירו. בספרו הראשון "מתבונן בעיניים עצומות" הוא מגולל את סיפור חייו יוצא הדופן, ומשתף בהשקפתו החיובית על החיים. התובנות שרכש במהלך חייו, אשר אותן הוא חולק עם הקוראים, מעוררות השראה לחיים מלאי סיפוק ואהבה, ללא קשר למגבלות הגוף ומתוך אמונה עמוקה שגורלו של אדם נתון בידו.

"מתבונן בעיניים עצומות" מאת מיכאל פז, צבעונים הוצאה לאור. 165 עמ', 72 ש"ח. להשיג באתר ההוצאה, בהזמנה טלפונית: 09-9564146 או במייל [email protected]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דיוניסוס יחסי ציבור.