LOGO
LOGO
LOGO
LOGO
LOGO
LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
הודעה לעיתונות

Atomwise ו-FutuRx משיקות את A2i Therapeutics - חברת אימונו- אונקולוגיה חדשה שהוקמה על ידי חברות הון סיכון מובילות בתרופ

Atomwise ו-FutuRx משיקות את A2i Therapeutics - חברת אימונו- אונקולוגיה חדשה שהוקמה על ידי חברות הון סיכון מובילות בתרופות ביולוגיות ורשות החדשנות A2i Therapeutics מבטיחה מימון סיד מ-FutuRx והמשקיעים שלה - Johnson & Johnson Innovation (JJDC, Inc.), Takeda Ventures, OrbiMed Partners, Leaps by Bayer ורשות החדשנות של ישראל - כדי לפתח חומרים אימונו- אונקולוגיים חדשים עם מולקולות קטנות

סן פרנסיסקו ונס ציונה, 18 בדצמבר 2020, (BUSINESS WIRE) :

Atomwise, המובילה בשימוש בבינה מלאכותית בגילוי של תרופות עם מולקולות קטנות, הודיעה היום על שותפות עם FutuRx, חממת ביוטק מוכרת מישראל שמתמקדת בטכנולוגיות חדשניות של תרופות בשלב המוקדם. שיתוף הפעולה ישמש כהצגה הראשונה של הפלטפורמה AtomNet® של Atomwise לגילוי מבוסס בינה מלאכותית של תרופות למרכז חדשנות ביוטק גדל בישראל והוא השותפות השנייה של Atomwise עם מרכז חממות גלובלי.
FutuRx, שהוקמה כהשקעה משותפת בין Johnson & Johnson Innovation (JJDC, Inc.), Takeda Ventures Inc., OrbiMed Israel Partners, יצרה יותר מ-20 חברות בשלב המוקדם בשותפות עם רשות החדשנות של ישראל והפכה תגליות פורצות דרך לתרופות חדשניות. לאחרונה Leaps by Bayer הצטרפה כמשקיעה חדשה לצד המשקיעים המייסדים של FutuRx כדי להקים ולפתח חברות ביוטק בשלב המוקדם. פעילות המחקר של A2i Therapeutics בטווח בקרוב תמומן על ידי תרומות הון מרשות החדשנות של ישראל, המשקיעים של FutuRx ומשאבים ותמיכה בעין מ-Atomwise.

כחלק מהשותפות האסטרטגית, Atomwise תעבוד באופן קרוב עם צוות ההנהלה של FutuRx, משקיעים והחברות הנתמכות בתיק כדי ליישם את טכנולוגיית הבינה המלאכותית שלה בפרויקטים בשלב המוקדם של גילוי תרופות. Atomwise ו-FutuRx הודיעו על המיזם המשותף הראשון שלהם, A2i Therapeutics, עם מימון סיד כדי להשתמש בפלטפורמת הבינה המלאכותית של Atomwise כדי להתמקד בחלבון חשוב שמעורב בשליטה על התגובה החיסונית המולדת ופוטנציאלית מטרה אימונו- אונקולוגית חשובה. פלטפורמת הבינה המלאכותית AtomNet® של Atomwise יכולה לבדוק יותר מ-16 מיליארד תרכובות ולחפש פגיעות פוטנציאליות בתוך פחות מיומיים וחוקרים מכל העולם משתמשים בה כדי למצוא פגיעות במטרות ביישומים רבים של מחלות.

"FutuRx נרגשת להשיק חברת התכנסות ביולוגית חדשה ביחד עם מובילה עולמית בגילוי מבוסס בינה מלאכותית של תרופות", אמרה כינרת סביצקי, PhD, המנהלת הכללית של FutuRx. "Atomwise מביאה מורשת של שיתוף פעולה וחדשנות בגילוי של תרופות עם מולקולות קטנות לרשת המומחים המובילים שלנו מחברות תרופות רב לאומיות והון סיכון. אנחנו שמחים שהשותפות שלנו עם Atomwise תציג את פלטפורמת הבינה המלאכותית החדשנית שלה לגילוי תרופות לחברות הזנק וחברות ביוטק מתפתחות בישראל".

