עיצוב: אורנה זנדני
עיצוב: אורנה זנדני
 עיצוב: אורנה זנדני
עיצוב: אורנה זנדני
עיצוב הכריכה באנגלית: ebook-pro
עיצוב הכריכה באנגלית: ebook-pro
הודעה לעיתונות

איך אפשר לקצץ בתקציב הביטחון בצורה אחראית ולהשקיע אותו בלהפוך את ישראל למקום הרבה יותר טוב!

בספרו השלישי, "מדינת ישראל השלישית", חושף איש הביטחון הבכיר לשעבר, ליאור אקרמן, חזון בר הגשמה למדינת ישראל, בעיקר בתחומי החינוך, הביטחון, הבריאות והכלכלה, אך אין זה חזון אוטופי, אקדמי או תלוש, ליאור שבמשך שנים שירת בשב"כ וחקר לעומק את מצב מדינת ישראל בכל התחומים, בטוריו שהתפרסמו לאורך שנים בעיתונים מעריב וג'רוזלם פוסט, מנתח איך אפשר לקצץ בתקציב הביטחון בצורה אחראית ולהשקיע אותו בלהפוך את ישראל למקום הרבה יותר טוב!

מתוך חשיבתו הנושא, בו רואה אקרמן את שליחותו, ניתן יהיה להשיג את הספר החדש בחינם, בעמוד הפייסבוק שלו, בכתובת: https://tinyurl.com/y5rtfsma
"בבוקר הזה ידעו הישראלים כי לא הכל מושלם ועוד צפויים משברים אבל הם חשו ביטחון ורוגע ועתיד המדינה נראה בטוח מתמיד.

הם ידעו שהם לא חיים בחלום. זו הייתה המציאות של המדינה הישראלית השלישית. זו הייתה תוצאת המהפיכה האזרחית ומימוש חזונו של חוזה מדינת היהודית, תיאודור הרצל,

שציטוטו הגדול הפך למציאות עובדתית: 'אם תרצו אין זו אגדה"'., כך מתחיל ספרו של ליאור אקרמן, סופר, מרצה ואיש ביטחון בכיר בעברו. הספר החדש, שכולו מניפסט למען ישראל טובה יותר, נכתב ברוח הארגון שאקרמן עומד בראשו "מועצת העם החדשה". והמוביל את "המהפיכה האזרחית". כמובן שלא מדובר בהמרדה ובמהפכה אלימה, אלא מהפכה תודעתית.

הארגון בראשון אקרמן פועל להגברת המודעות, להתעוררות האזרחים ולמעורבותם הפעילה באופן התנהלות המדינה, ללא הבדלים של שמאל וימין, דת וחילוניות, לאום או מוצא. לצורך בניית ויצירת עתיד טוב יותר למדינה ולכל אזרחיה בכל תחומי החיים, תוך כוונה לאפשר לרוב המתון בעם להשפיע על ניהול המדינה ועל מהלכיה בתחומי: הביטחון האישי, האזרחי והמדינתי, החברה, החינוך, הכלכלה והמחייה. המהפיכה האזרחית תוביל דרישה ליצירת ממשל יציב, מקצועי, תקין, ישר והוגן הפועל למען אזרחי המדינה, מתוך נחישות, אומץ לב מנהיגותי ומצויינות מנהיגותית, שקיפות וראייה לאומית חזונית. כל זאת על בסיס ערכיה הבסיסיים של הציונות ומגילת העצמאות, שהגדירה את המדינה כיהודית ודמוקרטית, ועל ערכי היושר, המנהל התקין, הסולידאריות, ההוגנות והשוויוניות החברתית ושלטון החוק.

ליאור אקרמן, לשעבר סגן ראש אגף בשב"כ וראש לשכת ראש השב"כ. שימש בתפקידי שטח, ניהול ופיקוד, מבצעיים ומודיעיניים במגזר הערבי ובשטחים. הינו בוגר ישיבה בעברו. יזם והקים את מערך הדוברות והתקשורת של הארגון ואת מערך קשרי החוץ שלו, היה מעורב במגעי השב"כ וממשלת ישראל, עם הפלסטינים, המצרים, הירדנים והממשל האמריקאי. ליווה את התנהלות המדינה לאורך אירועי האינתיפאדה השנייה, היה מעורב בחקירות הדרמטיות ביותר שידעה המדינה, כולל חקירת רצח ראש הממשלה רבין ז"ל וחקירות נוספות, במפגשים הסודיים שהתנהלו לאורך השנים עם הממשל האמריקאי, הפלסטינים, המצרים ונוספים.

אקרמן היה בעלים ומנכ"ל של שתי חברות פרטיות, התמחה בייעוץ אסטרטגי לחברות וארגונים בתחומי הניהול והמנהיגות, משמש כפרשן בולט בתקשורת, לענייני טרור, ביטחון, ערבים ומודיעין. בעל טור שבועי קבוע במספר עיתונים ואתרי אינטרנט. היה מעורב ועסק בכתיבת סדרות לטלוויזיה. מעבר לתחום הביטחון, עוסק רבות בתחום השלטון והשינוי החברתי במדינה ומוביל בתקשורת קו פעולה נחוש להתמודדות עם אתגרי המדינה בשנים הבאות באמצעות תנועת "הדור בקצה המנהרה" בראשה עמד בעבר ובראש יוזמת הקמת "מועצת העם החדשה" הפעילה כיום. חבר המועצה הציבורית של ארגון "פתחון לב" וחבר הדירקטוריון וההנהלה המצומצמת של "הקרן לחקר הסרטן בישראל". הוא בוגר תואר ראשון (בהצטיינות) בתקשורת ומדעי המדינה ותואר שני (בהצטיינות) במשפטים כמו גם לימודי מנהל עסקים, מזרחנות ועוד. דובר מספר שפות ביניהן: עברית, אנגלית, ערבית וספרדית. כמו כן, הוא מרצה ומעביר סדנאות במגוון תחומי עניין מרתקים וייחודיים.

ספרו הראשון "הלנצח נאכל חרב?” שיצא לאור בשנת 2018 הוא מסה העוסקת באתגרים המרכזיים של מדינת ישראל וכיווני המענה.

ספרו השני רומן בשם "השליח" יצא ב2019 ותורגם לאנגלית: השליח הוא סיפורו המופלא והייחודי של משה (מייק) מסנג'ר, גיבור העל הראשון שפועל בסיוע כוחות על־אנושיים מסתוריים, אך תוך הסתמכות על האנושות עצמה. אקרמן יצר עלילה המשלבת אלמנטים מיסטיים ודתיים, עם השפעות מטאפיזיות מסתוריות המשתלבות לכדי עלילת מתח ופעולה דרמטית, הנפרשת על פני העולם כולו ומשלבת מציאות ודמיון גם יחד.

ניתן להשיג את שני הספרים הראשונים בחנויות הספרים ובחנויות המקוונות.

"מדינת ישראל השלישית" הוא ספרו השלישי והוא ניתן בחינם, בפורמט פי.די.אף לכל דורש. בכתובת: https://tinyurl.com/y5rtfsma

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דיוניסוס יחסי ציבור.