גלעד רבינוביץ והשר איציק שמולי
גלעד רבינוביץ והשר איציק שמולי
לוגו אסקיולינק
לוגו אסקיולינק
הודעה לעיתונות

קבוצת SQLink חוברת למשרד העבודה והרווחה במיזם חברתי תעסוקתי למחפשי עבודה

המיזם, 'פופ-אפ תעסוקה' יתוקשר בקמפיין רחב ברשתות ובאמצעי התקשורת הישראליים, כולל טלוויזיה ורדיו
בתמונה המצורפת: גלעד רבינוביץ, מנכ"ל קבוצת SQLink עם שר העבודה והרווחה, איציק שמולי

קבוצת SQLink, מחברות התוכנה הגדולות בישראל, חברה ליזמת אביטל וורסרמן ולמיזם התעסוקה הארצי של משרד העבודה והרווחה למחפשי עבודה, 'פופ-אפ תעסוקה, שיתקיים בין ה-2 ל-3 בדצמבר, 2020. השקת המיזם התקיימה היום במשרדי SQLink, בנוכחות שר העבודה והרווחה, איציק שמולי.

פופ אפ תעסוקה הינו מיזם חברתי תעסוקתי, כחלק מתוכנית חזרה לתעסוקה שבנה משרד העבודה והרווחה, בהובלת מינהל תעסוקת אוכלוסיות שמטרתו רתימת כלל מגזרי המשק להתמודדות עם משבר התעסוקה שפקד את שוק העבודה, על ידי הנגשת אלפי משרות חדשות בחברות במשק הישראלי, לצד ליווי והכוון תעסוקתי ממוקד. השאיפה הינה להשיב לשוק העבודה כ-100 אלף מפוטרים מתקופת הקורונה ע"י חיבור למעסיקים והכשרות מקצועיות.

במשך 48 שעות אלה יונגשו בעמוד הפייסבוק של המיזם כ-12,000 משרות למחפשי עבודה.
במקביל יופעל מוקד טלפוני ע"י כ-400 אנשי משאבי אנוש ויועצי קריירה, שיעניק שירותי ייעוץ, הכוון תעסוקתי ומענה בטיוב קורות חיים, הכנה לריאיון עבודה ותהליך חיפוש המשרה, הכל בחינם. המענה יינתן באופן מאד אישי וכל פונה יקבל יעוץ הרלוונטי לו/לה ע"י מומחה גיוס / HR. במקביל, היה ותימצא משרה פנוייה מתאימה, המועמד הרלוונטי יופנה אליה.
מספר הטלפון למבקשי עבודה: 0765-996633, בשעות 9:00-21:00 בימים רביעי וחמישי – 2-3 בדצמבר).

המיזם, אליו חברו מעל 50 חברות מהמובילות במשק והיזמת אביטל ווסרמן, יופעל כולו בהתנדבות מלאה ויוקם עבורו מוקד סיוע טלפוני. בין החברות שהצטרפו למיזם ניתן למנות את: בנק הפועלים, שיכון ובינוי, שטראוס מים, קוקה קולה, אלביט, פלאפון ועוד רבות אחרות.

המוקד יאוייש ע"י מומחי קריירה מהחברות המובילות מכלל ענפי המשק וכן אנשי מקצוע ממרכזי ההכוון התעסוקתי של מנהל תעסוקת אוכלוסיות.

שר העבודה והרווחה, ח"כ איציק שמולי, אומר: "החל"ת נתן מלכודת דבש. אני מנסה למצוא פתרון למי שלא מצאו עבודה. אני שמח על שיתוף הפעולה של אגפי המשרד והמעסיקים הגדולים במשק ונרגש מהתגייסותם בהתנדבות של מאות אנשי ונשות משאבי אנוש וייעוץ קריירה. מטרתנו היא משותפת והיא חיזוק המשק הישראלי. מדובר בפיילוט חשוב שבכוחו לסייע לאלפי ישראלים, בין אם בהענקת הכלים המתאימים למציאת עבודה ובין אם בהתאמה למשרה קיימת. אנו נמשיך לפעול ביחד עם המעסיקים בישראל למען הבראת שוק העבודה ולמען כל מבקשי העבודה כולם".

גלעד רבינוביץ, מנכ"ל קבוצת SQLink, אומר: "מאז החלה הקורונה ענפים רבים קרסו ופוטרו בישראל מאות אלפי עובדים מכלל מגזרי המשק. מגזר ההיי-טק הינו בין הבודדים שמוכיח איתנות ויציבות, מה שמושך אנשים למצוא עוגן ולשנות את הכיוון לשם. כחלק מאחריות חברתית ומתוך אמונה שלמה בהתפתחות מקצועית, אנחנו מציעים את יכולותינו המקצועיים הן כדי לסייע לצמיחת הענף והן כדי להכשיר עובדים לעולם התעסוקה".

נציין כי קבוצת SQLink, כבר פועלת בתחום ההכשרה וקורסי הסבה למובטלי קורנה מאז פרוץ המשבר. במסגרת עשרות קורסים שהחברה פותחת מידי שנה, היא מעניקה קורסים בחינם למובטלים.

המשרות כולן יוצגו באתר ייעודי שכתובתו: https://pop-up-works.org.il/ שבו אפשר יהיה למצוא גם תכנים מקצועיים רלוונטיים כמו למשל כתיבה נכונה של קורות חיים, הכנה לראיונות עבודה, בחירת מסלול קריירה, כיצד נכון לחפש משרה ועוד.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- טל סופר ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור.