הודעה לעיתונות

לידרטק, נותנת חסות חשובה באירוע Sensor & IoT Virtual Wליorld Week בדצמבר, דנה באמצעי חישה ונתונים לפעולה בנהיגה אוטומטית

לידרטק, נותנת חסות חשובה באירוע Sensor & IoT Virtual World Week בדצמבר, דנה באמצעי חישה ונתונים לפעולה בנהיגה אוטומטית

קוויבאק סיטי, 2 בדצמבר 2020, (GLOBE NEWSWIRE) :

LeddarTech®, מובילה גלובלית בטכנולוגיות חישה של מערכות עזר מתקדמות לנהג ונהיגה אוטונומית רמה 1-5, שמחה להודיע על השתתפותה באירוע Sensor & IoT Virtual World Week של השנה שמתקיים בין 7 ל-11 בדצמבר 2020.

האירוע הזה בהזרמה ישירה מספק לנציגים פורום מרגש לאינטראקציה ולמידה ממובילים בטכנולוגיות וחדשנות מרחבי העולם באמצעות אירועים מרכזיים, דיונים בפאנלים ודיוני שולחן עגול.

"אנחנו מצפים להצטרף ל-Sensor & IoT Week כדוברים וכמציגים כדי לשתף את התובנות שלנו, לשתף פעולה ולהחליף רעיונות ותפישות שמעצבים את העתיד של הענף הזה", אמר פייר אוליבייה, מנהל הטכנולוגיות הראשי של לידרטק. "בחקר המקרה, אציג איך אמצעי חישה שונים תורמים לזיהוי ותגובה לעצמים ואירועים (OEDR), ואיך מחסנית היתוך ותפישה של חיישנים קריטית בהספקת הנתונים לפעולה המאוד איכותיים שנחוצים לביצועים של רכב אוטונומי", סיכם מר אוליבייה.

ההשתתפות של לידרטק:

• 7 בדצמבר בשעה 14:10 עד 14:30 שעון מרכז אירופה: חקר מקרה מרכזי שמציג מנהל הטכנולוגיות הראשי של לידרטק פייר אוליבייה וכותרתו "אמצעי חישה ונתונים לפעולה בנהיגה אוטומטית"

• 11 בדצמבר בשעה 14:10 עד 14:30 שעון מרכז אירופה: דיון בפאנל "ההשפעה של קוביד-19 על האסטרטגיות והפיתוח של ערים חכמות - מה צופן העתיד?" עם נשיא ומנהל התפעול של לידרטק פרנץ סאינטלמי יחד עם מומחים אחרים לערים חכמות.

7-11 בדצמבר: ביתן התערוכה הווירטואלי של לידרטק מציג את פתרונות החישה השונים המוצעים, כולל LeddarVision™ ליישומי מערכות עזר מתקדמות לנהג ונהיגה אוטונומית. נציגים טכניים יהיו זמינים אונליין במשך האירוע כדי לענות על השאלות של המשתתפים.

"האירוע הזה הוא האחרון ברשימה מרשימה של אירועים השנה של לידרטק כשהיינו פעילים ומעורבים ביותר משלושים אירועים דיגיטליים וחיים, כולל מספר שיא של וובינרים בינ"ל", אמר דניאל אייטקן, סגן נשיא לשיווק גלובלי, תקשורת וניהול מוצרים בלידרטק. "המעבר מאירועים פיזיים לאירועים דיגיטליים איפשר ללידרטק להתחבר עם הרבה לקוחות ושותפים חדשים, ונמשיך להתבסס על התנופה הזאת ב-2021", סיכם מר אייטקן.

אודות לידרטק

לידרטק היא מובילה בפלטפורמות חישה סביבתית לרכב אוטונומי ומערכות עזר מתקדמות לנהג. לידרטק שהוקמה ב-2007 התפתחה לחברת חישה סביבתית מקצה לקצה מקיפה על ידי שהיא מאפשרת ללקוחות לפתור אתגרי חישה ותפיסה קריטיים לאורך כל שרשרת הערך של מגזרי השוק של הרכב והניידות. באמצעות פלטפורמת היתוך החיישנים והתפיסה שלה LeddarVision™ ופתרון פיתוח הלידארים המשתלם, מדרגי ורב תכליתי שלה ללידארים מצב מוצק ברמת רכב המבוסס על LeddarEngine™, לידרטק מאפשרת למשלבי מערכות רכב רמה 1-2 פתרונות חישה עם מחסנית שלמה לרמות אוטונומיה 1-5. הפתרונות האלה מותקנים באופן פעיל ביישומים של שאטלים, משאיות, אוטובוסים, רכב משלוחים, ערים/ מפעלים חכמים ורובוטקסי אוטונומיים. החברה אחראית לכמה חידושים בפתרונות חישה מרחוק בחזית הקידמה ברכב וניידות, עם יותר מ-95 טכנולוגיות עם פטנטים (שהוענקו או תלויים ועומדים) שמחזקים את היכולות של מערכות עזר מתקדמות לנהג ונהיגה אוטונומית.
למידע נוסף על לידרטק, בקרו בבקשה באתר www.leddartech.com וגם: LinkedIn, Twitter, Facebook, YouTube..

ליצירת קשר:

Daniel Aitken, Vice-President, Global Marketing, Communications, and Product Management, LeddarTech Inc.
Tel.: + 1-418-653-9000 ext. 232
[email protected]

Leddar, LeddarTech, LeddarEngine, LeddarVision, LeddarSP, LeddarCore, VAYADrive, VayaVision, and related logos are trademarks or registered trademarks of LeddarTech Inc. and its subsidiaries. All other brands, product names, and marks are or may be trademarks or registered trademarks used to identify products or services of their respective owners.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.