"רשות החדשנות של ישראל מובילה את אסטרטגיית ההתכנסות הביולוגית של ישראל ושמחה ש-FutuRx מצטרפת שוב לפעילות הזאת יחד עם השותפה החדשה שלה Atomwise", אמרה אניה אלדן, סמנכ"לית רשות החדשנות וראש מחלקת ההזנקים. "Atomwise נמצאת בחזית של גילוי התרופות המבוסס על בינה מלאכותית, והשותפות הזאת עם FutuRx תעזור להתמקד במטרות של מחלות קשות ותחזק משמעותית את גילוי התרופות באמצעות בינה מלאכותית ואת סביבת ההתכנסות הביולוגית בישראל".

FutuRx מצטרפת עכשיו לרשת המשקיעים והחברות השותפות הגדלה של Atomwise, ששווי העסקאות המיצרפי שלה כיום מתקרב ל-7 מיליארד דולר. מאז הקמתה Atomwise בנתה תיק חזק של חברות מיזמים משותפים ושותפויות עם חברות ביוטק מתפתחות וחברות תרופות ואגרוכימיה מובילות.

באפריל 2020 Atomwise הרחיבה את השותפות האסטרטגית שלה עם Hansoh Pharma, חברת תרופות ביולוגיות מובילה בסין, אחרי שהשלימה בהצלחה את שיתוף הפעולה הראשונה שלה בגילוי פגיעות כדי לזהות תרכובות פוגעות שהן ספציפיות למטרה שהיא תרופה עיקשת. הודעה זאת באה בעקבות עוד שותפות מורחבת מוקדם יותר השנה עם Bayer כדי להמשיך בפיתוח של שתי תוכניות להגנה על יבולים. כחלק מהשותפות האסטרטגית, Atomwise עוזרת לבאייר להגדיל את המהירות וההסתברות של הגילוי והפיתוח של מוצרים חדשים להגנה על יבולים באמצעות בינה מלאכותית.

"אנחנו נרגשים ש-Atomwise, חברה בתיק של Leaps by Bayer, משתפת פעולה עם FutuRx בחזיתות חדשות כדי לטפל ביעד המשותף שלנו לרפא ולמנוע סרטן", אמר ד"ר יורגן אקהרט, מנהל Leaps by Bayer.

אודות FutuRx

FutuRx היא חממת הביוטק המובילה בישראל שהוקמה ב-2014 על ידי Johnson & Johnson Innovation (JJDC, Inc.), OrbiMed Israel Partners ו-Takeda Pharmaceutical Company, באמצעות קבוצת ההון סיכון שלה Takeda Ventures Inc. אחרי זכייה במכרז של רשות החדשנות של ישראל. לאחרונה באייר הצטרפה ל-FutuRx כמשקיעה אסטרטגית באמצעות חברת הון הסיכון שלה LEAPS. החממה מתמקדת בטכנולוגיות ריפוי חדשניות בשלב המוקדם והקימה 23 חברות עד היום. למידע נוסף על FutuRx, בקרו בבקשה באתר https://www.futurx.co.il.

אודות Atomwise

Atomwise מחוללת מהפכה באופן הגילוי של תרופות באמצעות בינה מלאכותית. אנחנו המצאנו את השימוש בלמידה עמוקה לגילוי תרופות מבוסס מבנה, וכיום אנו מפתחים צנרת של תרופות פוטנציאליות עם מולקולות קטנות שמתקדמות למחקרים קדם קליניים. הטכנולוגיה שלנו AtomNet® משמשת לשחרור יותר מטרות בלתי ניתנות להשפעה (undruggable) מכל פלטפורמת בינה מלאכותית לגילוי תרופות אחרת. אנחנו מתמודדים עם יותר מ-600 מחלות מטרה שונות ב-775 שיתופי פעולה עם יותר מ-250 שותפים ברחבי העולם. שווי העסקאות המיצרפי של תיק המיזמים המשותפים והשותפויות שלנו עם חברות תרופות ואגרוכימיה מובילות וחברות ביוטק מתקרב ל-7 מיליארד דולר. Atomwise גייסה יותר מ-174 מיליון דולר מחברות הון סיכון מובילות כדי לקדם את המשימה שלנו לייצר תרופות טובות יותר, מהר יותר. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.atomwise.com או תעקבו אחרי @AtomwiseInc.

גלריית תמונות/ מולטימדיה זמינה: https://www.businesswire.com/news/home/52350629/en

אנשי קשר
אנשי קשר שלAtomwise :
Sara Agee Le, PhD
VP of Marketing and Communications
[email protected]
[email protected]

מקור: Atomwise

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.