Infinidat
Infinidat
הודעה לעיתונות

חברת Infinidat הוכרה כמובילה ברבוע הקסם של גרטנר למערכי אחסון מרכזיים

Infinidat הוכרה כמובילה בשל שלמות החזון ויכולת הוצאה לפועל זו השנה השנייה ברציפות

חברת Infinidat®, הספקית המובילה של פתרונות אחסון נתונים מרובי פטה-בייט, מודיעה כי זוהי השנה השניה ברציפות שבה היא הוכרה כ"מובילה" (Leader) על ידי גרטנר ברבוע הקסמים למערכי אחסון מרכזיים (Primary Storage)1. גרטנר מעריכה ספקים ברביע המובילים בהתבסס על שלמות החזון שלהם ועל יכולת הוצאה לפועל.

הודעות אסטרטגיות אחרונות חיזקו עוד יותר את מיצוב החברה. הן כוללות מתן מאגרי אחסון אלסטיים בקנה מידה של דטה סנטר עם זמינות של 100% ואחסון בעל ביצועים גבוהים. בנוסף, אפשרות מורחבת ל- NVMe-over-Fabrics תומכת בלקוחות בהפחתת זמן האחזור באופן משמעותי. הצעות ומודלים חדשים לרכישה מעניקים ללקוחות אמינות וגמישות גדולות יותר עם עלויות תשתית אחסון מופחתות.

"אנו מאמינים כי המשך נוכחותה של Infinidat ברביע המובילים, מדגיש את יכולתנו המתמשכת לספק יתרון תחרותי אמתי ללקוחות ארגוניים בקנה מידה של פטה-בייט. המשימה ארוכת השנים שלנו היא להציע ללקוחותינו חוויה חסכונית יותר של אחסון on premise כשרות בענן (STaaS)," אמר יאיר כהן, סגן נשיא למוצרים ב- Infinidat העולמית. "אנו מספקים פתרון אחסון מרובה פטה בייט פשוט, אמין ומשתלם, העולה על מערכי האול-פלאש (AFA) ומספק חוויית לקוח מעולה. לקוחות שמו את אמונם בנו על מנת לחזק עתידית את תשתית ה- IT שלהם".

"אנו שמחים על כך ש- Infinidat הוכרה על ידי גרטנר פעם נוספת וכי שוק האנטרפרייז ממשיך להביע בנו אמון, ומעריך את הערך העסקי האמתי ש- Infinidat מספקת", אמר משה ינאי, מייסד Infinidat. "אנו מגלים שלקוחותינו ושותפינו חווים את הטכנולוגיה ואת הכלכלה המדהימה של פתרונות אחסון הנתונים שלנו והם מתאהבים בפשטותה."

Infinidat מאמינה שההכרה שלה כ"Leader" נובעת, בין היתר, ממיצובה האיתן בקרב הלקוחות. החברה הוכרה כבחירת לקוחות של Gartner Peer Insights לאחסון עיקרי בינואר 2020. נכון להיום, Infinidat צברה 272 דירוגים עם דירוג ממוצע של 4.9 מתוך 5 ונכונות של 97% להמליץ על פתרונותיה (Willingness To Recommend) עד כה.

להלן דוגמה של ביקורות Gartner Peer Insights עבור פתרון אחסון הנתונים InfiniBox:
"ה- InfiniBox משנה את כללי המשחק כפלטפורמת האחסון המרכזית שלנו עבור שירותי אירוח תשתיות ענן. הצלחנו להבטיח ביצועים לעומסי עבודה עבור לקוחות האנטרפרייז שלנו, דבר שהוא הכרח עבורם על מנת לנהל בהצלחה את עסקיהם" – מנהל בכיר למוצרים ושירותים מתעשיית השירותים.
"הביצועים, היציבות והתמיכה של המערכת מצוינים." - מומחה ידע בחברה המוערכת ביותר מ- 3 מיליארד דולר.

Infinidat ממשיכה לפעול כמובילה בתחומה ולהעניק מצוינות מסחרית בשוק האחסון המרכזי עבור לקוחותיה.

קראו על ההכרה של Infinidat בתעשייה:
https://www.infinidat.com/en/news/industry-recognition

1Gartner, Magic Quadrant for Primary Storage Arrays, 30 November 2020.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.